Dette nettstedet er designet for nyere og mer moderne nettlesere. For best mulig opplevelse, oppgrader nettleseren din til siste versjon.

Quality Hotel™ Fredrikstad Fredrikstad ,  Norge

Se alle hotell i Fredrikstad, Norge

Quality Hotel™ Fredrikstad

Fredrikstad,  Norge

Med moderne arkitektur og design sentralt i Østfold er Quality Hotel Fredrikstad ideelt for gjennomføring av vellykkede konferanser, jobbreiser eller sosiale tilsetninger. Vi er et kontantfritt hotell.

Quality Hotel™ Fredrikstad 4 5
Vurdering fra TripAdvisor  
Quality Hotel™ Fredrikstad

Vurdering fra TripAdvisor

4
528 vurderinger
4,5
Rom
4,5
Renslighet
4
Verdi
4,5
Sted
4
Sovekvalitet
4,5
Service
4

Sentralt og bra

26. januar 2018, , alfmagne

Bodde her 2 netter, møtt av hyggelig personale i resepsjon og fikk raskt rom. I superior rom er der kaffe og kaffe kopper, men ingen vannkoker ? Hadde også trøbbel med TV signal, men ingen krise . God…

Bodde her 2 netter, møtt av hyggelig personale i resepsjon og fikk raskt rom. I superior rom er der kaffe og kaffe kopper, men ingen vannkoker ? Hadde også trøbbel med TV signal, men ingen krise . Gode senger og god frokost. Praktisk med parkering innendørs med direkte adkomst til hotellet.

Svar fra eier

16. februar 2018

Hei alfmagne, Tusen takk for at du tok deg tid å skrive en tilbakemelding. Det setter vi stor pris på ! Ønsker deg hjertelig velkommen tilbake!

Les hele anmeldelsen
4

Juleshopping- igjen

13. desember 2017, Kristiansand, Norge, Bente N

Sentralt beliggende hotell midt i Fredrikstad sentrum. Da vi overnattet her forrige desember, var jenta vår uheldig mht støy fra ei defekt vifte på rommet, og sov derfor lite. Vi sa i fra da vi sjekke…

Sentralt beliggende hotell midt i Fredrikstad sentrum. Da vi overnattet her forrige desember, var jenta vår uheldig mht støy fra ei defekt vifte på rommet, og sov derfor lite. Vi sa i fra da vi sjekker ut, og ble kontaktet noe senere med løfte om en kompensasjon ved neste besøk. Vi fikk derfor tildelt den største suiten, ble servert frukt, og ikke nok med det! Det ble også ordnet plass til oss slik at vi kunne kose oss med julebord selv om det egentlig var fullbooket. Rikholdig og smakfull buffet, det samme gjelder frokosten. Og sist men ikke minst, god service i bra lokaler. Kan en egentlig ønske seg mer? Vi kommer igjen

Svar fra eier

25. desember 2017

Kjære Bente N, For en fantastisk tilbakemelding!! Det var virkelig godt å høre at dere hadde en god opplevelse denne gangen og at dere kommer tilbake. Vi kunne ikke ha ønsket oss mer til jul! Stor Klem fra alle oss - Team Fredrikstad

Les hele anmeldelsen
3

Veldig bra og veldig dårlig

10. desember 2017, , Erik S

Vanskelig å vurdere, når noe var veldig bra og noe var veldig dårlig. Frokosten og rommene var helt gjennomsnittlig. Som man kan forvente, men ikke noe mer. På den positive siden var de ansatte. M…

Vanskelig å vurdere, når noe var veldig bra og noe var veldig dårlig. Frokosten og rommene var helt gjennomsnittlig. Som man kan forvente, men ikke noe mer. På den positive siden var de ansatte. Menneskene i resepsjonen smilte, var super-hyggelige og løsningsorienterte. Også veldig hyggelig å komme inn på rommet til hilsen fra renholdspersonalet og et hjerte på sengen. Rommet var forøvrig gullende rent! På den negative siden var det stusselog med en TV som bare viser NRK og TV2. Verre blir det når vi skal ut på kvelden, og dunsten av julemat slår imot oss idet vi går ut døren. Det viser seg at ett av julebordene har buffeten sin ute i resepsjonsområdet, og lukten sprer seg i hele bygget. For å komme oss ut av hotellet må vi bane oss vei gjennom horder av julebordsgjester som er klare for årets fest. Når vi returnerer litt utpå natten, er julebordene på sitt klimaks, og vi blir møtt av fulle julebordsgjester lenge før vi når resepsjonen. I heisen skal man stikke inn nøkkelkortet for å få tilgang på etasjene med rom. Men hotellet har hengt nøkkelkort i hyssing i heisen, så hvem som helst har adgang hvor som helst. Så mye for sikkerhet og ro rundt rommene om natten... For å toppe det hele, går alarmen i 4-tiden på natten. Sammen med de andre gjestene rusler vi ned trappene og følger nødutgangen ut på gaten. Vi ser mange gjester, noen som sliter i trappene pga skader, men ingen ansatte i gangen eller trappen. Vel ute, på siden av bygget, blir vi stående sammen med et 50-talls gjester, men fortsatt ingen ansatte. Først når vi går rundt til hovedinngangen, ser vi noen i refleksvest som forklarer at det var falsk alarm og sender oss opp igjen. Heisen virker selvfølgelig ikke, så det blir trappene opp igjen. Jeg ser en eldre dame med skadet for humpe seg opp til 6 etasje, men fortsatt ingen ansatte. Sikkerheten var sikkert ivaretatt under alarmen, og falske alarmer kan skje, men rutinene rundt kommunikasjon mellom ansatte og gjester var på et lavmål. Dette gjaldt også under utsjekk dagen etter, hvor en strålende blir resepsjonist lurte på hvordan oppholdet hadde vært uten å nevne nattens alarm med et ord. Mye tyder på at dette hotellet har ansatte som oppriktig bryr seg om gjestene, men en ledelse som bryr seg mest om pengene.

Svar fra eier

25. desember 2017

Hei Erik S, Tusen takk for din tilbakemelding, vi setter stor pris på at du hjelper oss å bli bedre! Det var synd at du ikke tok dette opp ved utsjekk, da hadde jeg kunnet forklart det litt bedre men skal prøve å få det til her. Vi har strenge rutiner på hva vi gjør når brannalarmen går og den er tillpasset hvor mange ansatte det er på jobb. Når brannalarmen går 04:30 på natten så er det kun nattevakten på jobb. Han er ansvarlig for å sjekke opp hvor alarmen er utløst samtidig som han holder kontakt med brannvesenet. Heldigvis så bodde jeg og brannvernlederen på hotellet den helgen. Meg møtte du ute - som direktør er du politi og presseansvarlig og skal holde deg vid inngangen. Brannvernlederen løp for å sjekke hvor alarmen blev utløst mens nattevakten venter på brannvesenet og printer sikkerhetslister. Derfør møtte du ikke noen rundt huset men hadde dette vært flere ansatte på jobb så stiller de seg i rekke og rad og får oppgaver av resepsjonisten / nattevakten og en av dem er å stille seg utenfor hver nødutgang for å informere gjestene. Når brannalarmen går så printes det ut sikkerhetslister hvor det står markert hvilke gjester har behov for hjelp til evakuering (dette er noe vi noterer oss vid innsjekk) og disse gjestene er første prioritet vid en real fare. Vi kan dessverre ikke bare løpe opp og hjelpe gjestene ut før vi vet hva som skjer og hvor brannalarmen er utløst - dette har med sikkerheten til oss ansatte og de resterende gjestene å gjøre. Brannstasjonen ligger 300m fra huset og når de er på plass så er det de som bestemmer og da eventuelt ber oss om hjelp eller ikke. Rutinene er strenge og vi må følge dem til punkt å prike for å ivareta sikkerheten til alle på huset. Noen ganger kanskje dette går ut over opplevelsen til våre gjester som har evakuert og dette beklager vi virkelig for men jeg lover deg at vi gjør alt vi kan for å gjøre slike ubehagelige situasjoner så behagelig som mulig men først og fremst må vi tenke sikkerhet. Håper du har fått litt bedre forståelse for hvorfor vi jobbet på måten vi gjorde og at du kommer tilbake til oss i Fredrikstad. Mvh Team Fredrikstad

Les hele anmeldelsen
2

Buffe og show

7. desember 2017, , Bengt H

Mottagelsen var god - resten nesten fadese. Betjeningen var treige og manglet kunnskap. Et etablissement som dette bør ha fokus på god service. Det virket som om det var bare uerfarne folk på jobb. Ma…

Mottagelsen var god - resten nesten fadese. Betjeningen var treige og manglet kunnskap. Et etablissement som dette bør ha fokus på god service. Det virket som om det var bare uerfarne folk på jobb. Maten var for så vidt OK, men manglende etterfylling og frosne reker - fersvannskreps (hvorfor - når tilgangen på ferske lokale varer er tilgjengelig). Uheldigvis bestilte vi annen vin en den anbefalte. Hvitvinen var for varm - kelneren visste ikke tegn til forståelse. Budskapet er at det kunne med enkle midler vært mye bedre.

Svar fra eier

25. desember 2017

Hei Bengt H, Beklager så mye for opplevelsen. Det er absolutt ikke slik vi vil at våre gjester opplever oss. I julebordssesongen har vi et mye større behov for ansatte en i vanlige perioder og her tar vi inn ekstrahjelp som er yngre og mindre erfarne enn de faste ansatte. Dessverre så tar det tid for å bygge opp kunnskap og selvtilitt i jobben men de gjør så godt de kan det er jeg sikker på. Noen ganger gjør de feil som du nevner og derfor er hele ledelsen på vakt hver eneste julebordshelg (inkludert meg selv) for å kunne hjelpe til. Jeg har dessverre ikke hørst noe fra ditt selskap eller deg men jeg håper virkelig at du ga beskjed med en gang til hovmesteren som var på vakt. Vi kan jo kun bli bedre om vi får konsktruktiv tilbakemelding. Tar kontakt på nyåret for å høre mer om din opplevelse og håper virkelig at du gir oss en ny sjanse. Mvh Team Fredrikstad

Les hele anmeldelsen
5

Hjemmekoselig hotell sentralt i Fredrikstad

2. desember 2017, Røyken, Norge, 476knutr

Jeg har bodd der mange ganger i forbindelse med jobb og alltid vært fornøyd. Nå var jeg tilbake i privat reise etter. Ca 2 års fravær. Det er like koselig og velstelt som alltid. Veldig god frokost me…

Jeg har bodd der mange ganger i forbindelse med jobb og alltid vært fornøyd. Nå var jeg tilbake i privat reise etter. Ca 2 års fravær. Det er like koselig og velstelt som alltid. Veldig god frokost med hyggelig betjening.

Svar fra eier

25. desember 2017

Hei 476knutr, Endelig var du tilbake!! Håper du ikke forlater oss en så lang stund igjen... Tusen takk for tilbakemeldingen ! Mvh Team Fredrikstad

Les hele anmeldelsen

Ikke medlem? Få velkomstrabatt på opptil 25%

Ikke medlem? Meld deg på vårt nyhetsbrev og motta velkomsttilbud på opptil 25 % rabatt

Nei takk!

Vennligst prøv igjen

Ikke medlem? Få velkomstrabatt på opptil 25%
Takk for at du meldte deg på!

Du vil snart motta en email med gode tilbud

2.540.341.000 25
Bookingkode

Har du en bookingkode? Legg den til her for å se tilgjengelighet. Vil du booke med bedriftsavtale, bonuspoeng eller se medlemspriser? Logg inn

Lagre

Bookingkode må oppgis

Begrensinger

rom Ta vekk rom

Legg til rom
Bookingkoden er lagt til

Bookingkoden er lagt til.

Please note

Are you sure you want to change language?

Please note that if you have initiated a booking or logged in to My page, you will have to start over.