Quality Hotel™ Fredrikstad - TripAdvisor
Dette nettstedet er designet for nyere og mer moderne nettlesere. For best mulig opplevelse, oppgrader nettleseren din til siste versjon.

Quality Hotel™ Fredrikstad Fredrikstad ,  Norge

Se alle hotell i Fredrikstad, Norge

Quality Hotel™ Fredrikstad

Fredrikstad,  Norge

Med moderne arkitektur og design sentralt i Østfold er Quality Hotel Fredrikstad ideelt for gjennomføring av vellykkede konferanser, jobbreiser eller sosiale tilsetninger. Vi er et kontantfritt hotell.

Quality Hotel™ Fredrikstad 4 5
Vurdering fra TripAdvisor  
Quality Hotel™ Fredrikstad

Vurdering fra TripAdvisor

4
548 vurderinger
4
Rom
4,5
Renslighet
4
Verdi
4,5
Sted
4
Sovekvalitet
4,5
Service
3

Bonusnatt

8. august 2018, , Ørnulf S

Vi ankom med bil ca kl 14. Sjekket rett inn. Rommet var ok. Senga var derimot kjempemyk. Hver bevegelse av den andre gjennom hele natta kjentes. Flott var på taket. God frokost. Dersom en skal besøke…

Vi ankom med bil ca kl 14. Sjekket rett inn. Rommet var ok. Senga var derimot kjempemyk. Hver bevegelse av den andre gjennom hele natta kjentes. Flott var på taket. God frokost. Dersom en skal besøke Fredrikstad igjen blir det nok her...
Les hele anmeldelsen
2

Dårlig førsteinntrykk som ikke ble så mye bedre

29. juli 2018, Hvaler, Eileen E

Det første som møter oss er 2 personer i resepsjonen der kun den ene er ledig. Vi går til den ledige personen men vedkommende henviser oss til den personen som står opptatt med andre kunder. Vi får ti…

Det første som møter oss er 2 personer i resepsjonen der kun den ene er ledig. Vi går til den ledige personen men vedkommende henviser oss til den personen som står opptatt med andre kunder. Vi får tildelt et rom og rommet er helt Ok. Det er bare det at lysbryteren til begge lampene ved senga er ødelagte, to lyspærer på badet har gått og når vi skal bruke dusjen så er ikke dusjhodet skrudd på riktig så den lekker masse vann mellom slangen og dusjhodet som gjør at det kommer lite vann ut av selve dusjhode. Når vi skal spise frokost så forsyner jeg meg med litt rå blomkål, men oppdager at den er full av små svarte dyr. Alt dette er småting som kunne vært så lett å gjort noe med. Men når det blir så mange småting på en gang blir inntrykket veldig dårlig.
Les hele anmeldelsen
1

Bare rot...

18. juli 2018, , Tom-Vidar L

Etter å ha bodd her mange ganger så er jeg denne gang både overrasket og skuffet. Hva har skjedd med den gode servicen og kvaliteten dette hotellet har hatt tidligere? Denne gang ble ingen av mine øn…

Etter å ha bodd her mange ganger så er jeg denne gang både overrasket og skuffet. Hva har skjedd med den gode servicen og kvaliteten dette hotellet har hatt tidligere? Denne gang ble ingen av mine ønsker fra bestillingen hensyntatt, ble tildelt rom med luktplage for deretter å få byttet rom der tv ikke virket - det bør være mulig å ha kontroll på hvilke rom som fungerer?. Som Lifetime Platinium medlem på Choice burde man også kunne forvente litt bedre tildeling av rom, men dengang nei. Aircondition virker ikke, så rommene er alt for varme nå på sommeren. Generelt en dårlig opplevelse - trist siden dette er et hotell jeg tidligere har gitt toppscorer. ...og - tv'en virket fortsatt ikke etter to døgn, selv etter gjentatte purringer.
Les hele anmeldelsen
1

Sinnsykt varme rom

13. juli 2018, ,

Vi bestilte et superior dobbeltrom med sprinkelseng samme dag som vi skulle ankomme. Når vi ankom ca 2-3t etter bestilling var ikke sprinkelsengen klar på rommet, måtte vente en drøy time, purre på, o…

Vi bestilte et superior dobbeltrom med sprinkelseng samme dag som vi skulle ankomme. Når vi ankom ca 2-3t etter bestilling var ikke sprinkelsengen klar på rommet, måtte vente en drøy time, purre på, og så kom den endelig. Litt kjipt når ungen er dødstrøtt, men ok. Også ganske kjipt å bare få håndklær til to når vi er tre. Det som gjør oppholdet forferdelig er dog temperaturen på rommet. Fryktelig varmt! Hadde utsikt mot gågaten- ikke optimalt! Svært mye støy fra serveringsstedet på bakkeplan (vi bodde i tredje), så det var ikke et alternativ å ha det knøttlille vinduet åpent. Det er visstnok solsiden forklarte resepsjonisten da vi klaget på temperaturen, det er heller ikke ac på rommet- kun sentralstyrt ventilasjon som visstnok skal kjøle ned rommet når det er varmt ute, men hos oss var det altså badstue! Resepsjonisten skulle restarte ventilasjonen for at det forhåpentligvis skulle bli bedre, men vi merket ingen forskjell. Så, hvis du reiser med små barn eller selv er avhengig av en menneskelig temperatur på rommet, håndklær til hele reisefølget og nogenlunde stillhet fra omgivelsene så er ikke dette hotellet for deg.
Les hele anmeldelsen
2

Skjekk kvalitetsrutinene

1. juli 2018, , Einar M

Kjære direktør! Kvalitetsrutinene på Quality Hotel, Fredrikstad kan bli bedre. Vi hadde bestilt et superior dobbeltrom høyt opp i god tid, men havnet midt likevel. Dessuten var ikke rommet klargjort f…

Kjære direktør! Kvalitetsrutinene på Quality Hotel, Fredrikstad kan bli bedre. Vi hadde bestilt et superior dobbeltrom høyt opp i god tid, men havnet midt likevel. Dessuten var ikke rommet klargjort for gjester, det var ganske mange mangler: ikke strøm på badet (ikke strøm i kontakt) slik at hår- og skjeggstussing måtte skje ved skrivebordet, der måtte også tannbørsten stå til lading. Det var ikke såpe ved håndvasken, safen var ikke til orden og kunne ikke lukkes, og da vi skulle slappe av med en enkel kopp kaffe, ja så var det bare en kopp. Det er tross alle et superior dobbeltrom, sa min kone oppgitt. La meg meg så legge til at personalet ble gjort oppmerksom på dette ankomstdagen, men det som kunne ordnes (såpe og kopp) ble ikke gjort før dagen etter. Safe og strøm på badet kunne ikke la seg ordne under vårt opphold. Også rutinene med tidlig utsjekk (kl 11) er jo en ekstra push på en søndag. Vi betalte ekstra for normal utskjekk. Frokosten var meget god! Hilsen Einar.

Svar fra eier

4. juli 2018

Hei Einar, Tusen takk for din tilbakemelding! Vi setter stor pris på at du tar deg tid for å hjelpe oss å bli bedre. Det var jo virkelig leit at dere fikk en så dårlig start på oppholdet og at vi ikke kunne innfri ønsket om et rom høyt oppe samtidig som rommet dere fikk ikke var klargjort. Det er jo absolutt ikke slik vi vil at rommene skal se ut når våre gjester sjekker inn og det var også derfor vi valgte å gi dere et nytt rom med en gang vi blev gjort oppmerksome på manglene. Det var da veldig leit at dere takket nei til tilbudet og valgte å bli på rommet hele helgen. Men når allt dette er sagt så er jeg enig med deg at vi skal ta en gjennomgang av rutinene for å påse at slike situasjon ikke skjer igjen så at våre gjester for en flott start på sitt opphold. Gi gjerne beskjed neste gang du skal bo hos oss så t rom så høyt oppe som det er mulig :) Mvh Sabina M. Widenqvist

Les hele anmeldelsen

Ikke medlem? Få velkomstrabatt på opptil 25%

Ikke medlem? Meld deg på vårt nyhetsbrev og motta velkomsttilbud på opptil 25 % rabatt

Nei takk!

Vennligst prøv igjen

Ikke medlem? Få velkomstrabatt på opptil 25%
Takk for at du meldte deg på!

Du vil snart motta en email med gode tilbud

2.550.353.003 27
Bookingkode

Har du en bookingkode? Legg den til her for å se tilgjengelighet. Vil du booke med bedriftsavtale, bonuspoeng eller se medlemspriser? Logg inn

Lagre

Bookingkode må oppgis

Begrensinger

rom Ta vekk rom

Legg til rom
Bookingkoden er lagt til

Bookingkoden er lagt til.

Please note

Are you sure you want to change language?

Please note that if you have initiated a booking or logged in to My page, you will have to start over.