Dette nettstedet er designet for nyere og mer moderne nettlesere. For best mulig opplevelse, oppgrader nettleseren din til siste versjon.

Clarion Collection® Hotel Gabelshus Oslo ,  Norge

Se alle hotell i Oslo, Norge
  • Sittegrupper i peisestuen på Clarion Collection Hotel Gabelshus
  • Hjemmekoselig spisebord og stoler i peisestuen på Clarion Collection Hotel Gabelshus
  • Bilde av kaffekanne og kaffekopp på Clarion Collection Hotel Gabelshus

Clarion Collection® Hotel Gabelshus

Oslo,  Norge

Clarion Collection Hotel Gabelshus ligger på vakre Frogner i Oslo. Hotellet ligger i stille og pene omgivelser, med kort vei til butikker og restauranter. Frokost, Afternoon Sweets og Evening Meal er inkludert. Vi er et kontantfritt hotell.

Clarion Collection® Hotel Gabelshus 4 5
Vurdering fra TripAdvisor  
Clarion Collection® Hotel Gabelshus

Vurdering fra TripAdvisor

4
967 vurderinger
4
Rom
4,5
Renslighet
4
Verdi
4,5
Sted
4,5
Sovekvalitet
4,5
Service
2

Skuffende hotellopplevelse.

15. september 2018, , Anne F

Vi bodde på Hotell Gabelshus 29.-31. Juli 2018. Etter å ha lest gode anmeldelser om hotellet, hadde vi høye forventninger da vi sjekket inn. Vi ble dessverre møtt av et rom uten aircondition, og da de…

Vi bodde på Hotell Gabelshus 29.-31. Juli 2018. Etter å ha lest gode anmeldelser om hotellet, hadde vi høye forventninger da vi sjekket inn. Vi ble dessverre møtt av et rom uten aircondition, og da det var utrolig varmt disse dagene hjalp det lite med en bordvifte. Rommet var tydelig ikke vasket godt nok heller. Det var hår på gulvet, kaffeflekker på bordet og støv i vinduskarmene. Frokosten var bra, men i frokostsalen var det også en stor del spindelvev i taket. Det er et gammelt bygg med mye sjel, men vi forventer uansett at renholdet er på plass.

Svar fra eier

17. september 2018

Kjære Anne F, Tusen takk for en åpen og ærlig tilbakemelding fra ditt siste opphold hos oss. Vårt overordnede mål er å yte fantastisk service for alle våre gjester – På Clarion Collection Gabelshus skal vi skape uforglemmelige gjesteopplevelser. Dessverre er det tydelig at vi ikke riktig klarte det under ditt opphold. Her var det flere punkter som vi allerede har tatt tak i. Når det gjelder varmen så hadde vi en ekstremt varm sommer og kjølingen på ventilasjonsanlegget vårt klarte ikke holde det kjølig nok. GAbelshus er et gammel bygg og vi lik de fleste hotellene i OSlo har dessverre ikke aircondition, kun kjøling på ventilasjonanlegget Jeg håper imidlertid at du vil gi oss en ny sjanse til å overbevise deg om at vi er det rette hotellet for deg. Dersom du ønsker å bo hos oss igjen, håper jeg å høre fra deg i forkant av ditt opphold. Karl.einar.sundby-bagaas@choice.no Vennlig hilsen Karl Einar Sundby-Bagaas Hotelldirektør

Les hele anmeldelsen
3

Ikke som forventet

7. september 2018, Sør-Trøndelag, Norge, carinao1

Hyggelig hotel med god frokost, men urolig slitent og dårlig rom. Støvete gulvteppe, ikke skiftet lyspærer og nattbord som hang og slang. Hadde store forventninger til et Clarion Collection Hotel som…

Hyggelig hotel med god frokost, men urolig slitent og dårlig rom. Støvete gulvteppe, ikke skiftet lyspærer og nattbord som hang og slang. Hadde store forventninger til et Clarion Collection Hotel som overhodet ikke ble innfridd.

Svar fra eier

10. september 2018

Kjære carinao1, Tusen takk for en åpen og ærlig tilbakemelding fra ditt siste opphold hos oss. Vårt overordnede mål er å yte fantastisk service for alle våre gjester – På Clarion Collection Gabelshus skal vi skape uforglemmelige gjesteopplevelser. Dessverre er det tydelig at vi ikke riktig klarte det under ditt opphold. Her var det flere punkter som jeg kan love deg at vi vil ta fatt i omgående. Jeg syns det er svært beklagelig at du skulle få en slik erfaring med Gabelshus. Kommentarene dine er med på å holde oss skjerpet. Dette var din opplevelse og det er fint at den blir delt. Jeg håper imidlertid at du vil gi oss en ny sjanse til å overbevise deg om at vi er det rette hotellet for deg. Dersom du ønsker å bo hos oss igjen, håper jeg å høre fra deg i forkant av ditt opphold. Karl.einar.sundby-bagaas@choice.no Vennlig hilsen Karl Einar Sundby-Bagaas Hotelldirektør

Les hele anmeldelsen
5

God service og nydelig frokost

10. august 2018, Bergen, Norge, Jeanette A

Det koseligste hotellet i Oslo finner du her. Her følte jeg meg veldig hjemme. De små rommene er perfekt enten du er alene eller med en partner. Rommet var gammeldags og veldig koselig med rom ut mot…

Det koseligste hotellet i Oslo finner du her. Her følte jeg meg veldig hjemme. De små rommene er perfekt enten du er alene eller med en partner. Rommet var gammeldags og veldig koselig med rom ut mot veien. I denne gaten er det veldig stille og rolig. Passer fint å sove med verandadøren åpen på en varm sommerkveld. Sov kun en natt, men rakk å nyte norges beste utvalg i frokosten. Her finner du alt til enhver smak. Anbefales på det varmeste!

Svar fra eier

14. august 2018

Kjære Jeanette A, Hjertelig takk for særdeles hyggelig tilbakemelding fra ditt siste opphold på Clarion Collection Hotel Gabelshus. Disse ordene varmet veldig og vi gleder oss til å få ønske deg velkommen tilbake ved en senere anledning. Vennlig hilsen Karl Einar Sundby-Bagaas Hotelldirektør

Les hele anmeldelsen
4

Hyggelig og hjemmekoselig

5. august 2018, , Synnøve B

Et rolig og hyggelig hotell i ei stille gate litt utenfor det hektiske sentrum. Veldig koselig hage/terrasse og nydelige omgivelser. Kort spasertur til Majorstua, Aker brygge og Karl Johan. Kjempgod f…

Et rolig og hyggelig hotell i ei stille gate litt utenfor det hektiske sentrum. Veldig koselig hage/terrasse og nydelige omgivelser. Kort spasertur til Majorstua, Aker brygge og Karl Johan. Kjempgod frokost og kveldsmat, servert av blide og serviceinnstilte ansatte. Fint rom,litt slitt og litt for myke madrasser. Ellers alt topp. Vi kommer tilbake!

Svar fra eier

5. august 2018

Kjære Synnøve B, Hjertelig takk for veldig hyggelig tilbakemelding fra ditt siste opphold hos oss, det setter vi utrolig pris på. Takk også for din tilbakemelding om at rommet var litt slitt. Dette kan jeg love deg at vi vil se nærmere på. Vi håper vi kan få gleden av å ønske deg velkommen tilbake om ikke så alt for lenge. Vennlig hilsen Karl Einar Sundby-Bagaas Hotelldirektør

Les hele anmeldelsen
3

Lite fleksibilitet i møte med kunde

3. august 2018, , NIUHH

Mistet kredittkort rett før ankomst. Ble avvist flere ganger også etter kontakt med daglig leder. Foreslo selv løsning på betalingsproblemet som viste seg å fungere og jeg fikk forhåndsbooket rom. Fø…

Mistet kredittkort rett før ankomst. Ble avvist flere ganger også etter kontakt med daglig leder. Foreslo selv løsning på betalingsproblemet som viste seg å fungere og jeg fikk forhåndsbooket rom. Føltes ubehagelig. Når først dette stresset var over er det et koselig hotell med fri aftenbuffet og matpakkemulighet fra hotellet. Rommet OK uten aircondisjon litt varmt

Svar fra eier

5. august 2018

Kjære NIUHH, Tusen takk for en åpen og ærlig tilbakemelding fra ditt siste opphold hos oss. Vårt overordnede mål er å yte fantastisk service for alle våre gjester – På Clarion Collection Gabelshus skal vi skape uforglemmelige gjesteopplevelser. Dessverre er det tydelig at vi ikke riktig klarte det under ditt opphold. Vi har strenge kredittregler og jeg beklager om disse oppleves for strikte. Jeg er glad det dog ordnet seg og at du hadde et hyggelig opphold ellers. Vennlig hilsen Karl Einar Sundby-Bagaas Hotelldirektør

Les hele anmeldelsen

Ikke medlem? Få velkomstrabatt på opptil 25%

Ikke medlem? Meld deg på vårt nyhetsbrev og motta velkomsttilbud på opptil 25 % rabatt

Nei takk!

Vennligst prøv igjen

Ikke medlem? Få velkomstrabatt på opptil 25%
Takk for at du meldte deg på!

Du vil snart motta en email med gode tilbud

2.550.355.003 28
Bookingkode

Har du en bookingkode? Legg den til her for å se tilgjengelighet. Vil du booke med bedriftsavtale, bonuspoeng eller se medlemspriser? Logg inn

Lagre

Bookingkode må oppgis

Begrensinger

rom Ta vekk rom

Legg til rom
Bookingkoden er lagt til

Bookingkoden er lagt til.

Please note

Are you sure you want to change language?

Please note that if you have initiated a booking or logged in to My page, you will have to start over.