Dette nettstedet er designet for nyere og mer moderne nettlesere. For best mulig opplevelse, oppgrader nettleseren din til siste versjon.

Quality Hotel™ Fredrikstad Fredrikstad ,  Norge

Se alle hotell i Fredrikstad, Norge

Quality Hotel™ Fredrikstad

Fredrikstad,  Norge

Med moderne arkitektur og design sentralt i Østfold er Quality Hotel Fredrikstad ideelt for gjennomføring av vellykkede konferanser, jobbreiser eller sosiale tilsetninger. Hotellet ligger midt i sentrum. Vi er et kontantfritt hotell.

Quality Hotel™ Fredrikstad 4 5
Vurdering fra TripAdvisor  

Vurdering fra TripAdvisor

4
628 vurderinger
4
Rom
4,5
Renslighet
4
Verdi
4,5
Sted
4
Sovekvalitet
4,5
Service
4

Hyggelig

12. september 2021, Mandal, ViToMandal

Flott hotell med god beliggenhet . Bodde med bonuspoeng , og ble oppgradert til ett fantastisk rom med sofa og spisebord . Rent og ny- oppusset. Stort bad. Savnet kanskje minibar , og litt bedre utval…

Flott hotell med god beliggenhet . Bodde med bonuspoeng , og ble oppgradert til ett fantastisk rom med sofa og spisebord . Rent og ny- oppusset. Stort bad. Savnet kanskje minibar , og litt bedre utvalg av badeprodukter . God frokost, med godt utvalg av kaffe- typer. Veldig hyggelig og service- vennlige personale. Kommer gjerne igjen.
Les hele anmeldelsen
1

Triste greier!

15. august 2021, Osøyro, Norge, D718QUmagnush

Etter 3 uker på hotell rundt i Norges land måtte vi også i år en tur til herlige Fredrikstad. Som alltid bestilte vi på vårt faste hotell. Stedet var ikke til å kjenne igjen. Resepsjonen var som et be…

Etter 3 uker på hotell rundt i Norges land måtte vi også i år en tur til herlige Fredrikstad. Som alltid bestilte vi på vårt faste hotell. Stedet var ikke til å kjenne igjen. Resepsjonen var som et begravelsesbyrå, en mutt dame bak skranken, ellers ikke et menneske eller en lyd. I følge oppslag i heisen og et billig papirstykke på rommet åpnet servering kl 12. All servering måtte utføres via QR kode. Ansatte hadde ikke lov eller mulighet til å servere et glass vin før kl 18. Tårnet var bra befolket, men mange klarte ikke å bestille via appen og de fleste gikk uten å få servering. Vi oppdaget fort at hotellet var eneste sted i byen som brukte QR kode. Restauranten var stengt fordi kokken hadde sagt opp. Mat var kun tilgjengelig i baren og menyen besto så vidt jeg oppfattet av hamburgere og toast. Frokosten var som andre har kommentert lite tilpasset Corona tiltak, ellers var utvalget til frokost greit nok, men nok den enkleste vi fikk etter 20 overnattinger i løpet av ferien. Har tidligere gitt hotellet 5 poeng. Årets nedtur er imidlertid så stor at jeg er usikker på om det fortjener poeng overhodet. Eneste lyspunkt var den kvinnelige bartenderen i Tårnet som smilte flere ganger. Ble imidlertid rystet da jeg ville gi tips og hun fortalte at de ansatte ikke fikk del av tipsene, alt gikk til hotellet. Bodde på Quality i Stavanger tidligere i sommer og ga de 3 poeng. Fredrikstad var sommerens store skuffelse. Dette fine hotellet er blitt et gatekjøkken med mulighet for overnatting. Ikke et sekund følte vi oss velkommen her. Under tvil gir jeg 1 poeng.
Les hele anmeldelsen
2

Mangelfullt

11. august 2021, , lkatt2021

Hadde bestilt rom til 3 stk. Manglet sengetøy og håndklær til 3 person. Dårlig renhold på rommet. Vinduer må vaskes og ta en titt under sengene. Frokost skulle vi spise kl10.15 men fikk beskjed at den…

Hadde bestilt rom til 3 stk. Manglet sengetøy og håndklær til 3 person. Dårlig renhold på rommet. Vinduer må vaskes og ta en titt under sengene. Frokost skulle vi spise kl10.15 men fikk beskjed at den var til kl 10. Tydeligvis ikke kommunikasjon på hotellet ang frokosten. Vi fikk jo mat men burde kanskje vært ordnet med et smil.. ikke sur tone
Les hele anmeldelsen
2

Dårligere enn forventet

30. juli 2021, , Turistibyen2021

Tiltakene gjort for å ha "smittevern" under frokost fungerte ikke. I og med at det var oppsatte tidspunk (4 bolker a 45min,), så kom det svært mange samtidig. Det var typisk hotell buffet, og maten va…

Tiltakene gjort for å ha "smittevern" under frokost fungerte ikke. I og med at det var oppsatte tidspunk (4 bolker a 45min,), så kom det svært mange samtidig. Det var typisk hotell buffet, og maten var godt under par. Vi kjøpte heller frokost på bakeri i byen, Bakfickan, som har helt fantastiske bakevarer og smurte rundstykker. Kvalitet og utsikt var helt ok. Men reagerer på at vi fikk to single overmadrasser i en queen size komtinentalseng. Var ubehagelig å sove i, og lakenet skled hele tiden ut. Små ting var i ustand, slik som såpedispenser på bad og ismaskin i etasjen. Mange små ting skaper et dårlig inntrykk. Dårlige og dyre parkeringsmuligheter (fullt i parkering under hotellet, og DYRT i parkeringshus over veien). Anbefaler å heller parkere et godt stykke unna, typ mot jernbanestasjonen.
Les hele anmeldelsen
1

Elendig service

29. juli 2021, Dubrovnik, Kroatia, Oliver B

Uhøffelig og elendig service fra resepsjonen. Lite goodwill og ufhøffelig kundeservice. Også alt for lite parkering tilknyttet hotellet. Kommer ikke hit igjen, når man burde forvente at hele pakken sk…

Uhøffelig og elendig service fra resepsjonen. Lite goodwill og ufhøffelig kundeservice. Også alt for lite parkering tilknyttet hotellet. Kommer ikke hit igjen, når man burde forvente at hele pakken skal være bra.
Les hele anmeldelsen

Meld deg på nyhetsbrev – få opptil 25 % rabatt!

Meld deg på vårt nyhetsbrev og motta velkomsttilbud på opptil 25 % rabatt

Nei takk!

Vennligst prøv igjen

Meld deg på nyhetsbrev – få opptil 25 % rabatt!
Takk for at du meldte deg på!

Du vil snart motta en email med gode tilbud

2.564.411.001 26
Bookingkode

Har du en bookingkode? Legg den til her for å se tilgjengelighet. Vil du booke med bedriftsavtale, bonuspoeng eller se medlemspriser? Logg inn

Lagre

Bookingkode må oppgis

Begrensninger

rom Ta vekk rom

Legg til rom
Bookingkoden er lagt til

Bookingkoden er lagt til.

Please note

Are you sure you want to change language?

Please note that if you have initiated a booking or logged in to My page, you will have to start over.