Dette nettstedet er designet for nyere og mer moderne nettlesere. For best mulig opplevelse, oppgrader nettleseren din til siste versjon.

Quality Hotel™ River Station Drammen ,  Norge

Se alle hotell i Drammen, Norge

Quality Hotel™ River Station

Drammen,  Norge

Quality Hotel River Station ligger rett ved Drammenselva, med togstasjonen som nærmeste nabo og Bragenes på andre siden av elva. Med sine 14 etasjer byr hotellet på utsikt over byens åssider. Velkommen til 247 rom, konferansefasiliteter og restaurant!

Quality Hotel™ River Station 4 5
Vurdering fra TripAdvisor  

Vurdering fra TripAdvisor

4
51 vurderinger
4,5
Rom
5
Renslighet
5
Verdi
4,5
Sted
4,5
Sovekvalitet
4,5
Service
4

Fin beliggenhet

28. november 2021, , minakC1289DN

Fint hotell med kort avstand til det meste. God frokost med mye utvalg. Fine rom med god utsikt. Godt renhold. Hyggelig og imøtekommende personale. Om du skal smøre med lunsj koster det deg 225 kr. Så…

Fint hotell med kort avstand til det meste. God frokost med mye utvalg. Fine rom med god utsikt. Godt renhold. Hyggelig og imøtekommende personale. Om du skal smøre med lunsj koster det deg 225 kr. Så billigere å kjøpe mat ute.

Svar fra eier

3. desember 2021

Kjære Gjest, Tusen takk for din flotte tilbakemelding - vi er veldig takknemlig for at du tok deg tid til å gi oss ros. Vi gleder oss til å kunne ønske deg og dere hjertelig velkommen tilbake til oss, ved en senere anledning. Din supre tilbakemelding gis videre til våre ansatte. Med beste hilsen Ingvild Jacobsen Front of House Manager

Les hele anmeldelsen
4

Bra hotell

27. november 2021, Oslo, Norge, VacationOslo

Vi bodde på dette hotellet i Drammen en lørdag sent i november. Vi hadde bestilt overnatting med tre retters middag inkludert, som var et tilbud Choice hotell hadde tidligere i høst. Ved ankomst til h…

Vi bodde på dette hotellet i Drammen en lørdag sent i november. Vi hadde bestilt overnatting med tre retters middag inkludert, som var et tilbud Choice hotell hadde tidligere i høst. Ved ankomst til hotellet ble vi overrasket over et resepsjonsområde som var fullt med mange festglade mennesker i julebordstiden. Det var faktisk vanskelig å både finne selve resepsjonen og ikke minst få sjekket inn. Innsjekkingen tok lang tid og det overrasker meg at personer som sjekker inn har så mange spørsmål før dem tar med seg kofferten og går til rommet. Resepsjonisten virket veldig stresset. Spurte om navnet mitt flere ganger mens hun trykket på PCn. Fikk etterhvert to nøkkelkort til rom 1210 og ble informert at om vi ønsket å spise middag så var restauranten åpen til kl 2200. Vi informerte henne da at vi allerede hadde bestilt bord til kl 19, og at vi akkurat hadde betalt for dette hos henne. Jeg fikk ikke tilbud om noen medlemsfordeler som gull-kunde i Choice Club. Rommet var stort og hadde vindu mot togstasjonen. Det var ingen kjøleskap, safe,etc på rommet. Rommet fremstod litt spartansk. Ok bad med dusj som hadde godt vanntrykk. Ytterdøren på rommet hadde mye slark og jeg vil absolutt si at vi kunne høre alle samtalene ute i korridoren og ikke minst på morgenen når house keeping startet med sitt arbeid. Døren bør absolutt gjøres noe med, brannsikkert kan det heller ikke være siden den ikke tetter ordentlig. Frokosten var veldig bra. Ingen som tok i mot oss når vi kom ned i spisesalen, så etter å ha stått der en stund ga vi opp og satte oss. Vi kommer gjerne tilbake, men tror vi holder oss unna julebordsesongen. Frokosten Rommet hadde fin

Svar fra eier

3. desember 2021

Kjære gjest, Tusen takk for din konstruktive tilbakemelding. Det setter vi stor pris på at du tok deg tid til. Din tilbakemelding er viktig for oss og vil bli tatt videre internt. I julebordsesong er det hektisk og mye gjester på hotellet. Resepsjonen er det første man kommer til fra inngangspartiet og ligger plassert sentralt i hovedetasjen. Gjester har mange spørsmål og vi besvarer de alle, etter beste evne - vi synes det bare er hyggelig. Flott om du sa ifra i resepsjonen ifht hvilken dør/rom det var slark i, isåfall har vår tekniske avd. allerede tatt hånd om saken og vi kan forsikre at brannsikkerheten er i høyeste prioritet - alltid. Ønsker deg en fin dag videre og velkommen tilbake ved en senere anledning. Med vennlig hilsen Ingvild Jacobsen Front of House Manager

Les hele anmeldelsen
5

Strålende

14. november 2021, , t0runj_rgensenb

Veldig hyggelig nytt hotell. Fine rom. Rent og trivelig. Nydelig mat i restauranten og veldig hyggelige betjening. God frokost. Flott beliggenhet langs elven. Lite støy fra tog. Kommer gjerne tilbak…

Veldig hyggelig nytt hotell. Fine rom. Rent og trivelig. Nydelig mat i restauranten og veldig hyggelige betjening. God frokost. Flott beliggenhet langs elven. Lite støy fra tog. Kommer gjerne tilbake!

Svar fra eier

14. november 2021

Kjære Gjest, Tusen takk for din flotte tilbakemelding - vi er veldig takknemlig for at du tok deg tid til å gi oss slik ros. Vi gleder oss til å kunne ønske deg og dere hjertelig velkommen tilbake til oss, ved en senere anledning. Din supre tilbakemelding gis videre til våre ansatte. Med beste hilsen Ingvild Jacobsen Front of House Manager

Les hele anmeldelsen
3

Konferanse

6. november 2021, , Apoll0nius

Små, rene, minimalistiske rom som kunne hatt bedre lydisolering mot jernbane. Ingen kjøleskap eller telefon. Stor tv med chromecast. Justerbar dusj er digg. Kuponger for medlemmene er visst tilgjeng…

Små, rene, minimalistiske rom som kunne hatt bedre lydisolering mot jernbane. Ingen kjøleskap eller telefon. Stor tv med chromecast. Justerbar dusj er digg. Kuponger for medlemmene er visst tilgjengelige bare i appen, og aktiveres på et tidspunkt på kvelden, og forsvinner noen timer senere. Hva hvis man ikke følger med og ikke er så digital? Ikke noe info om dette heller. Fikk vite det når jeg skulle sjekke ut. "Sorry mate, ikke noe flaske med vann eller liten matbit på deg". Det er ikke en "medlemsfordel". Print ut lapper og gi det til gjestene når de sjekker inn. Fremstår som gjerrig dette. Hadde sen utsjekk og hengt opp skilt på døra om ikke forstyrr. Fortsatt noen som åpna døra og skulle komme inn og rydde. Her er det svikt i systemet. Få bedre intern kommunikasjon. Is- og popkornmaskin fungerte knapt under konferansen. Fikk bare én liten softis i løpet av tre dager. Frokosten og mat generelt er bra, men vegetaralternativene så jeg ikke så mye til. Et lite kjøleskap med plantemelk er litt lite. Noe pålegg og enkel salat uten ost bør man klare. Til denne prisen stiller konkurrentene i nærheten med større rom og mer stille omgivelser. Veldig moderne og kult bygg da. En liten badstu ved treningsrommet hadde vært flott.

Svar fra eier

7. november 2021

Kjære gjest, Tusen takk for din konstruktive tilbakemelding. Det setter vi stor pris på at du tok deg tid til. Din tilbakemelding er viktig for oss og vil bli tatt videre internt. Nordic Choice Hotels har tatt en beslutning om at de nye hotellene ikke skal ha telefoner på rommene lengre. Vi beklager at renholder ikke noterte din beskjed om sen utsjekk eller skiltet du hadde hengt ut. Verken is eller popcorn maskinen har vært i ustand. Vi åpner disse kl 11.00-17.00 for alle våre konferansegjester. Det hender soft-ice maskinen må kjøle ved stor pågang, men da er det kun kort tid - så er den i full drift igjen. Ønsker deg en fin dag videre og velkommen tilbake ved en senere anledning. Med vennlig hilsen Ingvild Jacobsen Front of House Manager

Les hele anmeldelsen
1

Ekstremt utrivelig betjening på Brasserie X

22. oktober 2021, Oslo, Norge, 883carolined

Anmeldelsen min gjelder Brasserie X, ser at flere etterlyser restauranten på TripAdvisor allerede. Vi var fem kollegaer som skulle ut og spise etter endt arbeidsdag, jeg forsøkte bestille bord men ing…

Anmeldelsen min gjelder Brasserie X, ser at flere etterlyser restauranten på TripAdvisor allerede. Vi var fem kollegaer som skulle ut og spise etter endt arbeidsdag, jeg forsøkte bestille bord men ingen svarte i tlf. Da vi stod i døren, prøvde jeg å få kontakt med en av betjeningen som snakket med en gjest, men hun hevet ikke blikket eller registrerte at vi hadde kommet, så etter noen minutter gikk jeg bort til henne. Jeg fikk streng beskjed om å vente. Så vi ventet, og da hun endelig kom bort og jeg ba om bord til 5, var det greit, hun kunne fikse et bord til oss. Det var på det tidspunktet rundt 4 bord ledige for 5/ flere personer. Jeg spurte om vi kunne få lov å komme inn og sette oss, med tanke på hvor lenge vi allerede hadde ventet, men fikk igjen streng beskjed om å vente utenfor! Vi alle fikk virkelig følelsen av at dette blir ingen hyggelig kveld, ekstremt lite velkommende betjening, så da gikk vi faktisk videre. Mye hyggeligere naborestaurant borti gata som tok oss vel i mot. Skjerpings, Brasserie X

Svar fra eier

23. oktober 2021

Tusen takk for din tilbakemelding. Dette var ingen hyggelig opplevelse dere hadde hos oss. Dette beklager jeg på det sterkeste. Jeg skal ta dine tilbakemeldinger videre internt hos oss, da dette ikke lever opp til vår standard. Glad dere fikk en hyggelig kveld på en av våre nabo restauranter, men håper dere ønsker å komme tilbake til oss igjenn. Vi jobber hardt for å levere topp service hver eneste dag, og er glad for at du tar deg bryet med å si ifra. Hjertelig velkommen tilbake til oss.

Les hele anmeldelsen

Få opptil 25 % rabatt!

Nei takk!

Vennligst prøv igjen

Få opptil 25 % rabatt!
Takk for at du meldte deg på!

Du vil snart motta en email med gode tilbud

2.564.412.004 24
Bookingkode

Har du en bookingkode? Legg den til her for å se tilgjengelighet. Vil du booke med bedriftsavtale, bonuspoeng eller se medlemspriser? Logg inn

Lagre

Bookingkode må oppgis

Begrensninger

rom Ta vekk rom

Legg til rom
Bookingkoden er lagt til

Bookingkoden er lagt til.

Please note

Are you sure you want to change language?

Please note that if you have initiated a booking or logged in to My page, you will have to start over.