Dette nettstedet er designet for nyere og mer moderne nettlesere. For best mulig opplevelse, oppgrader nettleseren din til siste versjon.

Quality Hotel™ Panorama, Trondheim Tiller ,  Norge

Se alle hotell i Trondheim, Norge

Quality Hotel™ Panorama, Trondheim

Tiller,  Norge

Quality Hotel Panorama er et moderne konferansehotell 7 km sør for sentrum. Med fleksibel konferanseavdeling og shoppingsentret City Syd som nærmeste nabo er du sikret en effektiv konferanse eller en spennende weekend. Vi er et kontantfritt hotell.

Quality Hotel™ Panorama, Trondheim 4 5
Vurdering fra TripAdvisor  

Vurdering fra TripAdvisor

4
336 vurderinger
4
Rom
4,5
Renslighet
4
Verdi
4
Sted
4
Sovekvalitet
4,5
Service
1

Dystert rom.

17. januar 2020, , 9egg

På hotell ønsker man livsglede, ro og inspirasjon. Jeg fant ingen av delene. Hele rommet var malt i en meget dyster mørk gråfarge. Det gjorde det tett og enda mindre enn det var. Det lille vinduet bl…

På hotell ønsker man livsglede, ro og inspirasjon. Jeg fant ingen av delene. Hele rommet var malt i en meget dyster mørk gråfarge. Det gjorde det tett og enda mindre enn det var. Det lille vinduet ble dominert av en overdimensjonert gardin i samme dystre farge. En liten vegg fototapet: mennesker i sludd. Det er ingen ting som er inspirerende med det. Alt i alt en særdeles mislykket oppussing. Så dystre farger bør absolutt ikke brukes på hele rom, ikke på hotell i det hele tatt. Lampene var for få, de lyste rett ned på en liten flekk. Omkring var det mørkt. Nattbordlampen dekket et område som var mindre enn boka jeg holdt i. Mangler oversiktslys. Jeg måtte skaffe to ekstra lamper selv - bare for og holde ut. Det er tungvint å måtte slukke en og en lampe om kvelden og når man forlater rommet. Burde være en lett tilgjengelig hovedbryter ved senga og døra. Når man må oppholde seg på et lite rom flere døgn i trekk trenger man lys og inspirasjon. På rom 202 er det ingen av delene. Man ønsker seg fort ut og aldri tilbake. Rommet var for varmt om natta, umulig å dempe varmen. Å åpne vinduet ga mye trafikkstøy. Badet for varmt, umulig å regulere varmen. Det lysende displayet for baderomstemp reflekterer i speilet og treffer ansiktet når man ligger i senga. Jeg fant en pakketeip å klistre over under mitt opphold. Hodeputene for flate. Jeg brukte mange, som alle bare sank sammen til flate flak. Hvor i all verden er kundeinnsikten til den som bestemte den veggfargen!? Ikke på noe sted fant jeg hotellets tlfnr. Ikke en gang på skriveblokka på konsollbordet.

Svar fra eier

20. januar 2020

Hallo 9egg, Tusen takk for din ærlige tilbakemelding, vi setter pris på all feedback uansett om det er ris eller ros. Veldig kjedelig at dette ble opplevelsen din da du bodde hos oss. Vi er jo alle forskjellig og vi ser jo at de nye rommene våre tydelig ikke falt helt i smak hos deg, noe som er helt greit. Vi vil uansett ta med oss din tilbakemelding til neste gang vi gjør noe nytt. Ha en fin dag!

Les hele anmeldelsen
1

Håpløst konferansefasiliteter

11. desember 2019, , Mikael_angell

Styr unna hotellet i forbindelse med dine fremtidlige konferanser. Dette var helt håpløst. Rommene var slitte og gamle, tekniske systemet fungerte ikke, møblementet var fra et annet tiår, ingen servic…

Styr unna hotellet i forbindelse med dine fremtidlige konferanser. Dette var helt håpløst. Rommene var slitte og gamle, tekniske systemet fungerte ikke, møblementet var fra et annet tiår, ingen servicepersonale tilgjengelige, telefonen man kunne bruke for å ringe etter hjelp var det ingen som tok, lunsjen var utrolig kjedelig, frukten var delvis råtten. I det miste var personalet i resepsjonen smilende og gjorde så godt de kunne, men det var ikke ok å måtte løpe opp til de gjentagende ganger som kursholder. For denne prisen, kan man få bedre opplevelser, andre steder.

Svar fra eier

18. desember 2019

Hei Mikael, Så leit å se at det ikke ble ett bra opphold her hos oss. Beklager så mye at vi ikke har klart å levere god service under oppholdet, og at teknisk utstyr sviktet. Fullbooket hotell, og selvfølgelig skjer da også tekniske problemer. Veldig leit, og det beklager vi. Når det gjelder matservering så ønsket dere ikke lunsj i vår restaurant, og kun alternativ fra pausemenyen pga hektisk program. Som nevnt ved bestilling var det kun julelunsj tilgjengelig denne dagen, men vi skulle selvfølgelig ordnet plass til dere om dere ønsket det. At teknikken ikke var bra, er selvfølgelig veldig beklagelig. Vi har nå tatt kontakt med flere firma for å få byttet ut teknikk til neste år, så vi er sikre på at det fungerer. Vår teknisk ansvarlig var klar for å hjelpe dere, men da forsto jeg det slik at dere ikke hadde behov for projektor lengre? Uansett så er vi veldig lei oss for at oppholdet ikke ble bra, og beklager så mye! Jeg håper dere fikk gjennomført møtet på en grei måte. Ønsker deg en riktig god jul, og godt nytt år!

Les hele anmeldelsen
5

Fantastisk julemat med eksotisk juleøl til!

8. desember 2019, Trondheim, Norge, frodet192

Vi var en samling med meget forventningsfulle gjester som hadde gledet oss til årets første julemat. Og hvilken overraskelse: Nydelig juletallerken med ribbe med sprøstekt svor, medisterkaker og julep…

Vi var en samling med meget forventningsfulle gjester som hadde gledet oss til årets første julemat. Og hvilken overraskelse: Nydelig juletallerken med ribbe med sprøstekt svor, medisterkaker og julepølse med kokte poteter og julesaus til. Og en aldeles nydelig, hjemmelaget riskrem med rød saus til dessert. I glassene fikk vi skjenket verdens beste og mest eksotiske juleøl fra Svalbard Bryggeri: Spitsbergen Juleøl 7% hvor hele 16% av vanninnholdet er smeltet brevann fra flere tusen år gamle isbreer. Rett og slett fantastisk! Superhyggelig betjening gjorde kvelden fullkommen! 😎❤

Svar fra eier

9. desember 2019

Hei Frodet192, Først og fremst, tusen takk for at du tok deg tiden til å dele deres gode opplevelse med oss, vi setter så stor pris på å høre dette! Herlig å se at dere fikk nyte den gode julelunsjen vår, og er helt enig med deg, de på kjøkkenet vet virkelig hvordan de skal få oss i julestemning :) Tusen takk for besøket og håper vi ser dere igjen ved neste anledning, om det er for å fylle magen eller nattesøvnen!

Les hele anmeldelsen
3

Helt gjennomsnittlig

29. november 2019, Norge, LineH79

Jeg og min mann bodde her en natt i november. Visste på forhånd godt til hotellets beliggenhet, men har aldri bodd på hotellet. Vi sjekket inn sent på kvelden, og ble møtt av en veldig hyggelig og e…

Jeg og min mann bodde her en natt i november. Visste på forhånd godt til hotellets beliggenhet, men har aldri bodd på hotellet. Vi sjekket inn sent på kvelden, og ble møtt av en veldig hyggelig og energisk resepsjonist. Fikk god informasjon om frokost osv. Rommet var lite, men pent og funksjonelt. Gode senger og sengetøy. Flott bad. Litt varmt på rommet, så vi satte opp vinduet. Ikke noe sjakktrekk, mye støy fra motorveien som går like utenfor. Er vinduet igjen, er støydempingen god. Frokosten påfølgende dag var dessverre ikke så god som vi håpet på. Litt lite utvalg. Noe varmmat, blant annet omelett, men vi savnet eggerøre. Heller ikke noe søtt til kaffen. Man kunne riktignok steke seg vafler selv, som jeg gjorde, men de falt ikke i smak. Synes det var en bismak. Vet ikke om det var røra, eller stekefettet som ble brukt. I tillegg var det lagt frem mye frukt/bær som ikke så bra ut. Greit at man ikke skal kaste unødig, men hva med å lage smoothie av dette. I disse tider hvor frokosten på mange hotell er kraftig forbedret, kom denne litt bak i leksa. Vi bor innimellom på hotell i Trondheim by, og det blir det nok neste gang også. Det som trekker hotellet opp er personalet. Alle vi møtte var veldig hyggelige og imøtekommende.

Svar fra eier

1. desember 2019

Hei LineH79, Først og fremst, tusen takk for din tilbakemelding - setter pris på at du tok deg tiden! Veldig godt å se at dere ble godt tatt i mot av vår flinke resepsjonist og at dere likte de nyoppussede rommene våre. Kjedelig at dere ikke fant alt dere ønsket på frokosten, men håper dere fant noe annet for å få en god start på dagen. Kan jo nevne at vi bruker å veksle mellom eggerøre og omelett, så om dere nå skulle ombestemme dere og komme tilbake, så er det fortsatt mulighet til å smake på den gode eggerøren vår :) Håper du og din får en fin mandag og en nydelig adventstid!

Les hele anmeldelsen
2

Ikke mye å skryte av

11. november 2019, Sandvika, Norge, toneh815

Vi var et følge på 8 personer fordelt på 4 ulike rom i to netter og ingen er imponert. Vi bestilte et superiorrom og spurte om det var plass til en samling av alle 8. Dette ble bekreftet for vi hadd…

Vi var et følge på 8 personer fordelt på 4 ulike rom i to netter og ingen er imponert. Vi bestilte et superiorrom og spurte om det var plass til en samling av alle 8. Dette ble bekreftet for vi hadde fått en minisuite. Dette viste seg å være et lite dobbeltrom med en livsfarlig vindeltrapp opp til en 2seter, en puff og et skrivebord. Umulig å samles her. Det var iskaldt på rommet , rom 1401, og selv om vi regulerte både panelovn og baderom, så ble det ikke varmere. Ovnen sto på 26 grader tilslutt! Termostaten på badet ville ikke reguleres, den hoppet tilbake til 22 grader uansett hva jeg gjorde. Min datter bestilte på nettsiden dobbeltrom med ekstraseng til et barn. Nettsiden viste dette som option. Ved ankomst ble dette et kjempeproblem. Men ble løst etter diskusjon. På nettsiden sto det at frokosten varte til 10. Det gjorde den ikke, frokostservering er slutt kl 9. Nettsiden sier også minibar. Den var tom. En uke før ankomst sendte jeg en e-post via nettsiden med diverse spørsmål. Denne ble aldri besvart. Småflaskene med sjampo mv er så harde at du ikke får noe ut av de. Ubrukelig. Det eneste positive; hyggelig betjening i resepsjon og restaurant. Maten; helt middels. Ungdommene i følget var misfornøyde med maten. (ALA carte)

Svar fra eier

13. november 2019

Hei Toneh815, Først og fremst takk for at du deler din opplevelse av Quality Hotel Panorama, vi skulle veldig gjerne hatt muligheten til å rette opp inntrykket når dere først var hos oss. Vårt mål er at alle gjester reiser fra oss fornøyde, og utrolig leit at vi ikke lyktes med det. Når det gjelder kommunikasjon med resepsjonen, så kan vi ikke finne noen mailer som er ubesvart fra vår side. Beklager så mye om det er noe vi ikke har gitt svar på før ankomst. Samtidig om vi har gitt feil opplysninger angående antall på rommet. Alle superior rom har sittegruppe, enten i form av stoler eller sofa av ulik størrelse. Vi har nok dessverre ikke oppfattet antall personer som ønsket å samle seg på ett rom, og derfor blitt en misforståelse. Det må vi bare beklage! Vi kan heller ikke se hvor det står at frokosten står til kl 10.00 på våre hjemmesider, men setter veldig stor pris på om du kan ta en screen shot av dette å sende til oss. Vi sjekket dette umiddelbart når det ble gitt beskjed i resepsjonen, men kan fortsatt ikke se at frokosten står til kl 10.00 noen steder. Vinteren har ankommet Trondheim, og det tar dessverre litt lengre tid å varme opp større rom. Veldig leit om oppholdet ble påvirket av kaldt rom. Vi sjekker termostatene, og sikrer at vi er klare for vintertiden. Takk for tilbakemelding. Vi har dessverre ikke 3-sengs rom på hotellet, men veldig glad for at vi klarte å løse det med å gi ett større rom og derfor plass til alle. Hvor den tekniske svikten har skjedd kan vi dessverre ikke svare på, men har satt de som styrer hjemmesiden på saken. Dette skal vi klare å finne ut av, virker som det nå er løst. Vi har sjekket, og det virker ikke som det er mulighet for å booke rom med 3 senger nå. Igjen, takk for at du deler din opplevelse av Quality Hotel Panorama. Vi er veldig lei oss for at dere ikke hadde den beste opplevelsen hos oss. Godt å se at personalet i restaurant og resepsjonen var hyggelige. Jeg håper dere gir oss en ny sjanse. Ønsker deg en dag fylt med energi, mot og begeistring! Beste hilsen

Les hele anmeldelsen

Ikke medlem? Få velkomstrabatt på opptil 25%

Ikke medlem? Meld deg på vårt nyhetsbrev og motta velkomsttilbud på opptil 25 % rabatt

Nei takk!

Vennligst prøv igjen

Ikke medlem? Få velkomstrabatt på opptil 25%
Takk for at du meldte deg på!

Du vil snart motta en email med gode tilbud

2.564.384.002 28
Bookingkode

Har du en bookingkode? Legg den til her for å se tilgjengelighet. Vil du booke med bedriftsavtale, bonuspoeng eller se medlemspriser? Logg inn

Lagre

Bookingkode må oppgis

Begrensinger

rom Ta vekk rom

Legg til rom
Bookingkoden er lagt til

Bookingkoden er lagt til.

Please note

Are you sure you want to change language?

Please note that if you have initiated a booking or logged in to My page, you will have to start over.