Dette nettstedet er designet for nyere og mer moderne nettlesere. For best mulig opplevelse, oppgrader nettleseren din til siste versjon.

Quality Hotel™ Grand, Kongsberg Kongsberg ,  Norge

Se alle hotell i Kongsberg, Norge

Quality Hotel™ Grand, Kongsberg

Kongsberg,  Norge

Quality Hotel Grand er et fullservice konferansehotell beliggende sentralt i Kongsberg. Hotellet byr på Spa, a la carte restaurant, nattklubb og egen konsertscene. Med kort avstand til byens varierte kulturtilbud. Vi er et kontantfritt hotell.

Quality Hotel™ Grand, Kongsberg 4 5
Vurdering fra TripAdvisor  

Vurdering fra TripAdvisor

4
508 vurderinger
4
Rom
4
Renslighet
4
Verdi
4,5
Sted
4
Sovekvalitet
4,5
Service
4

Kurs og konferanse

7. juni 2019, Oslo, Norge, andreO-NOR

Bra konferansehotel og konferanse/kurs fasiliteter. Restaurant har bra frokost, lunch og middag til å være hotelrestaurant. Noe varierende standard på rom. Defekter ikke utbedret under opphold. (Dørhå…

Bra konferansehotel og konferanse/kurs fasiliteter. Restaurant har bra frokost, lunch og middag til å være hotelrestaurant. Noe varierende standard på rom. Defekter ikke utbedret under opphold. (Dørhåndtak til skap var løst ved ankomst og falt av dag 1) dette ble bare gjemt i skapet av ansatte. (Vaktmester hadde vært innom rommet for å se på annen feil. Burde utbedret håndtak samtidig. Rommet hadde forøvrig bare en strømkontakt som fungerte uten at takbelysning var påslått. Burde vært bedre kursfordeling eller flere kontakter som fungerer med avslått lys. På et kurshotel er det ofte behov for å lade telefon, pc, ipad mellom dagene. (3. besøk ved hotellet)
Les hele anmeldelsen
5

Beste servicen jeg har fått

30. april 2019, , SaraJ1468

Jeg kom med brekt bein i rullestol og alle var så behjelpelige. Rommet var tilrettelagt og med egen personlig hilsen og ønske om bedring 💜 De tok godt vare på meg under hele oppholdet. Enkelt å besti…

Jeg kom med brekt bein i rullestol og alle var så behjelpelige. Rommet var tilrettelagt og med egen personlig hilsen og ønske om bedring 💜 De tok godt vare på meg under hele oppholdet. Enkelt å bestille romservice og kjempe god mat på Café Pi

Svar fra eier

1. mai 2019

Hei SaraJ1468, Tusen takk for en fantastisk hyggelig tilbakemelding! Det blir vi kjempe glade for å høre :-) På vegne av hele teamet her ønsker vi deg en super dag!

Les hele anmeldelsen
5

Trivelige Kongsberg

9. april 2019, Kardamena, Hellas, Eurofi

Grand ....Ja, faktisk, navnet er fortjent. Skal man til Kongsberg, ja da bor man der ;) Topp service ifra man kom inn døren og til man forlot stedet. Lite minus at de ikke har gratis parkering, men e…

Grand ....Ja, faktisk, navnet er fortjent. Skal man til Kongsberg, ja da bor man der ;) Topp service ifra man kom inn døren og til man forlot stedet. Lite minus at de ikke har gratis parkering, men ellers var det rett og slett et fantastisk sted. Tenk å kunne innta sin frokost samtidig som ser utover fossen, få skikkelig kaffe ikke minst. Her slipper man disse bøttene traktekaffe som står og surkler i ti timer. Man får lage seg kaffe selv, når man ønsker det ! Topp skår for den !!! Alt av personale var serviceinnstilt, blide og hjelpsomme. Bordene ble kjapt rengjort og vasket. Skulle jeg gi et bittelite minus måtte det være at de som vasker bord også husker på at de har stoler. Sofaene og stolene i bar/restaurant ble ikke rengjort særlig ofte, men så lenge man selv husket å koste og børste før man satte seg, gikk det jo bra. Håper jeg snart får bo der igjen, det var et særdeles hyggelig hotell som tok godt vare på sine gjester

Svar fra eier

11. april 2019

Hei Eurofi, Tuuusen takk for denne fantastiske tilbakemeldingen! Dette var veldig hyggelig å lese. Når det gjelder vask av stoler/benker så skal vi ta til oss denne tilbakemeldingen og jobbe videre med dette.

Les hele anmeldelsen
2

Dårlig rengjøring

23. mars 2019, Horten, Norge, Elisabeth Å

Man forventer at rommet er rent og rydding når man kommer på hotell, men på rommet fant jeg en tom potetgullpose mellom nattbordet og skapet. Ikke så lett å se kan noen mene, men når jeg så det som ik…

Man forventer at rommet er rent og rydding når man kommer på hotell, men på rommet fant jeg en tom potetgullpose mellom nattbordet og skapet. Ikke så lett å se kan noen mene, men når jeg så det som ikke jobber med housekeeping, forventer jeg faktisk at de som leter etter skitt og søppel finner det. Da jeg fant den på morgenen tok jeg bort lappen på døren om at man ikke ville ha housekeeping, slik at noen kunne rydde opp det de glemte sist. Men da jeg da kom på rommet igjen på ettermiddagen hadde det på ingen måte vært noe housekeeping der, noe jeg forventet siden jeg hadde fjernet lappen som signaliserte ikke housekeeping.

Svar fra eier

11. april 2019

Hei Elisabeth, Først og fremst må vi beklage så mye for at vi har oversett dette ved vask av rom. Vi skal ta tilbakemeldingen din til oss og jobbe videre med dette! Når det gjelder vårt samarbeid med UNICEF så blir kun rom som har fjernet denne lappen fra døren før kl 23:00 kvelden i forveien registrert som rom som skal vaskes av housekeeping. Dersom dette blir fjernet dagen etter blir det ikke registrert i vårt system at det skal vaskes. Du kan lese mer om vårt samarbeid med UNICEF her: https://www.nordicchoicehotels.no/samfunnsansvar/sweet-dreams/

Les hele anmeldelsen
4

Absolutt tilfredsstillende.

2. mars 2019, Trondheim, Norge, 765gunnarf

En overnatting på jobbreise sammen med kollegaer. Hotellet hilser absolutt mål selv om jeg ikke besøkte bar og restaurant. Rommet var stort og en god blanding av nytt og gammelt - frokosten slik som d…

En overnatting på jobbreise sammen med kollegaer. Hotellet hilser absolutt mål selv om jeg ikke besøkte bar og restaurant. Rommet var stort og en god blanding av nytt og gammelt - frokosten slik som den bør være og hyggelig og kompetent betjening.

Svar fra eier

9. mars 2019

Hei :) Vi ELSKER positive tilbakemeldinger:) Så tusen takk for din utrolig hyggelige tilbakemelding - det setter vi enormt pris på:) Håper vi ser deg tilbake hos oss, så snart som overhodet mulig. Jeg og alle mine fantastiske kolleger ønsker deg og dine en strålende lørdag. Charlotte A. Odden Front Of House Manager

Les hele anmeldelsen

Ikke medlem? Få velkomstrabatt på opptil 25%

Ikke medlem? Meld deg på vårt nyhetsbrev og motta velkomsttilbud på opptil 25 % rabatt

Nei takk!

Vennligst prøv igjen

Ikke medlem? Få velkomstrabatt på opptil 25%
Takk for at du meldte deg på!

Du vil snart motta en email med gode tilbud

2.564.369.000 23
Bookingkode

Har du en bookingkode? Legg den til her for å se tilgjengelighet. Vil du booke med bedriftsavtale, bonuspoeng eller se medlemspriser? Logg inn

Lagre

Bookingkode må oppgis

Begrensinger

rom Ta vekk rom

Legg til rom
Bookingkoden er lagt til

Bookingkoden er lagt til.

Please note

Are you sure you want to change language?

Please note that if you have initiated a booking or logged in to My page, you will have to start over.