Dette nettstedet er designet for nyere og mer moderne nettlesere. For best mulig opplevelse, oppgrader nettleseren din til siste versjon.

Quality Hotel™ Sarpsborg Sarpsborg ,  Norge

Se alle hotell i Sarpsborg, Norge

Quality Hotel™ Sarpsborg

Sarpsborg,  Norge

Norges morsomste hotell, Quality Hotel Sarpsborg ligger bare 50 minutter fra Oslo.

Quality Hotel™ Sarpsborg 4 5
Vurdering fra TripAdvisor  
Quality Hotel™ Sarpsborg

Vurdering fra TripAdvisor

4
710 vurderinger
4
Rom
4,5
Renslighet
4
Verdi
4
Sted
4
Sovekvalitet
4,5
Service
3

Skuffet

15. september 2018, Bergen, Norge, annein2018

Vi har alltid bodd på dette hotellet når vi har vært i Sarpsborg. Denne ganger ble. I skuffet. Det virker som miljø og konferansegjester går foran trofaste gjester. Vi kom til hotellet den 11. Septemb…

Vi har alltid bodd på dette hotellet når vi har vært i Sarpsborg. Denne ganger ble. I skuffet. Det virker som miljø og konferansegjester går foran trofaste gjester. Vi kom til hotellet den 11. September 2018. Var slitne etter lang reise. Rommet vi fikk var veldig lite. Ikke plass til koffertene våre. Rommet var oppredd til en person . Fikk vite at dette var et prøveprosjekt., som gikk på konferansegjester.. Resten av sengetøyet lå i skapet. Vi spurte om vi kunne får et større rom. Men da måtte vi i tilfelle betale kr 1200 mer for tre dager. Det virker som hotellet er kun et konferansehotell. Ingen service til vanlige gjester som har bodd på hotellet hvert år siden hotellet var nytt.

Svar fra eier

16. september 2018

Kjære Gjest, Tusen takk for at du tok deg tid til å gi oss denne tilbakemeldingen. Vi har 260 rom og 14 forskjellige romkategorier. Vi er lei for at vi ikke klarte å innfri deres forventninger om størrelsen på rommet, men dette er første gang vi har fått en tilbakemelding om at man ikke har plass til koffertene. Vi jobber stadig for å bli enda bedre på å ta hensyn til vårt miljø og prøveprosjektet handler om nettopp dette. Ved oppgradering av større rom, har vi forskjellige priskategorier og dynamisk prising. Vi har ca 50/50 gjestemiks av kurs og konferansegjester og ferie fritidsgjester og særlig i alle skolens ferier har vi så og si nesten 100% ferie fritidsgjester, så vårt fokus er absolutt å ta vare på alle gjester og behandle disse individuelt. Håper vi kan ønske dere hjertelig velkommen tilbake til oss ved en senere anledning og benytter samtidig anledningen til å takke dere for at dere har vært trofaste gjester siden oppstart. Igjen beklager vi for at dere ble skuffet denne gangen, men håper dere tør å gi oss en ny sjanse igjen i fremtiden. Flott om dere da spesifiserer at dere ønsker stort rom. Med vennlig hilsen Ingvild Jacobsen assisterende direktør

Les hele anmeldelsen
5

Weekend

28. august 2018, , Berit Ø

Hotellet har fått en ansiktsløftning som er kjempefin. Rommet vi bodde på var lekkert. Gode senger. Frokostsalen har blitt skikkelig stilig og maten, god som alltid. De ansatte er veldig hyggelige. So…

Hotellet har fått en ansiktsløftning som er kjempefin. Rommet vi bodde på var lekkert. Gode senger. Frokostsalen har blitt skikkelig stilig og maten, god som alltid. De ansatte er veldig hyggelige. Som stamgjester kan vi absolutt anbefale et besøk.

Svar fra eier

5. september 2018

Kjære Gjest, Tusen takk for din flotte tilbakemelding - vi er veldig takknemlig for at du tok deg tid til å gi oss slik ros. Vi gleder oss til å kunne ønske deg og dere hjertelig velkommen tilbake til oss, ved en senere anledning. Med beste hilsen, assisterende direktør - Ingvild Jacobsen

Les hele anmeldelsen
4

Barnas Hotel

25. juli 2018, Klepp, Norge, icemanbln73 H

Nå var vi 2.gang i dette hotell. Første gang var i 2016. Det har skjedd mange forandringer i mellomrom. Noen er positivt men noen er også negativt. De har oppusset hele fellesareal og det ser veldig f…

Nå var vi 2.gang i dette hotell. Første gang var i 2016. Det har skjedd mange forandringer i mellomrom. Noen er positivt men noen er også negativt. De har oppusset hele fellesareal og det ser veldig fint ut. Frokosten er fortsatt kjempebra med en store utvalg. Hele Personalet med Lekekameratene er kjempehyggelig. De har fått 2 shuffleboard I baren og fortsatt badeland og lekeland for barn. Men aktiviteter for hotellgjester, ( barn) blir mindre og mindre. De har ingen hoppeslott mer i konferanserom, ingen barnedans med lyd og lys...bare 10 min. med picollo, det lille lekerom ved siden av reception forsvant også og aktiviteter blir flyttet fra ett til en annen sted flere ganger f. ex. til bursdagsrom i superland. De fleste gjester i ferietider er fortsatt barna og jeg vil bare anbefaler at dere kan jo bruke en konferanserom for alle aktiviteter...

Svar fra eier

1. august 2018

Kjære Gjest, Tusen takk for at du tok deg tid til å gi oss denne konstruktive tilbakemeldingen. Veldig hyggelig at du synes hotellet er blitt fint og at frokosten og personalet er tipp TOPP. Når det gjelder Barnas Hotell har vi valgt å stenge hoppeslottet, da dette ble ødelagt og vi er i en fase der vi vurderer flere muligheter for nye aktiviteter i vårt Qzone og Superland område. Vi renoverer vårt hotell og derfor har vi midlertidig flyttet barnas hotell inn til Superland, der det dessverre ikke er anledning til å utføre barnedisco. Vi har innført flere nye aktiviteter for barnas hotell, som blant annet stolleken, sisten, stiv heks, lek i ballbinge og labyrint - i tillegg har de gratis tilgang til Superland, under åpningstiden av barnas hotell kl 18.00-20.30 alle dager i skolens ferier. Håper dere ønsker å benytte vårt hotell også i fremtiden - fortsatt riktig god sommer og velkommen tilbake til oss, ved en senere anledning. Med vennlig hilsen Ingvild Jacobsen Assisterende direktør

Les hele anmeldelsen
2

Ikke til forventningene

12. juli 2018, Dokka, AMKDokka

Servicen kunne vært bedre, ikke inntrykk av at det var gjort stort for å innfri våre ønsker om rom ved hverandre. Ulik informasjon om priser, tilbud etc. fra hvem man spurte. Veldig forvirrende. Forve…

Servicen kunne vært bedre, ikke inntrykk av at det var gjort stort for å innfri våre ønsker om rom ved hverandre. Ulik informasjon om priser, tilbud etc. fra hvem man spurte. Veldig forvirrende. Forventa et langt mer barnefokusert hotell ut i fra reklame, men vært på bedre hoteller for barn enn dette. Grei frokost og buffe. Trangt familierom (mer som standard dobbelt rom med barneseng). Svarte ikke opp til forventningene, men fine dager på badeland og Superland.

Svar fra eier

23. juli 2018

Kjære Gjest, Tusen takk for at du tok deg tid til å gi oss denne tilbakemeldingen. Vi har 260 rom og 14 forskjellige romkategorier, vi er lei for at vi ikke klarte å innfri ønsket om rom ved hverandre - i skolens ferier fylles hotellet fullt, veldig ofte og da kan det være vanskelig å innfri alles ønsker. Vi har dynamisk og variable priser på rom, men prisene på våre varer og tjenester skal være like pr avdeling. Det er allikevel slik at f.eks mineralvann koster forskjellig i restaurant, i vår Lounge 24 eller i Superland/Badeland. Vi beklager at vi ikke klarte å tilfredstille deres forventninger denne gangen. Håper vi kan ønske dere hjertelig velkommen tilbake til oss ved en senere anledning og benytter samtidig anledningen til å ønske dere en riktig god sommer videre. Med vennlig hilsen Ingvild Jacobsen assisterende direktør

Les hele anmeldelsen
2

Dårlig service

20. juni 2018, , MrBiddi

Vi kom først på hotellet da fikk vi beskjed at vi måtte sjekke ut kl 11 om morningen selv om vi har silver medlemskap, på hotell rommet er der bare ting til 2 selv om vi er 3, var her for 2 år siden k…

Vi kom først på hotellet da fikk vi beskjed at vi måtte sjekke ut kl 11 om morningen selv om vi har silver medlemskap, på hotell rommet er der bare ting til 2 selv om vi er 3, var her for 2 år siden kan trygt si at servicen er dårligere og at frokosten er dårlig de har for eksempel kokt skinke der det skulle være bacon.

Svar fra eier

21. juni 2018

Kjære Gjest, Tusen takk for at du tok deg tid til å gi oss denne konstruktive tilbakemeldingen. Når det gjelder utsjekk for medlemmer står det på nettsidene og medlemsbetingelsene "mulighet for sen utsjekk kostnadsfritt - husk å avtale med resepsjonen". Det kan være at vi ikke hadde mulighet til dette denne dagen pga fullt hotell, isåfall anbefaler vi alltid å ta kontakt med resepsjonen, slik at man får en god dialog rundt dette. Vi forsøkte oss med kalkunbacon, som ett sunnere alternativ til vanlig bacon. Dette har vi nå endret tilbake igjen, da vi fikk flere tilbakemeldinger på at våre gjester savnet vanlig bacon. Til din informasjon så pusser vi opp hotellet og håper du og dere ønsker å besøke oss igjen ved en senere anledning. Benytter samtidig anledningen til å ønske deg og dine en riktig god sommer. Med vennlig hilsen Ingvild Jacobsen Assisterende direktør

Les hele anmeldelsen

Ikke medlem? Få velkomstrabatt på opptil 25%

Ikke medlem? Meld deg på vårt nyhetsbrev og motta velkomsttilbud på opptil 25 % rabatt

Nei takk!

Vennligst prøv igjen

Ikke medlem? Få velkomstrabatt på opptil 25%
Takk for at du meldte deg på!

Du vil snart motta en email med gode tilbud

2.550.355.003 25
Bookingkode

Har du en bookingkode? Legg den til her for å se tilgjengelighet. Vil du booke med bedriftsavtale, bonuspoeng eller se medlemspriser? Logg inn

Lagre

Bookingkode må oppgis

Begrensinger

rom Ta vekk rom

Legg til rom
Bookingkoden er lagt til

Bookingkoden er lagt til.

Please note

Are you sure you want to change language?

Please note that if you have initiated a booking or logged in to My page, you will have to start over.