Dette nettstedet er designet for nyere og mer moderne nettlesere. For best mulig opplevelse, oppgrader nettleseren din til siste versjon.

Clarion Collection® Hotel Grand Bodø Bodø ,  Norge

Se alle hotell i Bodø, Norge
  • Frokostbuffet på Clarion Collection Hotel Grand Bodø
  • Oversiktsbilde av buffeten på Clarion Collection Hotel Grand Bodø
  • Grønnsaker på buffeten på Clarion Collection Hotel Grand Bodø

Clarion Collection® Hotel Grand Bodø

Bodø,  Norge

Clarion Collection Hotel Grand Bodø ligger midt i sentrum og et steinkast fra havnen. Et perfekt utgangspunkt for shopping, fornøyelser og business. Vi byr på frokost, fika og kveldsmat. Vi er et kontantfritt hotell. Velkommen!

Clarion Collection® Hotel Grand Bodø 4,5 5
Vurdering fra TripAdvisor  

Vurdering fra TripAdvisor

4,5
655 vurderinger
4
Rom
4,5
Renslighet
4
Verdi
4,5
Sted
4,5
Sovekvalitet
4,5
Service
3

Bra hotell

10. oktober 2020, Hammerfest, Norge, 727runeg

Hotellet har sentral beliggenhet, men noe begrenset parkering på gaten. Ser i ettertid at det et parkering i egen garasje, dette ble vi ikke ble inforert om ved ankomst. Vi parkerte i parkeringshuset…

Hotellet har sentral beliggenhet, men noe begrenset parkering på gaten. Ser i ettertid at det et parkering i egen garasje, dette ble vi ikke ble inforert om ved ankomst. Vi parkerte i parkeringshuset i nærheten, noe som er kjempedyrt. Hotellet i seg selv var rent og i ganske bra stand, selv om deler av hotellet virket litt utgått på dato, gamle vinduer og dører kunne trengt utskiftning. Heisen virket også noe bråkete og shabby, selv om disse er underlagt kontroller. Det er et relativt stille område om man har vinduene lukket, men uteplasser i nærheten og trafikk kan virke sjenerende. Frokosten var bra, og personalet brukte munnbind for å hindre spredning av covid-19. Litt lite gjennomtenkt å kun ha engangshansker i størrelse medium tilgjengelig for gjenstene. Brød kunne med fordel vært lagt i plastposer, og ost finnes faktisk i porsjonspakninger. Det å ha ost å kjøttpålegg liggende åpent er etter min mening uhygienisk i utgangspunktet. Dette er enkle tiltak som kan hindre smittespredning. Alt i alt et rent, og helt greit hotell i middels priskategori.

Svar fra eier

12. oktober 2020

Kjære 727Runeg, takk for en fin og konstruktiv tilbakemelding, det setter vi stor pris på :-) Vi tar med oss dine kommentarer i det videre arbeidet for å bli enda bedre. Du er varmt velkommen tilbake ved neste anledning!:-) Vennlig hilsen Kristina Olsen, Resepsjonsleder Clarion Collection Hotel Grand

Les hele anmeldelsen
2

Må skjerpe seg

4. oktober 2020, Nord-Norge, Norge, L4139GLkarenh

Tenkte å gi min tilbakemelding muntlig ved utsjekk, men resepsjonisten innbød ikke til dette. Hadde bestilt et Deluxe rom hvor det da skulle bli redd opp i en sovesofa. Fikk istedenfor et rom med en e…

Tenkte å gi min tilbakemelding muntlig ved utsjekk, men resepsjonisten innbød ikke til dette. Hadde bestilt et Deluxe rom hvor det da skulle bli redd opp i en sovesofa. Fikk istedenfor et rom med en elendig ekstraseng. Barnet som lå der så det var å ligge på en spikerseng. Internettet som påstås å inngå i prisen, fungerte ikke! TV fungerte på kun 3 kanaler selv om det annonseres med TV. Kun ett oppslag i heisen som har hengt der i ca 3 måneder sier at man kontinuerlig jobber med problemet med TV. Jeg har full forståelse for at man i disse covid-19 tider ikke vasker rommene hver dag, men å henge på døra 1 stk håndduk til 3 personer blir for simpelt. Det står skilt om at alle ansatte bruker munnbind, vel, vel ingen av ryddehjelpene brukte munnbind eller hansker... Fjern forøvrig skiltet med at pga corona så serveres det ikke buffet, minste forlangende er at dere gidder å fylle opp duspenserene med håndsprit ! Hilsen tidligere storfornøyd kunde!!!!

Svar fra eier

5. oktober 2020

Kjære Lkarenh. Jeg beklager virkelig at oppholdet ditt hos oss ikke sto til forventningene denne gangen. Når jeg ser hva du skriver er jeg enig i at her har vi masse å ta tak i. Jeg takker så mye for at du tok deg tid til å gjøre oss oppmerksom på dette, og jobben har allerede startet med å rette opp i disse tingene. Jeg må på vegne av alle oss som jobber her beklage på det sterkeste. Jeg håper at vi på tross av denne opplevelsen for muligheten til å ønske deg velkommen til oss igjen. Takk igjen for tilbakemeldingen.

Les hele anmeldelsen
5

Perfekt

13. september 2020, Oslo, Norge, nehaoo

Meget hyggelig personale som var serviceinnsilte. Luftige og behagelige rom, rommene opplevdes dog som noe kalde da det ikke stod noe varme på. Godt utvalg til frokost. Ligger en kort spasertur unna d…

Meget hyggelig personale som var serviceinnsilte. Luftige og behagelige rom, rommene opplevdes dog som noe kalde da det ikke stod noe varme på. Godt utvalg til frokost. Ligger en kort spasertur unna det aller meste.

Svar fra eier

14. september 2020

Tusen takk for en flott tilbakemelding, vi er glad for at du trivdes hos oss. Jeg håper vi ser deg snart igjen på besøk :-)

Les hele anmeldelsen
5

Hyggelig betjening og komfortabelt rom

7. august 2020, Oslo, Norge, GMFH

Vi var for første gang i Bodø og hadde late arrival, og ble møtt med et klingende «Hei e det ho G?» når vi kom inn døra, som om vi var gamle venner som kom på besøk. Følte oss hjemme med en gang. Gode…

Vi var for første gang i Bodø og hadde late arrival, og ble møtt med et klingende «Hei e det ho G?» når vi kom inn døra, som om vi var gamle venner som kom på besøk. Følte oss hjemme med en gang. Gode senger, komfortabelt rom, hyggelig og varm betjening og god frokost. Bor her gjerne igjen.

Svar fra eier

10. september 2020

Hei GMFH, så hyggelig å høre at dere hadde det fint hos oss! Vi håper å se dere på besøk snart igjen, dere er hjertelig velkommen!

Les hele anmeldelsen
3

midt i Bodø sentrum

29. juli 2020, Fredrikstad, Norway, 644anita

lå 2 dager ved dette hotellet,det startet ikke så bra da vi ble stående i 45 min i kø for å sjekke inn,da resepsjonisten var opptatt med en fam som var blitt dobbelt booket,så istedet for å hente hjel…

lå 2 dager ved dette hotellet,det startet ikke så bra da vi ble stående i 45 min i kø for å sjekke inn,da resepsjonisten var opptatt med en fam som var blitt dobbelt booket,så istedet for å hente hjelp,så sto vi der da.Rommet var helt greit,mens kveldmaten var noe av det dårligste,totalt smakløs kylling gryte,frokosten var også av den smakløse typen,spurte neste dag ang kveldsmat,og da de sa det var kalkun gryte,droppet vi både kveldsmat og frokost,det som var bra var at det var muligheter for å parkere på privat parkering inne på hotellet,men finner nok et annet hotell neste gang

Svar fra eier

2. august 2020

Hei 644anita, tusen takk for at du gir oss tilbakemelding på dette. Jeg beklager virkelig at oppholdet ikke sto til forventingene, og jeg tar din tilbakemelding på det største alvor. maten skal selvfølgelig smake, og du skal slippe å stå 45 min i kø for å sjekke inn. Jeg bekalger virkelig dette, og håper inderlig dere vil gi oss en sjanse til.

Les hele anmeldelsen

Meld deg på nyhetsbrev – få opptil 25 % rabatt!

Meld deg på vårt nyhetsbrev og motta velkomsttilbud på opptil 25 % rabatt

Nei takk!

Vennligst prøv igjen

Meld deg på nyhetsbrev – få opptil 25 % rabatt!
Takk for at du meldte deg på!

Du vil snart motta en email med gode tilbud

2.564.397.009 22
Bookingkode

Har du en bookingkode? Legg den til her for å se tilgjengelighet. Vil du booke med bedriftsavtale, bonuspoeng eller se medlemspriser? Logg inn

Lagre

Bookingkode må oppgis

Begrensinger

rom Ta vekk rom

Legg til rom
Bookingkoden er lagt til

Bookingkoden er lagt til.

Please note

Are you sure you want to change language?

Please note that if you have initiated a booking or logged in to My page, you will have to start over.