Dette nettstedet er designet for nyere og mer moderne nettlesere. For best mulig opplevelse, oppgrader nettleseren din til siste versjon.

Clarion Collection® Hotel Aurora Tromsø ,  Norge

Se alle hotell i Tromsø, Norge

Clarion Collection® Hotel Aurora

Tromsø,  Norge

Velkommen til Clarion Collection Hotel Aurora i Tromsø, et hyggelig hotell på bryggekanten med utsikt mot Ishavskatedralen. Her kan du kose deg med Afternoon Sweets og Evening Meal. Vi er et kontantfritt hotell.

Clarion Collection® Hotel Aurora 4 5
Vurdering fra TripAdvisor  

Vurdering fra TripAdvisor

4
1161 vurderinger
4
Rom
4,5
Renslighet
4
Verdi
4,5
Sted
4
Sovekvalitet
4
Service
4

Fint hotell

22. oktober 2019, Tønsberg, Norge, renatheregine

Et flott hotell, frokosten var helt fortreffelig. Likte godt at om man ikke ville ha vask på rømme fikk deg penger til unicef. Dere skårer ikke helt på topp da vi ble tatt uhyggelig imot av en av rese…

Et flott hotell, frokosten var helt fortreffelig. Likte godt at om man ikke ville ha vask på rømme fikk deg penger til unicef. Dere skårer ikke helt på topp da vi ble tatt uhyggelig imot av en av resepsjonisten

Svar fra eier

27. oktober 2019

Kjære renatheregine Tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Så flott at du setter pris på vårt samarbeid med Unicef for å gi barn som er utsatt for menneskehandel en trygg natts søvn. Beklager at resepsjonen ikke leverte - dette tar vi action på umiddelbart. Med beste hilsen Inger-Helén

Les hele anmeldelsen
3

Koselig hotell

22. oktober 2019, , ingridtv86

Koselig hotell, kanskje litt små rom til og være dobbeltrom men det gikk helt fint. Nydelig frokost og koselig atmosfære nede i lobbyen. Gode senger og rolig hotell. Kortet ble fort avmagnisert men in…

Koselig hotell, kanskje litt små rom til og være dobbeltrom men det gikk helt fint. Nydelig frokost og koselig atmosfære nede i lobbyen. Gode senger og rolig hotell. Kortet ble fort avmagnisert men ingen problem å få dette fikset igjen.

Svar fra eier

27. oktober 2019

Kjære ingridtv86 Tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Så flott at du satte pris på atmosfæren i lobbyen og frokosten vår. Rommene er av ulik størrelse så dette kan være greit å vite til neste gang. Vi jobber med å få nytt nøkkelkortsystem så tilbakemeldingen din er viktig. Vi håper å ønske deg hjertelig velkommen tilbake til oss på bryggekanten. Med beste hilsen Inger-Hel´€n

Les hele anmeldelsen
4

Hotellet holder mål

20. oktober 2019, Stavanger, Norge, Fastdalen

Sjekket inn sent 16.okt. Resepsjon var imøtekommende og innsjekkingen gikk greit. Fikk tildelt rom i 5. etg. i bakgården noe som må sies å være positivt med hensyn til nattesøvn. Skjermet fra bråk f…

Sjekket inn sent 16.okt. Resepsjon var imøtekommende og innsjekkingen gikk greit. Fikk tildelt rom i 5. etg. i bakgården noe som må sies å være positivt med hensyn til nattesøvn. Skjermet fra bråk fra trafikkstøy. Rommet var rent, og ryddig, og sengene var gode. Frokosten holdt mål, og var velsmakende. Utsjekkingen med Roger var svært trivelig.

Svar fra eier

27. oktober 2019

Kjære Fastdalen, Tusen takk for hyggelig tilbakemelding, dette seter vi stor pris på. Så flott at du trivdes i 5 etg og at du likte frokosten vår. Roger setter helt sikkert pris på å bli nevn her. Hjertelig velkommen tilbake. Med beste hilsen Inger-Helén

Les hele anmeldelsen
4

Veldig god service

4. oktober 2019, Finnmark, Norge, AneSom123

Bodde her en helg i 2018, og grunnene til at jeg ikke scorer helt høyt opp er fordi rommet og badet var så lite og umoderne så prisen tilsvarte ikke helt hva vi fikk, i tillegg ble ikke rommet ryddet…

Bodde her en helg i 2018, og grunnene til at jeg ikke scorer helt høyt opp er fordi rommet og badet var så lite og umoderne så prisen tilsvarte ikke helt hva vi fikk, i tillegg ble ikke rommet ryddet og håndklær byttet. Videre ble nøkkelkortene avmagnetisert alt for mange ganger til å være "våres feil". Pluss-sidene derimot taler for at vi kommer tilbake når jacuzzien igjen fungerer. Det er helt fantastisk å sitte ute i jacuzzi mens man får servering av hyggelige bartendere, vi var iallefall heldig og hadde den for oss selv begge dagene - sikkert ikke like koselig om man må dele jacuzzi med vilt fremmede. Videre likte vi servicen når vi ankom hotellet tidlig på innsjekkingsdagen, vi hadde planlagt å kun elte bagasjen men fikk tilbud å spise frokost mens de ordnet rommet klart til oss, tidlig innsjekk uten å betale ekstra gjør at man føler seg vel ivaretatt.

Svar fra eier

14. oktober 2019

Kjære AneSom123 Tusen takk for konstruktiv tilbakemelding. Dette setter vi stor pris på. Tromsø er en by med til tider svært høyt belegg, noe som gjenspeiler seg i prisnivået. Når det gjelder nøkkelkortene jobber vi nå med en ny løsning da kortene avmagnetiseres alfor ofte - uten at dette har noe med deg som gjest å gjøre :-) Vi er veldig glade for å se at dere følte dere godt ivaretatt av våre flotte servicemedarbeidere som alltid gjør sitt ytterste for at gjestene skal ha det hyggelig hos oss. Vi kan glede dere med at boblebadet er under renovering og at vi forventer å være ferdig med dette ca 20.november. Håper vi å få ønske dere hjertelig velkommen tilbake slik at dere kan nyte nordlyset fra vår nye jacuzzi. Med beste hilsen Inger-Helén

Les hele anmeldelsen
2

Et hotell i forfall?

30. september 2019, Singapore, Singapore, LenaEri

Ikke har hotellet fikset jacuzzien, og slik har det vært i 3-4 måneder. De bør ta bort bildene fra nettsteder, og informere om at den er i ustand. I badstuen så var lysene gått, ble ikke fikset under…

Ikke har hotellet fikset jacuzzien, og slik har det vært i 3-4 måneder. De bør ta bort bildene fra nettsteder, og informere om at den er i ustand. I badstuen så var lysene gått, ble ikke fikset under mitt opphold. 3 ganger måtte jeg få aktivisert romkortet mitt på nytt. Rommet ble ikke oppredd, nye håndklær eller tømt for søppel. Ikke informerte de om prisen på parkering heller, men det er 150kr PR døgn.

Svar fra eier

14. oktober 2019

Kjære LenaEri Takk for din tilbakemelding. Vi beklager at det har tatt tid å få jacuzzien i orden, noe som skyldes at huseier har ventet på tilbud fra to leverandører og dette har tatt lang tid. Jeg kan glede deg med at vi i disse dager har startet prosessen og at avdelingen vil være ferdig ca 20.november. Informasjon om at badet har vært i ustand har vært tilgjengelig på nettsiden. Når det gjelder rommet ditt vet jeg ikke om dette beror på en misforståelse da alle våre gjester får tilbud om å takke nei til rengjøring av rommet (nye handduker etc kan fortsatt får i resepsjonen) og vi donerer da penger til UNICEF sitt prosjekt som sikrer barn utsatt for menneskehandel en trygg natts søvn. Alle som ønsker rommet sitt rengjort kan ta inn dørhengeren før kl 23 kvelden i forveien og rommet vil da bli vasket. Vi beklager uansett at vi ikke imøtekom dine forventninger på dette området. Når det gjelder parkering kontroleres denne av Europark, det informeres om kostnad både ved skilting på parkeringsplassen og fra våre medarbeidere i resepsjonen, dersom dette ikke ble gjort beklager jeg dette. Vi håper vi kan få ønske deg velkommen ved en senere anledning, slik at du kan kose deg i vårt nye boblebad. Med beste hilsen Inger-helén Hjemvoll

Les hele anmeldelsen

Ikke medlem? Få velkomstrabatt på opptil 25%

Ikke medlem? Meld deg på vårt nyhetsbrev og motta velkomsttilbud på opptil 25 % rabatt

Nei takk!

Vennligst prøv igjen

Ikke medlem? Få velkomstrabatt på opptil 25%
Takk for at du meldte deg på!

Du vil snart motta en email med gode tilbud

2.564.379.001 26
Bookingkode

Har du en bookingkode? Legg den til her for å se tilgjengelighet. Vil du booke med bedriftsavtale, bonuspoeng eller se medlemspriser? Logg inn

Lagre

Bookingkode må oppgis

Begrensinger

rom Ta vekk rom

Legg til rom
Bookingkoden er lagt til

Bookingkoden er lagt til.

Please note

Are you sure you want to change language?

Please note that if you have initiated a booking or logged in to My page, you will have to start over.