Dette nettstedet er designet for nyere og mer moderne nettlesere. For best mulig opplevelse, oppgrader nettleseren din til siste versjon.

Quality Hotel™ Grand, Kongsberg Kongsberg ,  Norge

Se alle hotell i Kongsberg, Norge

Quality Hotel™ Grand, Kongsberg

Kongsberg,  Norge

Quality Hotel Grand er et fullservice konferansehotell beliggende sentralt i Kongsberg. Hotellet byr på Spa, a la carte restaurant, nattklubb og egen konsertscene. Med kort avstand til byens varierte kulturtilbud. Vi er et kontantfritt hotell.

Quality Hotel™ Grand, Kongsberg 4 5
Vurdering fra TripAdvisor  

Vurdering fra TripAdvisor

4
561 vurderinger
4
Rom
4
Renslighet
4
Verdi
4,5
Sted
4
Sovekvalitet
4,5
Service
2

Lets talk about solskjerming og vedlikehold

10. september 2021, Oslo, Norge, I8553HHchristianh

Er ryddig og absolutt fint hotell! Dessverre er to ting som trekker ned, se på bilde av hvordan man får mengder av lys inn på rommet. Det må utbedres med en lystett løsning. Dusjen er også rimelig ekk…

Er ryddig og absolutt fint hotell! Dessverre er to ting som trekker ned, se på bilde av hvordan man får mengder av lys inn på rommet. Det må utbedres med en lystett løsning. Dusjen er også rimelig ekkel, er billig å bytte dusjhode en gang i blant. Savner forøvrig ventilasjon, det er ikke bra nok her.

Svar fra eier

20. september 2021

Hei Christian. Tusen takk for hyggelige og konstruktive tilbakemeldinger, det setter vi stor pris på. Kan ikke se at det har kommet med noen bilder her. Har du mulighet til å sende en e-post til Kongsberg@choice.no med hvilke rom du bodde på her hos oss? Så skal vi selvfølgelig få sjekket opp både gardiner og dusjhode. Håper vi får gleden av å sjekke deg inn igjen her hos oss :) Med vennlig hilsen Ida Service Manager Quality Hotel Grand Kongsberg

Les hele anmeldelsen
2

Skuffende!

30. august 2021, Sandnes, Norge, Gulfresia

Etter en første ferieuke på fjellet i hytte uten innlagt vann og strøm så vi frem til en natt på hotel. En omvei, men en god pakke vi hadde gledet oss til. Et opphold booket i god tid, som også inklud…

Etter en første ferieuke på fjellet i hytte uten innlagt vann og strøm så vi frem til en natt på hotel. En omvei, men en god pakke vi hadde gledet oss til. Et opphold booket i god tid, som også inkluderte sharing-fat i restauranten om kvelden og gruve-spa med en av deres dyreste spa-pakker neste dag før avreise. Det begynte bra med at resepsjonisten sa hun hadde gitt oss oppgradert rom (lurer på hva vi ville fått uten oppgradering?) og spurte om vi trengte ekstra håndklær siden vi også hadde booket SPA. Da vi spurte etter parkeringsmuligheter var det imidlertid stopp, for parkering til bil over 2 meter (pga kajakker på taket) visste hun ikke om… Den private p-kjelleren har maks 2 meters høyde. I følge bookingen vår skulle det være badekåper mm på rommet til bruk på Spa. Det var det ikke… Sharingfatet vi fikk i restauranten av en veldig serviceminded servitør var helt ok. Servicen var god og vin/øl kom kjapt helt til det kom flere kunder… Dagen etter skulle vi nyte Grand Vulcano m/ massasje i 75 min hver. Etter litt om og men fikk vi badekåper og tøfler i resepsjonen, kledde oss om og gikk til avtalt sted for å vente. 10 minutter etter avtalt tid ble vi oppringt av leder for spa-avdelingen. Kort fortalt; det ble ikke noe SPA på oss, de hadde «kluss i systemet» men vi var velkomne til å benytte svømmebassenget. Vi så ikke en eneste person på jobb i hele SPA-avdelingen. Så klusset her var trolig at de ikke hadde folk på jobb til tross for bekreftet bestilling ca en måned tidligere. Som plaster på såret skulle vi få veldig flott gave tilsendt. (?) Ved utsjekk fra hotellet fortalte vi at vi var veldig skuffet, men de fraskreiv seg alt ansvar. SPA var en egen drift og ikke deres ansvar til tross for at vi bestilte en pakkeløsning med overnatting, mat og SPA og de slo likevel av 500 på regningen. (Spa-pakken som lå inne i opprinnelig tilbud var på 525 pr pers) Romregningen var høyere enn forventet, men det var fordi de hadde oppgradert oss forklarte resepsjonisten (som var den samme som ønsket oss velkommen og fortalte at vi var oppgradert) Hvis vi var uenige i dette kunne vi sende en skriftlig klage! I dag, en måned etter oppholdet mottok vi et gavekort i posten. Et gavekort som KUN kan brukes på Kongsberg GruveSpa! Takk for den flotte gaven! Tror nok vi har veldig lyst til å kjøre 6,5 t hver vei for å oppleve nok en gang at dere har kluss i systemet 🤣

Svar fra eier

16. september 2021

Hei. Tusen takk for utfyllende tilbakemelding, det setter vi stor pris på. Dere hadde booket et standard dobbeltrom og ble oppgradert til superior rom her hos oss. Beklager at dere ikke fikk noe mer svar vedrørende parkering rundt i området. Parkeringskjelleren under hotellet er 2 m, det er offentlige parkeringsplasser rundt forbi hotellet, og så er det tråkka parkeringshus som er 2.20 m høyt. Beklager virkelig at badekåper og tøfler ikke var lagt opp på rommet, tatt dette videre med mine kolleger. Som kollegaen min nevnte er Gruvespa driftet eksternt og alt vedrørende behandlinger går via de, men vi har selvfølgelig tatt dette videre slik at dette ikke skal skje igjen. Pratet med Gruvespa og de skal nå ha endret godtgjørelsen deres til en gavepakke som skal ha blitt sendt dere i posten, håper denne faller i smak. Håper vi får gleden av å sjekke dere inn igjen her hos oss og videre oss fra en mye bedre side :) Med vennlig hilsen Ida Service Manager Quality Hotel Grand Kongsberg

Les hele anmeldelsen
2

Mindre bra hotell.

6. august 2021, Oslo, Norge, AKP1188

Styr unna dette hotellet små senger dårlig standard på rommene. Prisen på rommene i toppklasse. Arrogante folk i resepsjonen. Anbefaler ikke dette hotellet. (Lys badet, vask på badet tett, lekker vann…

Styr unna dette hotellet små senger dårlig standard på rommene. Prisen på rommene i toppklasse. Arrogante folk i resepsjonen. Anbefaler ikke dette hotellet. (Lys badet, vask på badet tett, lekker vann på gulv under vask.

Svar fra eier

1. september 2021

Hei. Beklager virkelig at du ikke har vært fornøyd her hos oss. Kjempe fint om du kan sende meg en e-post direkte på Ida.Helgesplass@Choice.no slik at vi kan få sjekket opp her. Vi ønsker at alle våre gjester skal være fornøyde, og er det noe galt med rommet prøver vi å få flyttet gjestene eller ordnet det som ikke er i orden. Vi har nylig pusset opp flere av rommene våre, og jobber kontinuerlig med vedlikehold og oppgradering. Håper vi hører fra deg :) Med vennlig hilsen Ida Service Manager Quality Hotel Grand Kongsberg

Les hele anmeldelsen
2

Skjerpings

4. august 2021, Oslo, Norge, Trixibelle33

Hotellet har stort potensiale, men housekeeping har alt å hente. Hadde standard rom som er så lite at det er utfordrende å åpne kofferter. Badet var ikke rengjort, med hårtugger liggende på gulvet,…

Hotellet har stort potensiale, men housekeeping har alt å hente. Hadde standard rom som er så lite at det er utfordrende å åpne kofferter. Badet var ikke rengjort, med hårtugger liggende på gulvet, gammel moro hengende på dusjveggen og manglende fliser. Her er det ikke så mye som en liten q-tips ekstra, ikke engang et par hotelltøfler, slik man kan forvente på et hotell med svømmebasseng. Heller ikke i den såkalte "spa" avdelingen var det rengjort. Her hang det bokstavelig talt gammel møkk på veggene, folk gikk ut og inn med sko og det var mye rart som fløt rundt i bassenget. Dette er åpent for alle, så vi delte gleden med 5 unger som hoppet fra alle kanter! Vi ble heller ikke gjort oppmerksom på at det må bestilles tid i bassenget på forhånd. Forøvrig hang det lapp om at badstua var reist på ferie (!) og det skjønner vi godt, for dette var alt annet enn avslappende! Det ble rask retrett. Heller ikke i restauranten ble bordene vasket selv om det bare var noen få gjester der. Måtte be om det, og det ble vasket rett før vi gikk. I trimavdelingen var det likedan med en tom spruteflaske til å vaske apparater etter seg. Det ble også utløst brannalarm hvor det viser seg at nødutgang ikke lar seg åpne, selv om en av gjestene knuste glasset. Oppsummert er det som nevnt potensiale, og det positive er at mye kan forbedres med godt lederskap og god opplæring i hva som forventes av renhold, spesielt i disse dager.

Svar fra eier

1. september 2021

Hei. Tusen takk for konstruktiv tilbakemelding, det setter vi stor pris på. Beklager virkelig at dere ikke var fornøyd med størrelsen dere fikk på rommet deres, og at det ikke var tilstrekkelig rengjort, tar det videre med husøkonom. Badekåpe og tøfler har vi til utleie i resepsjonen til 100,-. Vi rengjør spa området 3 ganger daglig, samt at bassenget vårt blir renset hver natt, og i tillegg er vannet klorbasert. Badstuen vår er dessverre i ustand, del er bestilt, og vi håper den kommer fort som mulig. Vi prøver så godt det lar seg gjøre å informere om at det må bookes tid i bassenget, dette henger det også informasjon om rundt på hotellet. Videresendt tilbakemeldingen vedrørende rengjøring i restauranten til restauranten. Tilbakemeldingen vedrørende brannalarm og nødutgang ble gitt beskjed om til brannansvarlig og ble ordnet med en gang. Håper vi får gleden av å sjekke dere inn igjen her hos oss :)

Les hele anmeldelsen
4

En hyggelig overnatting

28. juli 2021, Fagernes, Norge, Climber47554693960

En hyggelig opplevelse, hyggelig betjening som var veldig serviceinnstilt. Rommene vi fikk var nok ikke de nyeste, men gode senger, rent og pent. Vi benyttet badeavdelingen på kvelden, det var OK, men…

En hyggelig opplevelse, hyggelig betjening som var veldig serviceinnstilt. Rommene vi fikk var nok ikke de nyeste, men gode senger, rent og pent. Vi benyttet badeavdelingen på kvelden, det var OK, men badstue fungerte ikke, mye lys som ikke virket, vannet virket litt grumsete, men mulig det var lyset som gjorde det. Frokost var bra. Bra treningsrom. Alt i alt et hyggelig opphold.

Svar fra eier

27. august 2021

Hei. Tusen takk for veldig hyggelig tilbakemelding, en fryd å lese en fredag kveld.. Beklager at badstuen ikke fungerer, det tar dessverre litt lenger tid med deler for å få fikset det i disse dager. Håper vi får gleden av å sjekke dere inn igjen her hos oss :) Med vennlig hilsen Ida Service Manager Quality Hotel Grand Kongsberg

Les hele anmeldelsen

Meld deg på nyhetsbrev – få opptil 25 % rabatt!

Meld deg på vårt nyhetsbrev og motta velkomsttilbud på opptil 25 % rabatt

Nei takk!

Vennligst prøv igjen

Meld deg på nyhetsbrev – få opptil 25 % rabatt!
Takk for at du meldte deg på!

Du vil snart motta en email med gode tilbud

2.564.411.001 27
Bookingkode

Har du en bookingkode? Legg den til her for å se tilgjengelighet. Vil du booke med bedriftsavtale, bonuspoeng eller se medlemspriser? Logg inn

Lagre

Bookingkode må oppgis

Begrensninger

rom Ta vekk rom

Legg til rom
Bookingkoden er lagt til

Bookingkoden er lagt til.

Please note

Are you sure you want to change language?

Please note that if you have initiated a booking or logged in to My page, you will have to start over.