Dette nettstedet er designet for nyere og mer moderne nettlesere. For best mulig opplevelse, oppgrader nettleseren din til siste versjon.

Comfort Hotel® Runway Gardermoen ,  Norge

Se alle hotell i Oslo Lufthavn, Norge

Comfort Hotel® Runway

Gardermoen,  Norge

Comfort Hotel Runway er et hotell på Gardermoen som dekker de fleste behov uansett om du er på reise eller skal holde en konferanse.

Comfort Hotel® Runway 4 5
Vurdering fra TripAdvisor  
Sustainability rating
8,4
av 10
Sustainability rating

Dette er vår egen bærekraftsvurdering som gir en indikasjon på hvordan hvert hotell presterer innen flere ulike bærekraftsområder. Vurderingen er basert på et snitt fra de siste 7 dagene.

8,4
av 10
Vurdering av Comfort Hotel® Runway

Vurderingen er basert på hvordan hotellet over tid presterer på sine mål for å minske klimapåvirkningen i innen områdene energi, vann, avfall, matavfall, kjemikalier, vasking av tekstiler og farlige utslipp.

Vurderingen er basert på hvordan hotellet over tid presterer på sine mål for å minske klimapåvirkningen i innen områdene energi, vann, avfall, matavfall, kjemikalier, vasking av tekstiler og farlige utslipp.

Utvalg av målene til Strawberry
Klimanøytralitet innen 2030

Målet vårt er å bli klimanøytrale i vår egen virksomhet innen 2030, og samtidig halvere utslippene i våre leverandørkjeder.

Mindre matsvinn innen 2030

Vi jobber hardt og aktivt for å redusere matsvinnet i vår virksomhet med 50 % innen 2030.

Vurdering fra TripAdvisor

4
1434 vurderinger
4
Rom
4,5
Renslighet
4,5
Verdi
4
Sted
4,5
Sovekvalitet
4,5
Service
5

Ut på tur

6. april 2024, Seljord, Norge, Kai T

Lett tilgjengelig til flyplassen, fint , rask innsjekk, fine rom og roligt. Har brukt dette før og beliggenheten er perfekt , spesielt ved tidlig flyavgang. Var for tidlig for frokosten. Anbefaler det…

Lett tilgjengelig til flyplassen, fint , rask innsjekk, fine rom og roligt. Har brukt dette før og beliggenheten er perfekt , spesielt ved tidlig flyavgang. Var for tidlig for frokosten. Anbefaler dette hotellet. Hyggelig og hjelpsom betjening

Svar fra eier

8. april 2024

Tusen takk for at du tok deg tid til å besvare vår gjesteundersøkelse. Den vil hjelpe oss til å forbedre vårt produkt i fremtiden. Og ikke minst, tusen takk for at du valgte å bo hos oss! Vi håper at du kommer fort tilbake til Gardermoen og at vi får se deg på vårt hotell igjen. På vegne av hele teamet her, så ønsker vi deg en flott uke. Hilsen fra Frida og Team Comfort Runway

Les mere
1

Styr unna

20. mars 2024, , Martine M

Jeg oppgraderte rommet, for i beskrivelsen sto det at de fleste av de rommene hadde utsikt mot rullebanen - noe jeg ønsket. Jeg la også ved kommentar om at jeg ønsket utsikt mot rullebanen. I tillegg…

Jeg oppgraderte rommet, for i beskrivelsen sto det at de fleste av de rommene hadde utsikt mot rullebanen - noe jeg ønsket. Jeg la også ved kommentar om at jeg ønsket utsikt mot rullebanen. I tillegg viste bildene at rommet var stort og med flere sittemuligheter. Da vi kom inn på rommet, var det én stol (og vi var to personer), TV'en var plassert på en skråvegg bort fra senga og utsikten? Mot en bakgård. Vi kunne skimte rullebanen om vi sto med ansiktet inntil vinduet. Rommet var i tillegg møkkete og det var kun ett stort håndkle. Dessuten var det ekstremt lytt ut mot korridoren. Som et flyplasshotell, hvor folk kommer og går til alle døgnets tider, bør det være prioritet nummer én å ha litt mer lydisolering ut mot gangen og andre rom. Vi trengte riktignok kun en seng og et bad, for en overnatting før reise, men hele grunnen til at jeg bestilte ved dette hotellet var for å få en opplevelse som var litt mer enn kun seng og bad. Det ble første og siste gang jeg sover der før eller etter en reise. Vi vurderte å si fra om både møkka og håndkleet, og egentlig også utsikten, men da vi sjekket inn var resepsjonisten frekk - så vi gadd ikke gå tilbake til ham.

Svar fra eier

22. mars 2024

Hej Martine, Tusen tack för att du tog dig tiden till att skriva till oss så att vi får chansen att bli bättre och följa upp din återkoppling. Jag får bara beklaga för hur din vistelse blev hos oss, både bemötandet, rengöringen av ditt rum och informationen om rummet som du hade bokat. Vi bytte system hos oss i slutet av februari och ser då att det har blivit något fel på vår hemsida angående informationen om våra rum. Detta ska jag rätta upp direkt! Jag tar och följer upp med respektive avdelningsledare angånde servicen i receptionen och städningen av ditt rum. Jag har kontaktat dig direkt också till din mail tidigare i veckan och hoppas att du har mottagit det mailet. Om du skulle ge oss en ny chans så ta gärna direkt kontakt med mig så ska jag se till att du får en bättre vistelse än denna gången. Önskar dig en riktigt fin dag och en god påske! Frida Andersson Guest Service Manager

Les mere
1

Dårlig opplevelse

7. mars 2024, Sogn og Fjordane, Norge, Journey25013780368

Vi kom til Comfort Runway igår seint på kvelf etter ein lang tur. Då vi kom fekk vi beskjed om at hotellet var fullbooka. Resepsjonisten forklarte at bookingsystemet hadde feila og at vi måtte bytte h…

Vi kom til Comfort Runway igår seint på kvelf etter ein lang tur. Då vi kom fekk vi beskjed om at hotellet var fullbooka. Resepsjonisten forklarte at bookingsystemet hadde feila og at vi måtte bytte hotell. Vi skulle få bu på eit Qualityhotell og det skulle bli gratis for the inconvenience. Når vi kom til nytt hotell måtte vi betale full pris så resepsjonisten stod og laug oss midt i trynet for å få oss ut. Skandaleoppførsel og fullstendig useriøst.

Svar fra eier

8. mars 2024

Kära Journey25013780368, Jag beklagar från hela mitt hjärta över hur vi hanterade denna situationen vi kom till i onsdags. Här har vi inte följt våra rutiner vid en eventuell situation. Vi ska göra det så smidigt som möjligt för våra gäster utan att skapa osäkerhet och irritation, något vi inte har lyckats med denna dagen. Jag tar det vidare med ansvarig för avdelningen och ser över våra rutiner. Om du skulle ge oss en ny chans så ta gärna direkt kontakt med mig så ska jag se till att du får en bättre vistelse nästa gång du bor hos oss. Återigen, jag beklagar verkligen! Önskar dig en riktigt fin helg. Frida, Comfort Runway

Les mere
2

Desverre ikke fornøyd..

16. februar 2024, , Lise K

Hotellrommet så ut som en «crime scene» på ene veggen. Det var rust og flekker på badet. Virket som det ikke var vasket ordentlig. Ringte resepsjonen 3 ganger da jeg trengte noe. Ingen svar.. Frokoste…

Hotellrommet så ut som en «crime scene» på ene veggen. Det var rust og flekker på badet. Virket som det ikke var vasket ordentlig. Ringte resepsjonen 3 ganger da jeg trengte noe. Ingen svar.. Frokosten var ok, men fikk biter av det som så ut som usmeltet osteskiver i eggerøren. Savnet også vanlig bacon.

Svar fra eier

22. februar 2024

Hej Lise, Tack för att du tog dig tiden till att skriva om oss efter din vistelse. Det är med din hjälp och feedback som vi hela tiden kan bli bättre och utveckla oss. Jag beklagar på det starkaste att din vistelse hos oss inte blev som varken du eller vi hade hoppats på. Om du skulle komma tillbaka till oss så ta gärna direkt kontakt med mig så ska jag se till att du får en bättre upplevelse då. Önskar dig en fin dag vidare! Frida Andersson, Guest Service Manager frida.andersson@strawberry.no

Les mere
2

Meget enkel standard

10. januar 2024, , Janne B

Hotellet fremstår som rent og ordentlig. Det er det, inntil man ser nærmere etter. Da ser man at det er slitt og kanskje ikke helt rent. Det luktet eksos på rommet hele kvelden og natta. Ikke frisk lu…

Hotellet fremstår som rent og ordentlig. Det er det, inntil man ser nærmere etter. Da ser man at det er slitt og kanskje ikke helt rent. Det luktet eksos på rommet hele kvelden og natta. Ikke frisk luft før på morran. Svært dårlig lys på rommet. Ikke mulig å sitte å jobbe ved pulten. Rommet var også altfor varmt uten mulighet for justering på natta. Frokosten var enkel, men kunne vært helt grei on ikke brødet var tørt og hardt og pålegget tørket på far allerede kl halv åtte på morran. Varm lunsj servert på møtet var smakløs og lunken. Absolutt ingenting av forfriskning ger eller kaffe/te på rommet. Totalt sett ingen høydare

Svar fra eier

16. januar 2024

Tusen takk for besøket og for at du tok deg tid til å gi oss en tilbakemelding etterpå! Dette er viktig for oss, og vi godtar alltid gode råd og tanker fra våre gjester med åpne armer. Jeg beklager at oppholdet ditt ikke var helt som du hadde håpet, vi gjennomgår din tilbakemelding med avdelingene, slik at vi leverer det vi skal og litt til. Vi ønsker deg en fantastisk dag! Vennlig hilsen, Frida

Les mere

Få opptil 25 % rabatt!

Nei takk!

Vennligst prøv igjen

Få opptil 25 % rabatt!
Takk for at du meldte deg på!

Du vil snart motta en email med gode tilbud

3.2.8.003 26
Bookingkode

Har du en bookingkode? Legg den til her for å se tilgjengelighet. Vil du booke med bedriftsavtale, bonuspoeng eller se medlemspriser? Logg inn

Lagre

Bookingkode må oppgis

Begrensninger

rom Ta vekk rom

Legg til rom
Bookingkode

Bookingkoden er lagt til.

Please note

Your session will be ended

Please note that changing language will end this session. You will be logged out and all ongoing tasks will be lost.