Dette nettstedet er designet for nyere og mer moderne nettlesere. For best mulig opplevelse, oppgrader nettleseren din til siste versjon.

Clarion Hotel® Amaranten Stockholm ,  Sverige

Se alle hotell i Stockholm, Sverige

Clarion Hotel® Amaranten

Stockholm,  Sverige

På Clarion Hotel Amaranten møter du et boutiquehotell i storformat med spennende design inspirert av 60-tallet. Hotellet ligger i sentrale Stockholm i den fasjonable bydelen Kungsholmen. Vi er et kontantfritt hotell.

Clarion Hotel® Amaranten 3,5 5
Vurdering fra TripAdvisor  

Vurdering fra TripAdvisor

3,5
3053 vurderinger
3,5
Rom
4
Renslighet
3,5
Verdi
4,5
Sted
4
Sovekvalitet
4
Service
1

Thor

29. juli 2022, Fredrikstad, Norge, thor i

Elendig løsning på hotellet som ikke hadde det rommet vi bestilte Ble nedgradert fra 26m2 til 10m2 rom uten ventilasjonsanlegg Forsøkte å bytte eller bli sendt til annet Clarion hotel men ingen vilje…

Elendig løsning på hotellet som ikke hadde det rommet vi bestilte Ble nedgradert fra 26m2 til 10m2 rom uten ventilasjonsanlegg Forsøkte å bytte eller bli sendt til annet Clarion hotel men ingen vilje til å hjelpe til med det

Svar fra eier

26. august 2022

Tack för att du har tagit dig tid att ge oss återkoppling här på Booking, det är mycket uppskattat. Det var tråkigt att höra att ni är besvikna över rummets storlek. Vi har en stor variation av rumsstorlekar, från de små dubbelrummen och standard dubbelrum upp till familjerum och sviter större än de flesta lägenheter jag bott i. Vänligen kontakta mig direkt på reception.amaranten@choice.se inför er nästa vistelse så ser jag till att ni får det typ av rum som passar er bäst! Jag hoppas att vi får chansen att välkomna er hit igen och önskar er en fortsatt fin vecka. Vänliga hälsningar, Clarion Amaranten

Les hele anmeldelsen
1

Manglende rengjøring og service

26. april 2022, , 59bereli

Skittent rom, bodde 3 voksne, i 3 dager, men fikk utstyr for 2 personer. Mangelfull rengjøring, skitne kopper, wc, gulv . Skitne tøfler og morgenkåper. Lang innsjekkingstid. Fikk ikke de rom som var b…

Skittent rom, bodde 3 voksne, i 3 dager, men fikk utstyr for 2 personer. Mangelfull rengjøring, skitne kopper, wc, gulv . Skitne tøfler og morgenkåper. Lang innsjekkingstid. Fikk ikke de rom som var bestilt, Hadde bestilt familierom med veranda men fikk et familierom med langt lavere standard Vi var 8 personer fordelt på 6 rom, og noen i følge fikk ikke rengjøring. Ble heller ikke bedre når vi gjorde resepsjonen oppmerksom på manglene. God og velutstyrt frokostbuffet . Vi kommer nok ikke tilbake til dette hotellet
Les hele anmeldelsen
1

Rot fra ende til annen

10. desember 2019, , Viveca_travel

Doen tettet seg, propp i slammet kalte de det i resepsjonen. Tok et døgn før det ble fikset. De brukte håndklærne fra hotellrommet for å tørke opp. Og for å bøte på ga hotellet gjestene et glass med f…

Doen tettet seg, propp i slammet kalte de det i resepsjonen. Tok et døgn før det ble fikset. De brukte håndklærne fra hotellrommet for å tørke opp. Og for å bøte på ga hotellet gjestene et glass med fire sjokoladekuler, en til hver gjest. Som om de ikke hadde sett nok brune kuler allerede.. Så tar hotellet dobbelt betalt ved å be gjestene som sjekket inn på ulike tidspunkt om å betale ved ankomst. Svindel. Ikke klarer de å finne ut av det i sine systemer heller. Har vært i e-post og telefonkorrespondanse med de en hel måned uten å få et ordentlig svar. Bankene bekrefter transaksjonene - hva mer trenger dere? Kommer aldri til å sette min fot på det hotellet igjen. Og dere, vær litt imøtekommende når det gjelder språk. Burde ikke være nødvendig å snakket engelsk i Skandinavia. Håndklær - handuk er det så vanskelig?

Svar fra eier

11. desember 2019

Tack för din återkoppling även här Viveca. Vi beklagar igen ifall du inte varit nöjd med din vistelse. Vi har brustit i rutinerna på flera avdelningar och har sett till så att din återkoppling blir addresserad till berörda avdelningar. Om du fortsatt inte har fått tillbaka dina pengar från din bank så kontakta gärna vår receptionschef Linnea så ska vi se om det finns något mer vi kan göra från vår sida. Du når henne på Linnea.ersson@choice.se Vi hoppas att vi får chansen att bevisa oss bättre till framtiden och får äran att ha dig som vår gäst igen. Ha en fin avslutning på detta år och varmt välkommen tillbaka till oss. Fredrik Berglund Guest Relations Manager

Les hele anmeldelsen
3

Elendig ventilasjon på rommet

18. august 2019, , Svein F

Hotellets beliggenhet er helt super. Frokosten er over gjennomsnittet med variert og god mat med unntak av manglende ferske brød. Ventilasjonen på rommet var elendig. Vi fikk satt inn vifte, men den b…

Hotellets beliggenhet er helt super. Frokosten er over gjennomsnittet med variert og god mat med unntak av manglende ferske brød. Ventilasjonen på rommet var elendig. Vi fikk satt inn vifte, men den bråkte så mye at vi ikke fikk sove av den grunn. Åpent vindu var like ille på grunn av trafikkstøy !

Svar fra eier

19. august 2019

Tack för ditt betyg Svein, det uppskattas. Vi är glada att höra att ni gillade vårt fina läge här på Kungsholmen men beklagar ifall det varit varmt på rummet. Vi hoppas att vi får chansen att välkomna dig åter igen. Vänligen meddela oss i förväg så ser vi till att du får ett stilla rum mot gården och ett svalt rum. Ha en fin avslutning på sommaren och välkommen åter! Vänliga Hälsningar Fredrik Berglund Guest Relations Manager

Les hele anmeldelsen
3

Ok

11. mai 2019, Oslo, Norge, synn_vej2014

Helt OK hotell. God service, god seng, men deluxe-rom? - nei, det kan det ikke kalles, selv om det er godt å ha badekåpe. Slitt rom, kunne ikke lukke glassdør på do... veldig mørkt i korridor og i he…

Helt OK hotell. God service, god seng, men deluxe-rom? - nei, det kan det ikke kalles, selv om det er godt å ha badekåpe. Slitt rom, kunne ikke lukke glassdør på do... veldig mørkt i korridor og i heisen, masse støy og kaos ved frokost, selv om vi forsøkte oss ganske tidlig. Men restauranten kitchen & table anbefales. Vi hadde tidlig middag fredag kveld, god mat og veldig god service.

Svar fra eier

14. mai 2019

Stort tack för att du givit oss återkoppling från din vistelse och givit oss ett betyg, det är mycket uppskattat! Vi hoppas att vi snart får se dig på Amaranten igen och får en underbar vecka. Varmt välkommen åter! Fredrik Berglund Guest Relations Manager

Les hele anmeldelsen

Få opptil 25 % rabatt!

Nei takk!

Vennligst prøv igjen

Få opptil 25 % rabatt!
Takk for at du meldte deg på!

Du vil snart motta en email med gode tilbud

2.566.101.002 25
Bookingkode

Har du en bookingkode? Legg den til her for å se tilgjengelighet. Vil du booke med bedriftsavtale, bonuspoeng eller se medlemspriser? Logg inn

Lagre

Bookingkode må oppgis

Begrensninger

rom Ta vekk rom

Legg til rom
Bookingkode

Bookingkoden er lagt til.

Please note

Are you sure you want to change language?

Please note that if you have initiated a booking or logged in to My page, you will have to start over.