Dette nettstedet er designet for nyere og mer moderne nettlesere. For best mulig opplevelse, oppgrader nettleseren din til siste versjon.

Quality Hotel™ Ekoxen Linköping ,  Sverige

Se alle hotell i Linköping, Sverige

Quality Hotel™ Ekoxen

Linköping,  Sverige

Quality Hotel Ekoxen er et moderne konferansehotell beliggende i sentrum av Linköping. Med byens vakreste park, Trädgårdsföreningen, som nabo og gangavstand til variert kulturtilbud er du garantert et hyggelig opphold. Vi er et kontantfritt hotell.

Quality Hotel™ Ekoxen 3,5 5
Vurdering fra TripAdvisor  

Vurdering fra TripAdvisor

3,5
725 vurderinger
4
Rom
4
Renslighet
3,5
Verdi
4
Sted
4
Sovekvalitet
4
Service
2

Dårlig service

24. mars 2019, Fredrikstad, Norge, Terje J

Etter å ha kjørt 50 mil fra Norge hadde vi en time på oss for å nå en 70 års lunch kl 14. Vi måtte jo skifte klær. Kl var 13 og vi skulle sjekke inn, ikke mulig før kl.15.00 til tross for mange rom va…

Etter å ha kjørt 50 mil fra Norge hadde vi en time på oss for å nå en 70 års lunch kl 14. Vi måtte jo skifte klær. Kl var 13 og vi skulle sjekke inn, ikke mulig før kl.15.00 til tross for mange rom var klare. De skulle ha 200 kr ekstra. Det endte med at vi ble stående nede i garasjen og skifte klær. Vi har bodd på hotell over hele verden men aldri bli møtt av så dårlig service. Ellers greie rom og frokost på Ekoxen

Svar fra eier

12. februar 2020

Tack för ditt omdöme!

Les hele anmeldelsen
2

Resepsjonspersonalet er ikke serviceinnstilt, ellers bra.

16. april 2018, Oslo, Norge, Moin2018123

Jeg bor her i forbindelse med jobb, og har bodd her 30 netter, og skal bo her i 4 uker til. Rommene er fine og rene, men dårlig service fra personalet trekker ned opplevelsen kraftig. Når jeg først ko…

Jeg bor her i forbindelse med jobb, og har bodd her 30 netter, og skal bo her i 4 uker til. Rommene er fine og rene, men dårlig service fra personalet trekker ned opplevelsen kraftig. Når jeg først kom og skulle bli boende i 3 uker, klarte de aldri å ordne bookingen til den dagen jeg skulle sjekke ut. Nøkkelkortet sluttet å fungere flere ganger i uken, hver uke, og jeg måtte sjekke ut og inn for å få tilgang til rommet og nye vouchers. Det er greit at en feil kan skje en gang eller to, men når det skjer 7 ganger på 3 uker, begynner man å bli veldig lei. De fikk beskjed hver gang vi måtte sjekke inn på nytt om å ordne slik at bookingen varte helt til vi skulle sjekke ut, og de bekreftet at det var i orden. Dette har skjedd med både meg og min kollega, hvor de også nektet å oppgradere rommet selv om de sa det var tilgjengelig "fordi alle ikke kunne holde på å bytte rom", noe vi egentlig kan gjøre da vi er Gull-medlemmer i Nordic Choice. Resepsjonspersonalet verken smiler eller sier hei/god morgen når man går forbi heller, noe som de pleier å gjøre på andre hoteller jeg bor på. Håper situasjonen kan forbedre seg til de neste 4 ukene jeg skal bo på Ekoxen nå.

Svar fra eier

2. mai 2018

Hej Charlotte, Jag har mailat dig då jag gärna vill veta mer om detta.

Les hele anmeldelsen
3

Fint hotell, men håper rommene skal fikses...

11. april 2017, Oslo, Norge, Atle1969

Fint og sentralt plassert hotell med gangavstand til byen. Vi fikk rom i den delen av hotellet som ligger på andre siden av gaten for resepsjonen, gangbru over dit. Måtte bytte rom pga dårlig lukt, fi…

Fint og sentralt plassert hotell med gangavstand til byen. Vi fikk rom i den delen av hotellet som ligger på andre siden av gaten for resepsjonen, gangbru over dit. Måtte bytte rom pga dårlig lukt, fikk nytt rom som var ok, men det luktet ikke bra i korridoren. Sjeldent dårlig seng til Choice å være. Så det positive. Veldig hyggelig betjening, fin bar og bra frokost. Håper på oppussing av alle rom til neste gang.

Svar fra eier

19. april 2017

Stort tack för din återkoppling. Lukten är något vi har tagit tag i och arbetar med i skrivande stund. Inom kort hoppas jag verkligen att det blir bättre. Våra sängar är helt nya så om du har möjlighet att återkomma med vilket rum du bodde på är vi otroligt tacksamma. Den skulle vi behöva titta till då kanske. Så fint att ni trivdes hos oss annars! :) Välkomna tillbaka!

Les hele anmeldelsen
3

Freshe og nyrenoverte rom

16. mars 2017, Tønsberg, Norge, A1894HMkevinm

Bra hotell sentralt i sentrum. Ligger i et stille område. Gammelt preg, men renoveringen av restaurant, resepsjon og rom er positivt. Mye bedre nå enn tidligere. Dårlig lydisolering av rommet, rundt d…

Bra hotell sentralt i sentrum. Ligger i et stille område. Gammelt preg, men renoveringen av restaurant, resepsjon og rom er positivt. Mye bedre nå enn tidligere. Dårlig lydisolering av rommet, rundt døren. Man hører veldig lett lyder i gangen og andre dører. Bra frokost og restaurant.

Svar fra eier

19. april 2017

Tack för din feedback. Vad roligt att ni trivdes hos oss. Dörrarna och ljudet är faktiskt något vi håller på med i skrivande stund så varmt välkomna tillbaka och då hoppas jag att det ska varta tystare på rummet :)

Les hele anmeldelsen
2

Elendig service !

7. november 2016, Lillestrom, Norway, arild134

Sjekket inn på det som så ut som en byggeplass, hele hotellet var kaldt inkl rommet (måtte låne ekstra varmeovn) Bookingen var feil, to netter i hotellets database i stedet for tre (hadde email bekref…

Sjekket inn på det som så ut som en byggeplass, hele hotellet var kaldt inkl rommet (måtte låne ekstra varmeovn) Bookingen var feil, to netter i hotellets database i stedet for tre (hadde email bekreftelse på 3 netter) Bestilte og betalte for parkering men garasjen var full ved ankomst på kvelden pluss masse søppel på flere p-plasser. Frokosten var langt under det jeg forventer av ett Quality hotell standard. Måtte krangle med personalet for å bruke en Choice voucher som jeg fikk ved innsjekking. Lite service vennlig og løsningsorientert personale men gode på bortforklaring og ansvarsfraskrivelse. Noe positivt til slutt: Rengjøringen på rommet var bra men, vi tar definitivt ett annet hotell neste gang vi er i Linköping.

Svar fra eier

3. desember 2016

Tusen tack för att du tagit dig tid till att skriva om din upplevelse här på Tripadvisor. Jag är oerhört ledsen för hur din upplevelse hos oss har varit. Din beskrivning om vistelsen är naturligtvis inte vanligt eller en standard hos oss. Detta ser vi på med mycket stort allvar. Särskilt tråkigt tycker vi att din upplevelse med service lämnat mer till att önska. Jag har tagit detta vidare till dem berörda avdelningscheferna som kommer att följa upp detta snarast. Malin Klaar Hotellchef Quality Hotel Ekoxen

Les hele anmeldelsen

Meld deg på nyhetsbrev – få opptil 25 % rabatt!

Meld deg på vårt nyhetsbrev og motta velkomsttilbud på opptil 25 % rabatt

Nei takk!

Vennligst prøv igjen

Meld deg på nyhetsbrev – få opptil 25 % rabatt!
Takk for at du meldte deg på!

Du vil snart motta en email med gode tilbud

2.564.397.009 24
Bookingkode

Har du en bookingkode? Legg den til her for å se tilgjengelighet. Vil du booke med bedriftsavtale, bonuspoeng eller se medlemspriser? Logg inn

Lagre

Bookingkode må oppgis

Begrensinger

rom Ta vekk rom

Legg til rom
Bookingkoden er lagt til

Bookingkoden er lagt til.

Please note

Are you sure you want to change language?

Please note that if you have initiated a booking or logged in to My page, you will have to start over.