Dette nettstedet er designet for nyere og mer moderne nettlesere. For best mulig opplevelse, oppgrader nettleseren din til siste versjon.

Quality Hotel™ Alexandra Molde ,  Norge

Se alle hotell i Molde, Norge
  • Fasade med blomster og planter ved Quality Hotel Alexandra
  • Panoramabilde av Molde Quality Hotel Alexandra
  • Parkeringsplasser i parkeringshus ved Quality Hotel Alexandra
  • Barområdet Bar Bara med shuffleboard ved Quality Hotel Alexandra, Molde
  • Panoramabilde av Molde sentrum, Quality Hotel Alexandra
  • Fellesområdet i lobby med resepsjon, sofa og sittegruppe, teppe, lamper og heis ved Quality Hotel Alexandra

Quality Hotel™ Alexandra

Molde,  Norge

Quality Hotel Alexandra ligger i sentrum av Molde med utsikt over den praktfulle fjorden. Med kort avstand til Moldes varierte kulturtilbud er dette et naturlig valg for en effektiv konferanse eller en avslappende weekend. Vi er et kontantfritt hotell.

Quality Hotel™ Alexandra 4 5
Vurdering fra TripAdvisor  
Quality Hotel™ Alexandra

Vurdering fra TripAdvisor

4
369 vurderinger
4
Rom
4,5
Renslighet
4
Verdi
4,5
Sted
4
Sovekvalitet
4,5
Service
3

Nostalgisk

17. september 2018, , Eva S

Dette hotellet har jeg bodd på utallige ganger, de fleste ganger i forbindelse med kurs og konferanser. Denne gangen privat sammen med min mann. En del modernisering har skjedd de siste årene, og suit…

Dette hotellet har jeg bodd på utallige ganger, de fleste ganger i forbindelse med kurs og konferanser. Denne gangen privat sammen med min mann. En del modernisering har skjedd de siste årene, og suiten vi bodde på var fin med moderne møbler og greit fargevalg. Her var kjøleskap, men ingen minibar. Flott bad og eget soverom. Stuene hvor frokost og middag serveres har samme gamle sjarm som før, men det var noe trekkfullt ved frokostbordet, så litt oppgradering og vedlikehold hadde kanskje vært på sin plass. Grei mat. Trivelig betjening og god service. Parkeringskjeller og svært sentralt.
Les hele anmeldelsen
3

Helt grei opplevelse

26. august 2018, , Kristin T

Hotellet fremstår nyoppusset for endel av området. Vi hadde to netter her, og bodde på juniorsuite. Den var helt ok men det føltes ganske «sterilt», med såpass romslige rom kunne gjerne sengen vært st…

Hotellet fremstår nyoppusset for endel av området. Vi hadde to netter her, og bodde på juniorsuite. Den var helt ok men det føltes ganske «sterilt», med såpass romslige rom kunne gjerne sengen vært større. Badet var veldig ok. Frokosten var grei, du får det som er vanlig på en frokost.
Les hele anmeldelsen
4

Sentral beliggenhet

15. august 2018, Trondheim, HansHBj

Hyggelig betjening i resepsjonen. Rent og trivelig rom med balkong og utsikt! God frokost! Hotellet er meget sentralt plassert! Offentlig parkeringsplass (gratis) ved siden av hotellet Garasjeparkerin…

Hyggelig betjening i resepsjonen. Rent og trivelig rom med balkong og utsikt! God frokost! Hotellet er meget sentralt plassert! Offentlig parkeringsplass (gratis) ved siden av hotellet Garasjeparkering er også mulig. Ved døgnparkering beholder en plassen selv om en bruker bilen! (smart løsning) NB! Støy fra kai og gate kan være sjenerende!

Svar fra eier

22. august 2018

Hei. Takk for hyggelig tilbakemelding på oppholdet.. Garasjen vår er veldig praktisk, og til god nytte for våre gjester. Velkommen tilbake.

Les hele anmeldelsen
1

Hotell rom som skriker etter oppussing.

12. august 2018, , Terje T

Tepper på gulvet, badekar fra 80 tallet, første generasjons sparedusj, rommet luktet litt sannsynligvis Pga teppe. Grei nok frokost men sigarett røyk fra utvendig balkong i spisesalen. Hadde tre nette…

Tepper på gulvet, badekar fra 80 tallet, første generasjons sparedusj, rommet luktet litt sannsynligvis Pga teppe. Grei nok frokost men sigarett røyk fra utvendig balkong i spisesalen. Hadde tre netter der.

Svar fra eier

27. august 2018

Hei. Det er ikke til å legge skjul på at enkelte av våre rom er modne for oppussing. Forhandlinger pågår mellom eier og driftselskap. Inntil videre skjebne er avgjort kan vi bare sørge for at våre gjester får topp oppvartning, strålende service og topp atmosfære på hotellet generelt. Når det gjelder røyking fra balkong er dette et sentralt tema for ledelsen. Vi har oppfattet dette som et problem enkelte dager fra gjester, og vi må evaluere om vi skal sette røyking bare på henvist område. Takk for oppmerksomheten på dette punktet. Vi skal gjøre tiltak for å unngå konsekvenser av utvending røyking på balkongen.

Les hele anmeldelsen
3

"Dårlig frokost"

3. august 2018, Ålesund, 88Berit88

Det sies at den beste prisen for rommet får du via hotellkjedens nettsider. Det stemmer i allefall ikke her. Vi sjekket prisen på nettet før vi ringte hotellet og bestilte rom. Pr.tlf.fikk vi standard…

Det sies at den beste prisen for rommet får du via hotellkjedens nettsider. Det stemmer i allefall ikke her. Vi sjekket prisen på nettet før vi ringte hotellet og bestilte rom. Pr.tlf.fikk vi standard dobbeltrom med balkong til Kr.990,-,i allefall 300 kroner billigere enn på nettet. Så da lærte videt. Sjekk både nett og direkte med hotellet. Rommet var veldig enkelt, slitent og manglet en del saker vi ellers finner på hotelrom. Ikke en penn eller blokk på skrivebordet, null infoperm, det er for dårlig. På badet var det dispenser for håndsåpe og hair/body i dusjen. Men ikke noe bodylotion eller hårbalsam. Men det verste var at et ikke var kjøleskap på rommet! Går det an i 2018? Særlig på sommeren kan vel folk ønske seg kald drikke, men det måtte i så fall kjøpes i dyre dommer nede i rest./resepsjon. Frokosten var elendig !Vi kom ned kl.9.20,frokosten varte til kl.10.00,og da var det tomt for bacon og noe annet av varmmaten(tror det var pølser).Det ble ikke etterfylt bacon,helt elendig. Dårlig utvalg i brødmat,ingen rundstykker og pålegget var av billigste slaget. Nei,Choice og Petter Stordale: Se og lær av Scandic kjeden, de kan frokost. Det er ikke for igenting at Scandic har blitt kåret til Norges beste frokost år etter år. Endatil Thon hotellene har bedre fokostbuffet en Choise.Skam dere!

Svar fra eier

27. august 2018

Hei. Takk for at du tok deg tid til å skrive til oss om opplevelsene dere hadde under oppholdet. Når det gjelder pris, så har vi garanti for at de beste standard prisene er på vår egen hjemmeside: www.choice.no. Det er likevel så at våre medarbeidere i resepsjon har til en viss grad litt fleksibilitet til å gi spesialpriser per telefon (eller mail) om forholdene legger til rette for det. Vi tar til etterretning mye av det du skriver om innhold på rom av blokker, penner etc. Dette skal være standard på alle rom, så her har det vært en glipp fra vår stab. Infopermer skal komme på plass snarest. Kjøleskap/minibar ble tatt bort for noen år siden. Vi har enkelte rom som vi fortsatt har kjøleskap, samt noen mobile kjøleskap som kan settes inn ved forespørsel. Dette er et valg som vi har tatt, blant annet for grunnet miljøtiltak. Som du nevner kan kald drikke kjøpes i vår lobby L24, og prisene er ikke urimelige (34,- inkl pant for 0.50 liter) Til slutt vil jeg beklage vår frokost på det sterkeste. Det er ikke godt nok, og vi legger oss helt flat. Vi har allerede gjort endringer på frokosten, og kommer til å ha interne møter for hvordan vi skal forbedre oss videre. Nå skal de nevnes at vi normalt har en bra frokost (som vi ofte får skryt for), men vi skal ligge på et konsekvent nivå fra start til slutt uavhengig av hvor mange frokostgjester som er på hotellet.

Les hele anmeldelsen

Ikke medlem? Få velkomstrabatt på opptil 25%

Ikke medlem? Meld deg på vårt nyhetsbrev og motta velkomsttilbud på opptil 25 % rabatt

Nei takk!

Vennligst prøv igjen

Ikke medlem? Få velkomstrabatt på opptil 25%
Takk for at du meldte deg på!

Du vil snart motta en email med gode tilbud

2.550.355.003 25
Bookingkode

Har du en bookingkode? Legg den til her for å se tilgjengelighet. Vil du booke med bedriftsavtale, bonuspoeng eller se medlemspriser? Logg inn

Lagre

Bookingkode må oppgis

Begrensinger

rom Ta vekk rom

Legg til rom
Bookingkoden er lagt til

Bookingkoden er lagt til.

Please note

Are you sure you want to change language?

Please note that if you have initiated a booking or logged in to My page, you will have to start over.