Dette nettstedet er designet for nyere og mer moderne nettlesere. For best mulig opplevelse, oppgrader nettleseren din til siste versjon.

Clarion Collection® Hotel Gabelshus Oslo ,  Norge

Se alle hotell i Oslo, Norge
  • Sittegrupper i peisestuen på Clarion Collection Hotel Gabelshus
  • Hjemmekoselig spisebord og stoler i peisestuen på Clarion Collection Hotel Gabelshus
  • Bilde av kaffekanne og kaffekopp på Clarion Collection Hotel Gabelshus

Clarion Collection® Hotel Gabelshus

Oslo,  Norge

Clarion Collection Hotel Gabelshus ligger på vakre Frogner i Oslo. Hotellet ligger i stille og pene omgivelser, med kort vei til butikker og restauranter. Frokost, fika og kveldsmat er inkludert. Vi er et kontantfritt hotell.

Clarion Collection® Hotel Gabelshus 4 5
Vurdering fra TripAdvisor  

Vurdering fra TripAdvisor

4
1046 vurderinger
4
Rom
4,5
Renslighet
4
Verdi
4,5
Sted
4,5
Sovekvalitet
4,5
Service
2

Skittent og elendig service

27. november 2020, Hemavan, Sverige, mortenk512

Jeg har gjennom mitt gullkort på grunn av 30-60 overnattinger hos choice i året rett på beste ledige romkategori. Resepsjonist lyver og sier vi har fått suite, som i realiteten er en sliten junior sui…

Jeg har gjennom mitt gullkort på grunn av 30-60 overnattinger hos choice i året rett på beste ledige romkategori. Resepsjonist lyver og sier vi har fått suite, som i realiteten er en sliten junior suite. Når jeg ihht. fordeler med gullkort ønsker sen utsjekk til 16:00. Lyver resepsjonisten igjen og sier at det dessverre er utleid. Jeg sjekker senere om det er mulig å booke junior suite. Det er det. Spør resepsjonisten om det er kommet avbestilling. Da hun tror jeg skal til å booke en natt til sier hun først ja. Men når hun skjønner at det er for at jeg ønsker sen utsjekk lyver hun igjen og påstår at det er utleid. Når jeg konfronterer henne med at det er ledig på nett blir det bare rart. Hun innrømmer 3 x løgn og beklager. Men ønsker ikke å gjøre noe med det. Er det disse fordelene vi skal få ved å bo fast hos Choice kjeden? Ærlighet er det minste jeg krever. I tillegg var gulvet kraftig skittent, og det er fullt av blodflekker på gulvet. Som om ikke det var nok ble vi dårlige i magen av frokosten hver dag i 4 dager. Tilfeldig? Neppe.

Svar fra eier

4. desember 2020

Kjære mortenk512 Takk for din tilbakemelding. Det er synd å høre at du ikke ble fornøyd med din oppgradering fra moderat dobbeltrom til en juniorsuite. Jeg beklager at du hadde en opplevelse av at vår lærling løy til deg. Angående sen utsjekk over kl 14 så er det slik at dette må avtales dagen før slik at vi har mulighet til å kalle inn en stuepike til å vaske rommet. Slik det står i fordelene på ditt gullmedlemskap så må dette avtales på forhånd om det er mulighet for det. Når hun sa at juniorsuiten var leid ut så var det fordi noen hadde spesifikt bestilt dette rommet dagen etter. I disse tider er det dessverre ikke rom for mye bemanning, så sannheten var at det ikke skulle komme noen stuepike lørdagen. Vår lærling ble usikker på hva hun kunne si og ikke, og derfor ble det dessverre litt feilinformasjon, og det beklager vi virkelig. Det skulle vært håndtert på en mye smidigere måte. Det er var også beklagelig å høre at dere ble dårlige i magen av frokosten, dere meldte ikke fra til oss noen av dagene dere bodde her. Vi har ikke fått noen klager fra andre gjester i denne perioden Når det gjelder gulvet så er det dessverre noen som har sølt rødbrun lakk, det er ikke blodflekker. Vi ser frem til renovering av denne fløyen av hotellet i fra påsketider neste år og håper vi kan få invitere dere tilbake når dette er ferdig for å rette opp det inntrykket dere fikk av oss denne gangen. Ta kontakt direkte med meg på karl.einar.sundby-bagaas@choice.no så finner vi et tidspunkt som passer. Med vennlig hilsen Karl Einar Sundby-Bagaas Direktør

Les hele anmeldelsen
5

Gjestfrihet, varme og sjel!

27. september 2020, , John Kristian R

Gabelshus ble valgt som ramme for en 30 årsdag for familie og venner! Dette sjarmerende hotellet innfridde på alle punkt! Imøtekommende og smidig tilretteleggelse av festen i Havestuen, fantastisk mat…

Gabelshus ble valgt som ramme for en 30 årsdag for familie og venner! Dette sjarmerende hotellet innfridde på alle punkt! Imøtekommende og smidig tilretteleggelse av festen i Havestuen, fantastisk mat (Tapasbuffet), god tilrettelegging for barnefamilier fra et vennlig og løsningsorientert personal,velsmakende og rikholdig frokost, kaker på ettermiddagen på et alltid tilgjengelig kaffebord og varmmat til kvelds. Vi nøt et sjarmerende rom med balkong i 2. etc. i rolig og skjermet strøk. Dette historiske hotellet fra 1912 innbyr til sinnets ro i en smakfull forening av gammelt og nytt interiør. En velgjørende weekend for hele familien. Vi kommer veldig gjerne igjen!

Svar fra eier

7. oktober 2020

Kjære John Kristian R, Hjertelig takk for veldig hyggelig tilbakemelding fra ditt siste opphold hos oss, det setter vi utrolig pris på. Du og din familie var utrolig skjønne og jeg er så glad for at dere koste dere som dere gjorde og ikke minst at feiringen ble så bra. Vi håper vi kan få gleden av å ønske deg velkommen tilbake om ikke så alt for lenge. Vennlig hilsen, Karl Einar Sundby-Bagaas Hotelldirektør

Les hele anmeldelsen
5

Bra hotell med fin beliggenhet og historie i veggene

22. september 2020, Sandnes, Norge, Tingebling

Hotellet ligger i fantastiske og fredelige omgivelser. Stor variasjon på rommene. Anbefaler den gamle delen av hotellet. Trivelig resepsjonsområde. Flere hyggelige steder å sette seg, bl.a. bibliotek…

Hotellet ligger i fantastiske og fredelige omgivelser. Stor variasjon på rommene. Anbefaler den gamle delen av hotellet. Trivelig resepsjonsområde. Flere hyggelige steder å sette seg, bl.a. bibliotek og peisestue. Trivelig uteplass når været er bra. Frokosten har etter min smak forbedringspotensial både hva angår matkvalitet og presentasjon. Men "verdens beste" bakeri ligger et stenkast fra.... Service er svært varierende. Dette er allikevel et hotell jeg stadig vender tilbake til og har funnet et par rom jeg foretrekker. Kort vei til trikk til sentrum. Også greit å spasere til sentrum. Ellers er det mye fint på shoppingfronten på Frogner/Gimle i kort gå-avstand fra hotellet. Samt Restaurant Kolonihagen som er et besøk verdt. Det føles trygt og fredelig å bevege seg i området også etter mørkets frembrudd. Hotellet scorer stort på beliggenhet! Egen parkering er et pluss.

Svar fra eier

7. oktober 2020

Kjære tingebling, Tusen takk for en åpen og ærlig tilbakemelding fra ditt siste opphold hos oss. Vårt overordnede mål er å yte fantastisk service for alle våre gjester – På Clarion Collection Gabelshus skal vi skape uforglemmelige gjesteopplevelser. Dessverre er det tydelig at vi ikke riktig klarte det under ditt opphold. Her var det noen punkter som jeg kan love deg at vi vil ta fatt i omgående, men tusen takk for alle de andre god-ordene du skrev om oss. Det setter vi veldig pris på. Varmt velkommen tilbake ved neste anledning. Vennlig hilsen Karl Einar Sundby-Bagaas Hotelldirektør

Les hele anmeldelsen
1

Kjip middag

11. september 2020, Oslo, Norge, 960rogerl

Vi har besøkt Hotell Gabelshus mange ganger. Et nydelig hotell, og inkludert frokost og kveldsmat/middag. Vi har tidligere alltid fått knallgod mat, men sist vi var her fikk vi kjipt taco ala Santa Ma…

Vi har besøkt Hotell Gabelshus mange ganger. Et nydelig hotell, og inkludert frokost og kveldsmat/middag. Vi har tidligere alltid fått knallgod mat, men sist vi var her fikk vi kjipt taco ala Santa Maria til kvelds/middag. Klaget på det, dårlig mat til å være på hotell, men hva hjalp det? Kom i dag, og fikk servert samme kjipe maten. Dårligere enn man lager hjemme selv, basert på ferdigposer. Sukk. Det var skikkelig nedtur. Dårlig mat. Og ingen respons på våre tidligere klager. Dette er rett og slett for dårlig.

Svar fra eier

16. september 2020

Kjære 960rogerl, Tusen takk for en åpen og ærlig tilbakemelding fra ditt siste opphold hos oss. Vårt overordnede mål er å yte fantastisk service for alle våre gjester – På Clarion Collection Gabelshus skal vi skape uforglemmelige gjesteopplevelser. Dessverre er det tydelig at vi ikke riktig klarte det under ditt opphold grunnet utvalget på kveldsmaten. Vi har endret på konseptet og innført taco på fredag siden det er så mange av våre weekendgjester som har etterspurt akkurat det. Jeg er lei meg for at det ikke falt i smak for deg, men vi skal absolutt jobbe med å få opp kvaliteten her siden den ikke opplevdes som bra nok. Vennlig hilsen Karl Einar Sundby-Bagaas Hotelldirektør

Les hele anmeldelsen
4

Sentralt og klassisk

15. august 2020, Bergen, Norge, 77kristiana

Du møtes av en flott klassisk fasade inn i en klassisk resepsjon i mørk eik. Gabelshus tilbyr fine rom med flotte eikedører. Gode treningsfasiliteter med badstu. Hotellet tilbyr både kveldsmat og frok…

Du møtes av en flott klassisk fasade inn i en klassisk resepsjon i mørk eik. Gabelshus tilbyr fine rom med flotte eikedører. Gode treningsfasiliteter med badstu. Hotellet tilbyr både kveldsmat og frokost inkludert i prisen. Kveldsmaten var som en middag. Fin frokostbuffét med personale som var opptatt av renslighet og presentasjon. Hotellet er sentralt plassert på Oslos vestkant.

Svar fra eier

19. august 2020

Kjære 77kristiana , Hjertelig takk for veldig hyggelig tilbakemelding fra ditt siste opphold hos oss, det setter vi utrolig pris på. Vi håper vi kan få gleden av å ønske deg velkommen tilbake om ikke så alt for lenge. Vennlig hilsen, Karl Einar Sundby-Bagaas Hotelldirektør

Les hele anmeldelsen

Meld deg på nyhetsbrev – få opptil 25 % rabatt!

Meld deg på vårt nyhetsbrev og motta velkomsttilbud på opptil 25 % rabatt

Nei takk!

Vennligst prøv igjen

Meld deg på nyhetsbrev – få opptil 25 % rabatt!
Takk for at du meldte deg på!

Du vil snart motta en email med gode tilbud

2.564.403.001 27
Bookingkode

Har du en bookingkode? Legg den til her for å se tilgjengelighet. Vil du booke med bedriftsavtale, bonuspoeng eller se medlemspriser? Logg inn

Lagre

Bookingkode må oppgis

Begrensninger

rom Ta vekk rom

Legg til rom
Bookingkoden er lagt til

Bookingkoden er lagt til.

Please note

Are you sure you want to change language?

Please note that if you have initiated a booking or logged in to My page, you will have to start over.