Informasjon om koronavirus

Les om hva vi som hotellkjede gjør i forbindelse med covid-19 og hvilke regler som gjelder for av- og ombookinger her

 
Dette nettstedet er designet for nyere og mer moderne nettlesere. For best mulig opplevelse, oppgrader nettleseren din til siste versjon.

Clarion Collection® Hotel Gabelshus Oslo ,  Norge

Se alle hotell i Oslo, Norge
  • Sittegrupper i peisestuen på Clarion Collection Hotel Gabelshus
  • Hjemmekoselig spisebord og stoler i peisestuen på Clarion Collection Hotel Gabelshus
  • Bilde av kaffekanne og kaffekopp på Clarion Collection Hotel Gabelshus

Clarion Collection® Hotel Gabelshus

Oslo,  Norge

Clarion Collection Hotel Gabelshus ligger på vakre Frogner i Oslo. Hotellet ligger i stille og pene omgivelser, med kort vei til butikker og restauranter. Frokost, Afternoon Sweets og Evening Meal er inkludert. Vi er et kontantfritt hotell.

Clarion Collection® Hotel Gabelshus 4,5 5
Vurdering fra TripAdvisor  

Vurdering fra TripAdvisor

4,5
1039 vurderinger
4
Rom
4,5
Renslighet
4
Verdi
4,5
Sted
4,5
Sovekvalitet
4,5
Service
5

Anbefaler Hotell

30. juli 2020, Varhaug, Norge, Turist1976

Fint hotell. Rolige omgivelser. Meget hyggelig og hjelpsomt personale. Gratis kaffe og vann med fres tilgjengelig hele døgnet. Vær klar over avstanden til sentrum. Rimelig parkering i gata rett utenfo…

Fint hotell. Rolige omgivelser. Meget hyggelig og hjelpsomt personale. Gratis kaffe og vann med fres tilgjengelig hele døgnet. Vær klar over avstanden til sentrum. Rimelig parkering i gata rett utenfor hotellet.

Svar fra eier

30. juli 2020

Kjære Turist1976, Varmt takk for veldig hyggelig tilbakemelding fra ditt siste opphold på Clarion Collection Hotel Gabelshus. Vi gleder oss til å få ønske dere velkommen tilbake ved en senere anledning. Vennlig hilsen Karl Einar Sundby-Bagaas Hotelldirektør

Les hele anmeldelsen
3

Koselig, men slitt

26. juli 2020, , Synnøve B

Har bodd her tidligere og vært kjempefornøyd. Denne gangen syns vi det var ganske slitt, det tok evigheter før det ble varmt vann i dusjen, og glassa på rommet var støvete. Pluss for deilig aftensmat…

Har bodd her tidligere og vært kjempefornøyd. Denne gangen syns vi det var ganske slitt, det tok evigheter før det ble varmt vann i dusjen, og glassa på rommet var støvete. Pluss for deilig aftensmat og god frokost, stille gate, hyggelige og servicemindede ansatte. Et koselig hotell, men med dette prisnivået på rommene, syns jeg man kan forvente litt mer.

Svar fra eier

30. juli 2020

Kjære , Hjertelig takk for veldig hyggelig tilbakemelding fra ditt siste opphold hos oss, det setter vi utrolig pris på. Takk også for din tilbakemelding om at hotellet er noe slitt. Vi gleder oss til hotellet skal få en velfortjent renovering. Vi håper vi kan få gleden av å ønske deg velkommen tilbake om ikke så alt for lenge. Vennlig hilsen, Karl Einar Sundby-Bagaas Hotelldirektør

Les hele anmeldelsen
3

Hyggelig personale

19. juli 2020, Stavanger, Norge, Oddie99

Fint bygg i rolig område på Frogner. Hyggelige og svært hjelpsomme ansatte. Stort pluss for kveldsmat, samt kaffe tilgjengelig hele dagen. Derimot skuffende at man benytter koronapandemien til å kutte…

Fint bygg i rolig område på Frogner. Hyggelige og svært hjelpsomme ansatte. Stort pluss for kveldsmat, samt kaffe tilgjengelig hele dagen. Derimot skuffende at man benytter koronapandemien til å kutte ned på renhold og bytte av håndklær til kun hver 3.dag(!), dette handler vel kun om å spare penger for hotellet. Om man ikke er en av de få heldige som får plass på hotellets p-plasser må man stå i gatene til svært høy pris. Også stort minus for at rommene ikke har a/c eller friskluftanlegg, eneste mulighet er åpent vindu og bordvifte fra Ikea som rommene er utstyrt med...Setter også stort spørsmålstegn ved at hotellet tillater at folk har med hunder på hotellrommene(=soverommene!), skikkelig vemmelig å tenke på at den/det som lå i senga di forrige natt kanskje var et dyr....

Svar fra eier

30. juli 2020

Kjære , Hjertelig takk for hyggelig tilbakemelding fra ditt siste opphold hos oss, det setter vi utrolig pris på. Takk også for din tilbakemelding om renhold og ventilasjon. Vi ser på mulighetene for å få forsvarlige rutiner på plass for alle parter. Når det gjelder hunder på rom så er det kun noen få utvalgte riom vi tillater dyr på og disse rommene blir ekstra rengjort etter bruk. Vi håper vi kan få gleden av å ønske deg velkommen tilbake om ikke så alt for lenge. Vennlig hilsen, Karl Einar Sundby-Bagaas Hotelldirektør

Les hele anmeldelsen
5

Veldig positivt overrasket

14. juli 2020, Lillehammer, Norge, anchr65

Vi valgte overnatting litt på måfå og ble veldig positivt overrasket. Bygningen er gammel men er godt vedlikeholdt, uten at de har mistet sjarmen i de eldste delene. Hotellet er spredd på to gamle, ær…

Vi valgte overnatting litt på måfå og ble veldig positivt overrasket. Bygningen er gammel men er godt vedlikeholdt, uten at de har mistet sjarmen i de eldste delene. Hotellet er spredd på to gamle, ærverdige bygårder. De ansatte har en kjempefin innstilling og humør. Det er egne parkeringsplasser, men det er litt trangt å parkere der. God mat, og inkludert varmt kveldsmåltid, som var en veldig hyggelig opplevelse.

Svar fra eier

14. juli 2020

Kjære anchr65, Varmt takk for særdeles hyggelig tilbakemelding fra deres siste opphold på Clarion Collection Hotel Gabelshus. Vi gleder oss til å få ønske dere velkommen tilbake ved en senere anledning. Vennlig hilsen, Karl Einar Sundby-Bagaas Hotelldirektør

Les hele anmeldelsen
2

Kunne vært et ekstremt bra sted.

3. februar 2020, Malmö, Sverige, 645eliasa

Fine lokaler. Fantastisk resepsjonist. Uten henne ville jeg nok satt ratingen på enda dårligere. En hotelldirektør som burde engasjere seg bedre i gjestene og helst ikke snakke dem ned. Når en gjest s…

Fine lokaler. Fantastisk resepsjonist. Uten henne ville jeg nok satt ratingen på enda dårligere. En hotelldirektør som burde engasjere seg bedre i gjestene og helst ikke snakke dem ned. Når en gjest sover på hotellet med en bonusnatt så har den gjesten tjent de poengene fra et sted. De falt ikke fra skyene. Det man tenker iblandt er ikke det beste å si. Ingen oppgradering av rom som gullmedlem. Ekstremt varmt rom men vi orket ikke si noe mer uten vi bare beholdt rommet selvom resepsjonisten spurte om vi ville bytte rom. Vi orket ikke etter at vi ikke fikk oppgradering til beste romskategori for at dem tydeligvis ikke hadde et vasket rom i bedre kategori. Enten er vi veldig uheldige eller så er det praksisen på Gabels Hus. Det håper jeg ikke.

Svar fra eier

7. februar 2020

Hei Elias A, Takk for en åpen og ærlig tilbakemelding fra ditt siste opphold hos oss. Veldig hyggelig å høre at du likte lokalene og at du følte deg ivaretatt av Jannicke i resepsjonen. Det er beklagelig at du opplevde at jeg snakket deg ned når du ringte meg på lørdagen. Jeg forklarte deg på en hyggelig måte at du bodde på en bonusovernatting på standardrom og at vi hadde oppgradert det til et Superiorrom, altså beste tilgjengelig kategori. Det er helt riktig at en av våre tre suiter ikke var bebodd denne lørdagen, men det hadde vært sen utsjekk på denne suiten og var ikke rengjort. Vi hadde ikke anledning til å vaske dette rommet denne ettermiddagen da vaskepersonalet var gått hjem kl 16. Så vi hadde ikke anledning til å gi deg en suite og det ble du ikke fornøyd med. Vi hadde flere hyggelige superiorrom ledige som du kunne få byttet til men det ønsket du ikke. Med hilsen Karl Einar Sundby-Bagaas Hotelldirektør

Les hele anmeldelsen

Meld deg på nyhetsbrev – få opptil 25 % rabatt!

Meld deg på vårt nyhetsbrev og motta velkomsttilbud på opptil 25 % rabatt

Nei takk!

Vennligst prøv igjen

Meld deg på nyhetsbrev – få opptil 25 % rabatt!
Takk for at du meldte deg på!

Du vil snart motta en email med gode tilbud

2.564.392.009 21
Bookingkode

Har du en bookingkode? Legg den til her for å se tilgjengelighet. Vil du booke med bedriftsavtale, bonuspoeng eller se medlemspriser? Logg inn

Lagre

Bookingkode må oppgis

Begrensinger

rom Ta vekk rom

Legg til rom
Bookingkoden er lagt til

Bookingkoden er lagt til.

Please note

Are you sure you want to change language?

Please note that if you have initiated a booking or logged in to My page, you will have to start over.