Dette nettstedet er designet for nyere og mer moderne nettlesere. For best mulig opplevelse, oppgrader nettleseren din til siste versjon.

Quality Hotel™ Entry Trollåsen ,  Norge

Se alle hotell i Kolbotn, Norge

Quality Hotel™ Entry

Trollåsen,  Norge

Quality Hotel Entry er nyoppusset i 2017 og det perfekte utgangspunkt for både forretningsreiser og fornøyelser. Hotellet ligger i grønne omgivelser, midt mellom Oslo og Tusenfryd, med flotte turstier i umiddelbar nærhet.

Vi er et kontantfritt hotell.

Quality Hotel™ Entry 3,5 5
Vurdering fra TripAdvisor  

Vurdering fra TripAdvisor

3,5
326 vurderinger
3,5
Rom
4
Renslighet
3,5
Verdi
3,5
Sted
3,5
Sovekvalitet
4
Service
2

Dårlig opplevelse, pass på skjulte kostnader og dårlig service.

21. september 2020, Ringerike, Norge, Hotellveteran

Vi sjekket inn i den tro at det var familievennlig hotell og at det var middag som reklamert på nettsider. Det var ikke som forventet da det verken var særlig barnevennlig eller at det ikke ble server…

Vi sjekket inn i den tro at det var familievennlig hotell og at det var middag som reklamert på nettsider. Det var ikke som forventet da det verken var særlig barnevennlig eller at det ikke ble servert middag ++. Rommet fremsto som dårlig vasket, det var skitt i vinduskarmer, hår i dusjen, dolokk som var løst, maling som flasset og isolasjon som datt ned fra taket, enda vi hadde nyoppusset rom. Teppegulv i gangene var møkkete og slitt. Utover dette var helgens resepsjonister av det arrogante slaget. Skjulte kostnader som ikke fremkommer av bookingen gjør at nettprisen er feil. Det var dog en veldig hyggelig spansk mann som bidro til at frokosten var en hyggelig opplevelse. Dette ble dessverre første og siste gang på Mastemyr hotell. Neste gang blir det heller "the hub" e.l, samme pris men en helt annen kvalitet og service. Vurder alternative plasser og stol ikke på nettpris, sjekk i resepsjonen før innsjekk så det ikke blir dyrere enn antatt.
Les hele anmeldelsen
2

Ikke besøk hvis du ikke er norsk !

5. september 2020, , LajalEldoor

Ifb med en brann i min leilighet , sjekket jeg inn på Quality hotel Mastemyr med min mann og tre barn. Jeg valgte dette hotellet fordi det er kort vei til skole og barnehage. Dette var ett langtidsopp…

Ifb med en brann i min leilighet , sjekket jeg inn på Quality hotel Mastemyr med min mann og tre barn. Jeg valgte dette hotellet fordi det er kort vei til skole og barnehage. Dette var ett langtidsopphold i 14 dager. Første dårlige opplevelse var under frokostbufeen da jeg ble kjeftet på av frokostverten fordi min sønn på 3 år gikk fra sparkesykkelen sin to meter unna bordet vårt, hun mente den sto "oppi maten" og det var ikke lov, hvordan kan en sparkesykkel stå oppi maten ? Frokostbufeen inkluderte tørt og hardt brød, tørre vafler og corissant fra dagen før og absolutt ikke noe variasjon. Andre dårlige opplevelse var igjen under frokostbufeen av samme person, der ble jeg kjeftet på igjen fordi jeg tokk frukt uten bestikk, men jeg hadde på hanske ( det var snakk om en liten ananas bit ). Tredje dårlige opplevelse var når jeg og min mann var ute å røyket en kveld i hagen. Hun ene som jobber der kom stormende ut og sa at NÅR DØREN ER LUKKET IGJEN, ER DET IKKK LOV Å VÆRE UTE!! Noe vi ikke ble informert om. Vet ikke helt hva det er med dette hotellet, men jeg mistenker at det er fordi vi ikke hadde blå øyne og blondt hår, men heller brune øyne og hijab. Hver gang jeg kom ut av heisen ble jeg sett på som om jeg var en alien, veldig ukomfortabelt. Når det gjelder rengjøring, så vasker de kun rommene når du har sjekket ut ( eller når de tror du har sjekket ut), ellers så rer de opp sengene bare. Jeg bestemte meg for å sove over hos familien ett par dager, når jeg kom tilbake til hotellet, var jeg sjekket ut!! Når jeg spurte hvorfor, så svarte hun med at vi trodde du hadde sjekket ut, så sa jeg at da hadde jeg nok sagt ifra, hun svarte med at det er det mange som gjør hele tiden ( bare drar uten å siifra ), noe jeg ikke trodde på. Alt i alt så hadde jeg en forferdlig opplevelse. Jeg tilbød meg å gi dem opplæring i kundeservice, tilbudet står fortsatt.

Svar fra eier

11. september 2020

Hej! För det första vill jag beklaga det som har hänt med ert hem. Jag tycker det är otroligt tråkigt att läsa att er vistelse inte var efter er förväntan. Att vår personalstyrka som består av nationaliteter från alla världens länder uppfattas som främlingsfientliga gör mig otroligt förvånad och något jag ser mycket allvarligt på just pga vårt arbete för mångfald av olika slag. Detta är något jag gärna vill fördjupa mig lite i och ber dig därför ta kontakt med mig direkt på mail adressen nedan. Under Covid19 pandemin har vi fått tydliga restriktioner på renhold/hygiene och vi följer de nationella riktlinjerna, men det ska självklart inte upplevas som ett påhopp när vår personal försöker hålla dessa riktlinjer. Samma gäller för rengöring av rum där vi för både personalen och boendes bästa undviker så mycket kontakt som möjligt och därför städas det inte varje dag. Men vi hjälper mer än gärna till med städ efter förfrågan och påfyll av handdukar osv efter behov. Enligt brandsäkerhet så måste vi veta vilka gäster och ansatte som befinner sig på hotellet, när ditt rum är tomt och "fysiskt utcheckat" så har även din bokning blivit utcheckad i detta tillfälle, vi beklagar att ni inte har blivit informerad om det. Jag hoppas innerligt att något varit bra under er tid hos oss då jag hörde av en kollega att du gav henne en gåva som tack för vistelsen, det gör mig glad! Du är hjärtligt välkommen att ta kontakt med mig, min epost adress är malin.pettersson@choice.no och jag hoppas att ni fått ordning på allt i lägenheten igjen. Med önskningar om en fortsatt fin vecka. Malin Pettersson General Manager

Les hele anmeldelsen
3

Forbedringer bør gjøres

12. februar 2020, Porsgrunn, Norge, p_laasold_

God frokost nærme Oslo og kort vei til hovedveien norover og sørover. God service. Hyggelige personal. Er nå 2 år siden jeg var her sist men man ser forsatt at de ikke er ferdige og pusse opp? Det er…

God frokost nærme Oslo og kort vei til hovedveien norover og sørover. God service. Hyggelige personal. Er nå 2 år siden jeg var her sist men man ser forsatt at de ikke er ferdige og pusse opp? Det er for dårlig

Svar fra eier

21. februar 2020

Hej Pål! Tack för din återkoppling och feedback till oss. Det sätter vi stor pris på. Kul att du gillade vår härliga frukost! Vi påbörjade en stor renovering av hotellet för två år sedan, det stämmer. Vi är i slutfasen med att byta ut våra hissar nu, så vi är snart färdiga! Beklagar om det var något som påverkade dig. Du är varmt välkommen tillbaka till oss, då ska vi se till att vara färdiga! Med vänliga hälsningar, Dan Bergstén, Acting General Manager

Les hele anmeldelsen
3

Prøv å se etter andre alternativer inntil de løfter servicen.

27. november 2019, Sponvika, Norge, Annebella120

Vi var en gruppe som var der på jobbreise og hadde i tillegg booket lokale til våre møter. Med sånn dagpakke med snaks osv, ingen gir noen informasjon om hvor vi finner dette...vi fant det selv på slu…

Vi var en gruppe som var der på jobbreise og hadde i tillegg booket lokale til våre møter. Med sånn dagpakke med snaks osv, ingen gir noen informasjon om hvor vi finner dette...vi fant det selv på slutten av dagen. Lunsjen var ok, MEN når vi kommer til middag var så si ALLE fat tomme. Det lå 5 blåskjell på en tallerken og litt oppskjærte tomater i en bolle. Ikke noe potetsalat, ikke noe eggerøre, ikke engang en brødskive...det var rett og slett tomt. Ikke noen ting igjen....han stakkars mannen som jobbet på kjøkkenet var så fortvilet og var nesten på gråten...han kunne varme noen ribbebiter sa han... Jeg har BETALT for buffe og da skal jeg vil ikke bare få en ribbe bit eller to. Jeg måtte reise tidlig søndag morgen og fikk ikke snakket med resepsjonen som jeg hadde planlagt. Ekstremt dårlige servicen ble gitt denne helgen, virker som mange av de ansatte var dritt lei sine kunder. De må sende ansatte på kurs. De har nå mistet 50-60 overnattende som alle gav beskjed om at de vil bo på Thon Hotell Ski, ved neste års Kolbotn Cup. Så her må dere nok steppe opp servicen slik at dere kan få tilbake kundene deres. Neste år er nok toget gått da vi ALLE var enige om en ting, vi blir ikke her neste år.
Les hele anmeldelsen
4

God seng og veldig bra frokost

27. oktober 2019, Hønefoss, Norge, Koltrip

Bestilte 1 natt ifm arrangement i nærheten. Syns dette hotellet er bra. Det er rent og pent. Rommene er ok. Veldig gode senger og dyner. Tom putene var bra når vi fikk en til. Det og sove godt er vikt…

Bestilte 1 natt ifm arrangement i nærheten. Syns dette hotellet er bra. Det er rent og pent. Rommene er ok. Veldig gode senger og dyner. Tom putene var bra når vi fikk en til. Det og sove godt er viktig på et hotell. Frokosten var veldig bra. Stort utvalg. I alt en veldig positiv opplevelse. God valuta for pengene!

Svar fra eier

11. november 2019

Hei Koltrip, og tusen takk for din trivelige tilbakemelding. Utrolig hyggelig å lese at frokosten vår kunne gi dere en god start på dagen etter en god natts søvn. Håper vi får gleden av å ønske deg hjertelig velkommen igjen, vi gleder oss. :) Vennlig hilsen Ina, Quality Hotel Entry

Les hele anmeldelsen

Meld deg på nyhetsbrev – få opptil 25 % rabatt!

Meld deg på vårt nyhetsbrev og motta velkomsttilbud på opptil 25 % rabatt

Nei takk!

Vennligst prøv igjen

Meld deg på nyhetsbrev – få opptil 25 % rabatt!
Takk for at du meldte deg på!

Du vil snart motta en email med gode tilbud

2.564.397.009 24
Bookingkode

Har du en bookingkode? Legg den til her for å se tilgjengelighet. Vil du booke med bedriftsavtale, bonuspoeng eller se medlemspriser? Logg inn

Lagre

Bookingkode må oppgis

Begrensinger

rom Ta vekk rom

Legg til rom
Bookingkoden er lagt til

Bookingkoden er lagt til.

Please note

Are you sure you want to change language?

Please note that if you have initiated a booking or logged in to My page, you will have to start over.