Dette nettstedet er designet for nyere og mer moderne nettlesere. For best mulig opplevelse, oppgrader nettleseren din til siste versjon.

Comfort Hotel® Karl Johan Oslo ,  Norge

Se alle hotell i Oslo, Norge

Comfort Hotel® Karl Johan

Oslo,  Norge

Comfort Hotel Karl Johan åpnet i mars 2016 på hovedgaten i Oslo. Her finner du ny restaurant, bar og selvsagt en lobby hvor du kan jobbe, treffe kjentfolk eller nye folk, nyte en kaffe eller prøve en ny drink. Vi er et kontantfritt hotell.

Comfort Hotel® Karl Johan 4 5
Vurdering fra TripAdvisor  

Vurdering fra TripAdvisor

4
926 vurderinger
4
Rom
4,5
Renslighet
4
Verdi
4,5
Sted
4,5
Sovekvalitet
4,5
Service
4

Helgetur

26. mai 2022, Stjørdal, Norge, oddhelgew

Bodde her en natt i forbindelse med konsert. Har bodd her flere ganger tidligere, og vært like fornøyd hver gang. Sentralt og nært til alt du trenger. Samtidig stille og rolig. Rommene er fine, maten…

Bodde her en natt i forbindelse med konsert. Har bodd her flere ganger tidligere, og vært like fornøyd hver gang. Sentralt og nært til alt du trenger. Samtidig stille og rolig. Rommene er fine, maten er god. Kommer nok tilbake. Kan godt anbefales.

Svar fra eier

30. mai 2022

Kjære Odd Helge, Tusen takk for hyggelig tilbakemelding! Og så godt å høre at du hadde det bra hos oss! Tusen takk for besøket og håper at vi ser deg igjen hos oss snart! Alt det beste, //Team Karl Johan

Les hele anmeldelsen
1

Anbefales ikke

10. mai 2022, Leirfjord, Norge, Janreidar

2000kr døgnet, ikke kjøleskap, ikke telefon, ikke tidlig frokost. I tillegg så banker de på nabo tomten med noen maskiner… til langt ut på kvelden. Her skal ikke jeg bo flere ganger. Kjøkkenet stengt…

2000kr døgnet, ikke kjøleskap, ikke telefon, ikke tidlig frokost. I tillegg så banker de på nabo tomten med noen maskiner… til langt ut på kvelden. Her skal ikke jeg bo flere ganger. Kjøkkenet stengt flere dager i uken…

Svar fra eier

30. mai 2022

Hei Jan Reidar, Takk for at du har tatt deg tid til å gi oss din tilbakemelding. Jeg beklager så mye for at du ikke hadde en god opplevelse hos oss. Våre priser er jo dynamiske, så vi har ingen faste priser på rommene, prisiningen styres av markedet. men vi er stort sett blant de billigere alternativene. Vårt konsept er selected service, som blant annet vil si at vi ikke har minibarer på rom eller telefon, som igjen gjør opphold hos oss litt lettere på lommeboka. Kjøkkent har holdt stengt på søndager og mandager, men fra 1. juni vil det være åpent daglig igjen. Jeg beklager også at du opplevde støy fra naboen, sånn skal det ikke være og det skal være stille på kveldene og natten. Beklager igjen for at du ikke var fornøyd hos oss denne gangen, vi håper likevel at du vil gi oss en mulighet en annen gang til å vise oss fra en bedre side! Alt det beste, //Team Karl Johan

Les hele anmeldelsen
2

Noe skuffet mye

6. mai 2022, Levanger, Norge, Kjetil_H2O

Fint oppusset hotell, MEN vi opplevde servicen til stryk. Comfort har innført en rutine med romservice hver 4. dag, i «miljøets tjeneste». Dette var forklaringen da vi ved ankomst måtte hente håndklær…

Fint oppusset hotell, MEN vi opplevde servicen til stryk. Comfort har innført en rutine med romservice hver 4. dag, i «miljøets tjeneste». Dette var forklaringen da vi ved ankomst måtte hente håndklær i resepsjonen. Neste dag var det nesten tomt for toalettpapir da vi gikk ut, og like tomt på ettermiddagen. Ingen ekstra ruller var satt ut. På ny til resepsjonen, på nytt samme forklaring. Vi aksepterer ikke at slike basiselementer som håndklær og toalettpapir forsynes hver fjerde dag. For oss fører det til at vi ikke lenger vil bookeChoise-hoteller.

Svar fra eier

15. mai 2022

Kjære Kjetil. Tusen takk for din tilbakemelding. Her ser jeg at vi muligens har vært litt utydelig i kommunikasjonen. Hos Comfort får man altså boromsvask hver 4. natt på automatikk. Dette fører i utgangspunktet til mindre fotavtrykk på miljøet og gjenspeiles i en litt rimeligere rompris enn på fullservicehoteller. Dersom man ønsker boromsvask oftere enn dette, får man selvsagt det, uten ekstra kostnad. Jeg beklager så mye for det og at det ikke kom tydeligere frem og at dette ble en demper for besøket deres hos oss! Vi håper likevel at dere vil gi oss muligheten til å ønske dere velkommen tilbake ved neste anledning for å vise at vi kan bedre enn dette! Alt det beste, //Team Karl Johan

Les hele anmeldelsen
4

God service - litt problemer på frokost

6. mai 2022, Oslo, Norge, bviko01

Hotellet ligger midt i smørøyet av alt hva Oslo kan tilby. Den hyggelige bakgårdsbaren er det første som møter deg på vei inn "smuget", og her er det fint å sitte og slappe av. Kun 15 meter fra busy K…

Hotellet ligger midt i smørøyet av alt hva Oslo kan tilby. Den hyggelige bakgårdsbaren er det første som møter deg på vei inn "smuget", og her er det fint å sitte og slappe av. Kun 15 meter fra busy Karl Johan. Jeg fikk tidlig innsjekk og satte pris på det. Alt ved innsjekk og rom holder den standarden det skal. Rent og pent på rommet, støy utenfor med byggearbeider, men kun på dagtid og jeg skulle jo ikke henge på rommet hele dagen. Resepsjonisten sa også fra om dette. Frokost var minus. Her gikk det tomt på flere stasjoner og betjeningen var stresset og underbemannet. Stort trykk med mange gjester krever flere folk. Servitører hadde for mange oppgaver. Frokosten bør også ha et bedre utvalg på maten.

Svar fra eier

15. mai 2022

Kjære bvika01. Tusen takk for din review og tilbakemelding! Vi beklager at det var noen utfrodringer på frokosten den dagen du bodde hos oss, dette skal vi ta tak i for forbedring! Tusen takk for at du valgte å bo hos oss og vi håper å se deg igjen snart! Alt det beste, //Team Karl Johan

Les hele anmeldelsen
4

Enkelt og bra sentralt hotell.

10. april 2022, , maja t

Kjapp og hyggelig innsjekk, rent rom med gode senger. God frokost og sen utsjekk på søndag. Enkle men pene rom. Lite trekk for at det lå glasskår i gangen ved heisen under hele oppholdet å dette ikke…

Kjapp og hyggelig innsjekk, rent rom med gode senger. God frokost og sen utsjekk på søndag. Enkle men pene rom. Lite trekk for at det lå glasskår i gangen ved heisen under hele oppholdet å dette ikke ble fjernet selv om renholdspersonalet var i etg flere ganger.

Svar fra eier

27. april 2022

Hei Maja! Tusen takk for hyggelig tilbakemelding! Vi beklager at det var glasskår i gangen og at det ikke ble fjernet, det skal vi naturligvis følge opp! Takk for besøket, vi håper vi ser deg igjen hos oss snart. Alt det beste fra oss på Karl Johan!

Les hele anmeldelsen

Få opptil 25 % rabatt!

Nei takk!

Vennligst prøv igjen

Få opptil 25 % rabatt!
Takk for at du meldte deg på!

Du vil snart motta en email med gode tilbud

2.564.413.004 25
Bookingkode

Har du en bookingkode? Legg den til her for å se tilgjengelighet. Vil du booke med bedriftsavtale, bonuspoeng eller se medlemspriser? Logg inn

Lagre

Bookingkode må oppgis

Begrensninger

rom Ta vekk rom

Legg til rom
Bookingkoden er lagt til

Bookingkoden er lagt til.

Please note

Are you sure you want to change language?

Please note that if you have initiated a booking or logged in to My page, you will have to start over.