For å bruke denne siden, må nettleseren din akseptere cookies. Vennligst aktiver cookies, og prøv på nytt.
Vi fant dessverre ingen matchende resultater
Velkommen til Clarion Collection Hotel Aurora i Tromsø, et hyggelig hotell på bryggekanten med utsikt mot Ishavskatedralen. Her kan du kose deg med fika og kveldsmat. Vi er et kontantfritt hotell.
Betalte 3500 for ett rom med to enkeltsanger uten mulighet for å lufte ! Varmen sto på for fult og ble supervarmt på natten , ingen mulighet for å lufte da vi hadde ett brannvindu! Følte man var i syd…
Kjære 423iselint Tusen takk for din tilbakemelding. Beklager at rommet ditt var for varmt. Rommene brannvindu (påkrevd pga nærhet til nabobygget) har ekstra ventilasjon for å unngå at de blir for varme, men her har tydeligvis varmen fått kose seg før dere sjekket inn. Jeg vil også be om unnskyldning på vegne av den resepsjonisten som ikke ga deg informasjon om frokosttider og nettilgang. Dette ligger i standard prosedyrer for innsjekk, men her har vi dessverre feilet - beklager så mye. Beste hilsen Inger-Helen
Elendig service. Han i resepsjonen satt og nøt makten han hadde når han kastet oss ut etter urimelige anklager om bråk, når vi var der som par og ikke hadde gjort noe. Noen som bråkte litt i rommet ve…
Kjære eliasmE6663SS Beklager at du har følt deg dårlig behandlet. Jeg vet ikke hvilken situasjon det er snakk om her, men om gjester bes forlate hotellet er det alltid basert på en vurdering av oppførsel og risiko for andre gjester på hotellet. Dersom du mener du ble bedt om å forlate på uriktig grunnlag kan du kontake direktør på inger.helen.hjemvoll@choice.no Beste hilsen Inger-Helén
Opplevde de ansatte som uprofesjonelle, dårlig holdning fra sekundet vi ankom. Ble kastet ut på NULL grunnlag. Ansatte klamrer seg fast i første mulige grunn uten å gå til verks. Her er det en enkel t…
Kjære 511aksell Beklager at du har følt deg dårlig behandlet. Jeg vet ikke hvilken situasjon det er snakk om her, men om gjester bes forlate hotellet er det alltid basert på en vurdering av oppførsel og risiko for andre gjester på hotellet. Dersom du mener du ble bedt om å forlate på uriktig grunnlag kan du kontake direktør på inger.helen.hjemvoll@choice.no Beste hilsen Inger-Helén
Hyggelig resepsjon, stor suite med eget soverom - hotellet trenger kansje en liten oppgradering etterhvert pga eldre interiør. God frokost og veldig god middag/kvelds - mye god og variert mat. Fikk ti…
Kjære Nattyy81 Tusen takk for at du tok deg tid til å gi oss tilbakemelding. Vi er så glade for å se at du satte pris på god frokost og kveldsmat og at resepsjonen ordnet inn- og utsjekk som du ønsket. Vi er i prosess for renovering av hotellet og gleder oss veldig til dette. Hjertelig velkommen tilbake :-) Beste hilsen Inger-Helén
Tur med familie på to voksne og to tenåringer. Vi ble møtt av en hyggelig resepsjonist da vi kom. Vi hadde booket familierom og ble oppgradert. Vi var veldig fornøyd med rommet. Hotellet serverte bå…
Kjære fokarl Tusen takk for veldig hyggelig tilbakemelding! Så flott at dere var fornøyd med innsatsen fra kjøkkenet i forbindelse med serveringen av vår gratis kveldsmat. Resepsjonen blir nok veldig fornøyd over å ha blitt nevnt her. Hjertelig velkommen tilbake. Hilsen Inger-Helén
Email-adressen er feil
Du må godta vilkår og betingelser
Vennligst prøv igjen
Som medlem får du våre beste tilbud og hotellpriser.
Logg inn for å se dine bookinger, booke rom med bonuspoeng eller bedriftsavtale, eller for å avbestille en booking.
Lenken for glemt passord har utgått eller er ikke lenger gyldig.
Legg inn e-post eller Nordic Choice Club-nummer og passord.
Dine opplysninger kontrolleres, vennligst vent.
Innlogging var mislykket. Vennligst kontroller opplysningene dine og prøv igjen.
Vi kan sende deg et nytt passord på på e-post eller SMS.
Ugyldig telefonnummer, vennligst prøv igjen.
Ugyldig e-postadresse, vennligst prøv igjen
Har du en bookingkode? Legg den til her for å se tilgjengelighet. Vil du booke med bedriftsavtale, bonuspoeng eller se medlemspriser? Logg inn
Bookingkode må oppgis
Bookingkoden er lagt til.
Are you sure you want to change language?
Please note that if you have initiated a booking or logged in to My page, you will have to start over.