Dette nettstedet er designet for nyere og mer moderne nettlesere. For best mulig opplevelse, oppgrader nettleseren din til siste versjon.

Clarion Collection® Hotel Gabelshus Oslo ,  Norge

Se alle hotell i Oslo, Norge
  • Sittegrupper i peisestuen på Clarion Collection Hotel Gabelshus
  • Hjemmekoselig spisebord og stoler i peisestuen på Clarion Collection Hotel Gabelshus
  • Bilde av kaffekanne og kaffekopp på Clarion Collection Hotel Gabelshus

Clarion Collection® Hotel Gabelshus

Oslo,  Norge

Clarion Collection Hotel Gabelshus ligger på vakre Frogner i Oslo. Hotellet ligger i stille og pene omgivelser, med kort vei til butikker og restauranter. Frokost, fika og kveldsmat er inkludert. Vi er et kontantfritt hotell.

Clarion Collection® Hotel Gabelshus 4 5
Vurdering fra TripAdvisor  

Vurdering fra TripAdvisor

4
1049 vurderinger
4
Rom
4,5
Renslighet
4
Verdi
4,5
Sted
4,5
Sovekvalitet
4,5
Service
5

Et Oslohotell med særpreg og sjarm!

11. juli 2021, Nesodden, Norge, losalex2233

Blomster, blader og trær rammer fint inn dette frodige hotellet med sine dyktige og oppmerksomme ansatte. En serviceminded resepsjonist ga meg et intimt rom som vendte ut mot bakgården. På rommet kun…

Blomster, blader og trær rammer fint inn dette frodige hotellet med sine dyktige og oppmerksomme ansatte. En serviceminded resepsjonist ga meg et intimt rom som vendte ut mot bakgården. På rommet kunne jeg slappe av og lytte til fuglenes kveldssang der de satt i de store trekronene rett på utsiden av vinduet. Jeg våknet opp til de samme beroligende melodiene på morgenkvisten og triveligere vekkerklokke får man ikke. Overraskende landlig og en veldig positiv opplevelse midt i Oslo. God mat til kvelds og en ivrig frokostkokk som ønsket velkommen til bords i god tid før det egentlig åpnet ble satt pris på av flere enn meg. En fin opplevelse jeg gjerne gjentar!

Svar fra eier

12. juli 2021

Kjære losalex2233, Hjertelig tusen takk for særdeles hyggelig tilbakemelding fra ditt siste opphold på Clarion Collection Hotel Gabelshus. Spesielt hyggelig å høre om Kenan på frokosten, jeg gleder meg til å fortelle ham det. Vi gleder oss til å få ønske dere velkommen tilbake ved en senere anledning. Vennlig hilsen Karl Einar Sundby-Bagaas Hotelldirektør

Les hele anmeldelsen
4

En sjarmerende perle på Frogner i Oslo

24. juni 2021, Oslo, Norge, Mira T

Hotellet ligger pent til på Frogner i Oslo. Vi likte at det var omgitt av grønne planter da vi så hotellet for første gang. Personalet var blide og løsningsorienterte. Rommet var stort og pent, men de…

Hotellet ligger pent til på Frogner i Oslo. Vi likte at det var omgitt av grønne planter da vi så hotellet for første gang. Personalet var blide og løsningsorienterte. Rommet var stort og pent, men dessverre ganske så slitt. Maten var god og fargerik. Mye å velge mellom. Vi fant roen umiddelbart på juniorsuiten. Atmosfæren var fantastisk. Vi gleder oss allerede til neste besøk!

Svar fra eier

24. juni 2021

Kjære Mira T, Hjertelig takk for veldig hyggelig tilbakemelding fra ditt siste opphold hos oss, det setter vi utrolig pris på. Jeg kan også glede deg med at hotellet skal omsider få en renovering mot slutten av året, det gleder vi oss veldig til. Vi håper vi kan få gleden av å ønske deg velkommen tilbake om ikke så alt for lenge. Vennlig hilsen, Karl Einar Sundby-Bagaas Hotelldirektør

Les hele anmeldelsen
2

Dårlig mat

18. mars 2021, , sophieedff

Fantastisk hyggelige ansatte, men fy for en forferdelig mat. Vi bestilte både frokost og kveldsmat og det var en gedigen skuffelse. Frukt og salat var brun og virket gammel, virket som samme ble satt…

Fantastisk hyggelige ansatte, men fy for en forferdelig mat. Vi bestilte både frokost og kveldsmat og det var en gedigen skuffelse. Frukt og salat var brun og virket gammel, virket som samme ble satt ut over flere dager. Smakte på focaccia den var mer som knekkebrød. Tomatsuppa og blomkålsuppa smakte ingenting. Spaghetti og makaroni var kald og hard når den ble servert. Ved frokosten var majonesen ekkel oppå måtte grave etter fersk majones. Skjerpings på kjøkkenet, synd for et så fint og koselig hotell at maten skal være så forferdelig. Helt grusomt, må få kokkene til å smake på maten før servering. Vi snakket også med andre gjester som var ufornøyd, fikk anbefalt foodora i stedet.

Svar fra eier

21. mars 2021

Kjære sophieedff, Tusen takk for en åpen og ærlig tilbakemelding fra ditt siste opphold hos oss. Vårt overordnede mål er å yte fantastisk service for alle våre gjester – På Clarion Collection Gabelshus skal vi skape uforglemmelige gjesteopplevelser. Dessverre er det tydelig at vi ikke riktig klarte det under ditt opphold. Vi kan dog ikke helt si at vi kjenner oss igjen i alle kommentarene og har generelt høyt skår i gjestetilbakemeldingene på både frokosten og kveldsmaten. Men det sant at det er utfordrende når vi har så få gjester som nå at maten blir tørr når den står fremme lenge urørt. Vi jobber med bedre løsninger her. Vi ser også på å krydre suppene mer, men noen gjester har kommentert at vi har krydret for mye tidligere, derfor er vi forsiktige med dette. Så er utfordrende å finne en meldomting. Foccahiaen baker vi fersk hver dag så det kan ikke stemme at den opplevdes som knekkebrød. Salat er satt ut fersk hver eneste dag. Men vi tar til oss dine tilbakemeldinger og skal passe på at maten ikke oppleves slik igjen. Vennlig hilsen Karl Einar Sundby-Bagaas Hotelldirektør

Les hele anmeldelsen
2

Skittent og elendig service

27. november 2020, Hemavan, Sverige, mortenk512

Jeg har gjennom mitt gullkort på grunn av 30-60 overnattinger hos choice i året rett på beste ledige romkategori. Resepsjonist lyver og sier vi har fått suite, som i realiteten er en sliten junior sui…

Jeg har gjennom mitt gullkort på grunn av 30-60 overnattinger hos choice i året rett på beste ledige romkategori. Resepsjonist lyver og sier vi har fått suite, som i realiteten er en sliten junior suite. Når jeg ihht. fordeler med gullkort ønsker sen utsjekk til 16:00. Lyver resepsjonisten igjen og sier at det dessverre er utleid. Jeg sjekker senere om det er mulig å booke junior suite. Det er det. Spør resepsjonisten om det er kommet avbestilling. Da hun tror jeg skal til å booke en natt til sier hun først ja. Men når hun skjønner at det er for at jeg ønsker sen utsjekk lyver hun igjen og påstår at det er utleid. Når jeg konfronterer henne med at det er ledig på nett blir det bare rart. Hun innrømmer 3 x løgn og beklager. Men ønsker ikke å gjøre noe med det. Er det disse fordelene vi skal få ved å bo fast hos Choice kjeden? Ærlighet er det minste jeg krever. I tillegg var gulvet kraftig skittent, og det er fullt av blodflekker på gulvet. Som om ikke det var nok ble vi dårlige i magen av frokosten hver dag i 4 dager. Tilfeldig? Neppe.

Svar fra eier

4. desember 2020

Kjære mortenk512 Takk for din tilbakemelding. Det er synd å høre at du ikke ble fornøyd med din oppgradering fra moderat dobbeltrom til en juniorsuite. Jeg beklager at du hadde en opplevelse av at vår lærling løy til deg. Angående sen utsjekk over kl 14 så er det slik at dette må avtales dagen før slik at vi har mulighet til å kalle inn en stuepike til å vaske rommet. Slik det står i fordelene på ditt gullmedlemskap så må dette avtales på forhånd om det er mulighet for det. Når hun sa at juniorsuiten var leid ut så var det fordi noen hadde spesifikt bestilt dette rommet dagen etter. I disse tider er det dessverre ikke rom for mye bemanning, så sannheten var at det ikke skulle komme noen stuepike lørdagen. Vår lærling ble usikker på hva hun kunne si og ikke, og derfor ble det dessverre litt feilinformasjon, og det beklager vi virkelig. Det skulle vært håndtert på en mye smidigere måte. Det er var også beklagelig å høre at dere ble dårlige i magen av frokosten, dere meldte ikke fra til oss noen av dagene dere bodde her. Vi har ikke fått noen klager fra andre gjester i denne perioden Når det gjelder gulvet så er det dessverre noen som har sølt rødbrun lakk, det er ikke blodflekker. Vi ser frem til renovering av denne fløyen av hotellet i fra påsketider neste år og håper vi kan få invitere dere tilbake når dette er ferdig for å rette opp det inntrykket dere fikk av oss denne gangen. Ta kontakt direkte med meg på karl.einar.sundby-bagaas@choice.no så finner vi et tidspunkt som passer. Med vennlig hilsen Karl Einar Sundby-Bagaas Direktør

Les hele anmeldelsen
5

Gjestfrihet, varme og sjel!

27. september 2020, , John Kristian R

Gabelshus ble valgt som ramme for en 30 årsdag for familie og venner! Dette sjarmerende hotellet innfridde på alle punkt! Imøtekommende og smidig tilretteleggelse av festen i Havestuen, fantastisk mat…

Gabelshus ble valgt som ramme for en 30 årsdag for familie og venner! Dette sjarmerende hotellet innfridde på alle punkt! Imøtekommende og smidig tilretteleggelse av festen i Havestuen, fantastisk mat (Tapasbuffet), god tilrettelegging for barnefamilier fra et vennlig og løsningsorientert personal,velsmakende og rikholdig frokost, kaker på ettermiddagen på et alltid tilgjengelig kaffebord og varmmat til kvelds. Vi nøt et sjarmerende rom med balkong i 2. etc. i rolig og skjermet strøk. Dette historiske hotellet fra 1912 innbyr til sinnets ro i en smakfull forening av gammelt og nytt interiør. En velgjørende weekend for hele familien. Vi kommer veldig gjerne igjen!

Svar fra eier

7. oktober 2020

Kjære John Kristian R, Hjertelig takk for veldig hyggelig tilbakemelding fra ditt siste opphold hos oss, det setter vi utrolig pris på. Du og din familie var utrolig skjønne og jeg er så glad for at dere koste dere som dere gjorde og ikke minst at feiringen ble så bra. Vi håper vi kan få gleden av å ønske deg velkommen tilbake om ikke så alt for lenge. Vennlig hilsen, Karl Einar Sundby-Bagaas Hotelldirektør

Les hele anmeldelsen

Meld deg på nyhetsbrev – få opptil 25 % rabatt!

Meld deg på vårt nyhetsbrev og motta velkomsttilbud på opptil 25 % rabatt

Nei takk!

Vennligst prøv igjen

Meld deg på nyhetsbrev – få opptil 25 % rabatt!
Takk for at du meldte deg på!

Du vil snart motta en email med gode tilbud

2.564.409.006 28
Bookingkode

Har du en bookingkode? Legg den til her for å se tilgjengelighet. Vil du booke med bedriftsavtale, bonuspoeng eller se medlemspriser? Logg inn

Lagre

Bookingkode må oppgis

Begrensninger

rom Ta vekk rom

Legg til rom
Bookingkoden er lagt til

Bookingkoden er lagt til.

Please note

Are you sure you want to change language?

Please note that if you have initiated a booking or logged in to My page, you will have to start over.