Dette nettstedet er designet for nyere og mer moderne nettlesere. For best mulig opplevelse, oppgrader nettleseren din til siste versjon.

Comfort Hotel® Bergen Airport Blomsterdalen Bergen ,  Norge

Se alle hotell i Bergen, Norge

Comfort Hotel® Bergen Airport

Blomsterdalen Bergen,  Norge

Din reise begynner her. På Fleslands møteplass, Comfort Hotel Bergen Airport er du kun 2 minutter unna flyet. Passer like bra for møter og konferanser som et sted å henge før flyet letter. Vi er et kontantfritt hotell.

Comfort Hotel® Bergen Airport 4 5
Vurdering fra TripAdvisor  

Vurdering fra TripAdvisor

4
248 vurderinger
4
Rom
4,5
Renslighet
4
Verdi
4
Sted
4
Sovekvalitet
4
Service
2

Lang kø og kloakklukt

2. desember 2019, Evanger, Norge, mkir2015

Til å vere eit hotell i denne prisklassa, meiner eg at servicen er for dårleg. Hotellet har rett og slett ikkje nok folk på jobb. Vi kom til hotellet rett etter midnatt, og måtte stå i ein milelang kø…

Til å vere eit hotell i denne prisklassa, meiner eg at servicen er for dårleg. Hotellet har rett og slett ikkje nok folk på jobb. Vi kom til hotellet rett etter midnatt, og måtte stå i ein milelang kø for å sjekke inn. Eg har grunn til å tru at mange av gjestene som sto i kø, var uventa gjester. Men, det er skuffande at eit hotell i denne prisklassen ikkje er førebudd på å få uventa gjester, som til dømes ved kansellerte fly. Dei har heilt åpenbart ikkje ein plan for å handtere dette. Vi, som faktisk hadde reservert eit rom i god tid, er svært skuffa. Vi har ingen kjensle av at vi har vore på eit profesjonelt hotell. Vi vil understreke at nattevakta gjorde ein framifrå jobb, dette handler om leiinga si ansvar for å ha ei plan for drifta. I tillegg verkar bygninga dårleg vedlikeholdt i og med at det var ein ganske kraftig kloakklukt i gangen om morgonen. Det er i det heile vanskeleg å sjå føre seg ein situasjon der vi kjem attende.

Svar fra eier

3. desember 2019

Hei! Takk for at du tek deg tid til å gi oss ei tilbakemelding etter ditt opphald. Først ynskjer eg å kommentere lang kø etter midnatt og det som blir skildra som manglande bemanning. Den aktuelle dagen fekk me inn eit kansellert fly på 70+ rom etter midnatt. Kansellerte fly er sjølvsagt ein del av normalen for oss og me har tilsette som er godt trena til å handtera slike situasjonar, som Guido som de møtte på nattevakt. Det er ytterst sjeldan at det kjem ei kansellering etter midnatt, og ut frå forventa belegg hadde me ikkje dobbel bemanning på natt som sikring denne dagen i tilfelle det kunne henda. Denne gangen vart det kanskje for mykje for ein person, og kanskje burde me hatt ein back up for å hjelpa Guido. Dette er sjølvsagt vurderingar me tek med oss vidare, og me snakkar også med den aktuelle tilsette om korleis det gjekk og kva me kan gjera for å forbetra oss i framtida. Det vil også vera tilnærma umogleg å unngå ein form for kø når det kjem eit storinnrykk av eit så stort antall rom. For å gjera ting enklare i desse tilfella har me våre self service-stasjonar i lobbyen som gjer at du kan "skip the line" og sjekka inn på rommet sjølve. Dette er også mogleg via Nordic Choice Hotels mobilapp, der kan du også nytta mobilen som nøkkel til rommet! Kloakklukt er ikkje relatert til vedlikehald, me har rutinar på å sikre at ingen slukar går tørre for å unngå eventuell lukt. Det verkar til å vera relatert til mykje nedbør i ein kort periode og høgare vannstand i området som har "slått" lukt tilbake i avløysrøyra. Det er sjølvsagt ikkje noko me ynskjer skal skje, og me ser på korleis me skal unngå det i framtida. Til tross for at de mest truleg ikkje kjem attende, så håpar eg de vil re-vurdera og at de gjerne tek kontakt med oss om de har informasjon å legga til som gir oss betre verktøy for å skapa den beste gjesteopplevinga på Flesland. Beste helsing, Erlend Fardal Lunde General Manager

Les hele anmeldelsen
1

Her e det bare å få finne frem øksa!

6. november 2019, Trondheim, Norge, SteinGeorg

Noen må gå! Makan til dårlig hotel. Ga beskjed opptil 3 ganger om at rommet måtte bli ryddet før jeg var tilbale på hotelrommet samme dag. Beskjeden ble gitt klokka 07.00 hver dag fra Mandag til og me…

Noen må gå! Makan til dårlig hotel. Ga beskjed opptil 3 ganger om at rommet måtte bli ryddet før jeg var tilbale på hotelrommet samme dag. Beskjeden ble gitt klokka 07.00 hver dag fra Mandag til og med Onsdag. Hver dag når jeg kom hjem fra jobb i halv 6 tiden, så var foetsatt ikke shinet! Ingen rene håndkle, og ikke skiftet på senga. Hotelrommet var forsåvidt ok, utsikt var ikke ok. Selv om jeg hadde bedd om utsikt etc. Rommet bar preg av slitasje. Vanskelig å gjøre ren dassen når dokosten er brukket. Restauranten på hotellet nådde ikke opp til en gjenomsnittlig tyrkisk-italiensk kebabsjappe. Bestilte burger, av kvernet kjøttdeig. Burgern var rå tvers igjenom. Når kokken ble konfrontert, sa han at han alltid lagde burgeren medium. En burger av kværnet kjøttdeig skal aldri være rød inni, da har man ikke blitt kvitt bakteriene. Forskjellsbehandling, jeg ble fortalt at det ikke var lov å sette øl på hotellrom-regninga. Nesteman i køa gikk derimot lov. Grei plass dersom man skal bo en natt, og flyvidere. Bortsett fra det, en temmelig øde plass!! Totalt sett, en meget skuffende opplevelse!!

Svar fra eier

24. november 2019

Hei Stein Georg! Takk for din tilbakemelding! Veldig synd å høyra at du ynskjer at eg skal ta hatten min å gå. Bortsett frå det er det sjølvsagt ting her me som hotell skal ta tak i. Comfort Hotel innførte 1. mars i år ny policy for reinhald av rom under opphaldet. Beskjed om at du ynskje reinhald av rom må vera gitt kvelden før, innan 23:00, for at det skal bli reingjort. Dersom du har gitt beskjed om morgonen så er det årsaken til at rom ikkje er reingjort, men det burde du vorte informert om av vårt Barception Crew. Vårt restaurantprodukt er under stadig utvikling, og vår meny vert i desse dagar skifta att. Me håpar at den nye menyen vil falla meir i smak, men eg må informera om at det er heilt normalt å servera burgeren medium. Det kjem me også til å fortsetja med. Me har ein policy mot å føra alkohol på rom-rekninga på grunn av dårlige erfaringar med at det blir ståande ubetalt. Gjesten etter deg jobbar kanskje for eit firma som betalar for alkohol og har gitt beskjed om at det er OK. Det handlar ikkje om forskjellsbehandling, men om vår sikkerheit for å få betalt. Comfort Hotel er eit selected service-brand med fokus på å skapa ei Easy gjesteoppleving. I vår kjede Nordic Choice Hotels har me også Clarion Hotel og Quality Hotel som tilbyr litt andre produkt dersom du føler at Comfort Hotel ikkje heilt treff deg som gjest. Eg ynskjer sjølvsagt at du kjem tilbake til oss ved neste høve, men om ikkje håpar eg du vel ein av våre hotellsøstre i Nordic Choice Hotels. Beste helsing, Erlend Fardal Lunde General Manager

Les hele anmeldelsen
2

Dårlig informasjon om korte frokosttider og rengjøring kun hver 4. dag

5. november 2019, Oslo, Norge, Eva Irmelin H

Vi har tidligere bodd på Comfort ved Flesland flyplass og vært fornøyd. Derfor bestilte vi også denne gangen rom hos dere. Men denne gangen ble vi dessverre veldig skuffet. Vi (et par på weekend-tur t…

Vi har tidligere bodd på Comfort ved Flesland flyplass og vært fornøyd. Derfor bestilte vi også denne gangen rom hos dere. Men denne gangen ble vi dessverre veldig skuffet. Vi (et par på weekend-tur til Bergen) ankom en fredag kveld og sjekket inn for to døgn. Vi fikk ingen informasjon ved innsjekk om hverken frokosttider eller at dere har rengjøring kun hver 4. dag og at man måtte bestille rengjøring/nye håndklær for neste dag innen et bestemt klokkeslett dagen før. Disse rutinene som dere har valgt avviker så pass mye fra det som ellers er standard ved de fleste hoteller at dere som et minstekrav burde informere gjestene klart og tydelig om dette ved innsjekk. Vi har bodd på mange hoteller både i Norge og i andre land, så det var ikke innlysende for oss hverken med så kort frokost (kun til 09.30 også på lørdag) eller de vaskerutinene dere har valgt. Vi kom til frokost 09.40 lørdag morgen, og da var all mat ryddet bort. Det lå et lite infoark under en bok på et bord på rommet hvor dere har beskrevet rutinene deres, men det er ikke godt nok.

Svar fra eier

6. november 2019

Hei Eva, Takk for din tilbakemelding! Synd å høyra at du ikkje var kjent med vår policy på reinhald av rom under ditt opphald. Denne informasjonen står på choice.no og den skal også ha stått i e-mail du mottok frå oss automatisk før ankomst. På hotellet finn du også denne informasjonen på skilt i i heisen. Vårt Barception Crew gjer deira ypperste for å gi all naudsynt informasjon til våre gjester, men sidan vår policy på reinhald har vore ein standard sidan 1. mars 2019 så informerer me ikkje lenger kvar og ein ved ankomst. Det er det same med frukosttider, desse finn de på "This is how it works" i lobby, heis og på rommet. Til tross for at opplevinga ikkje stod i stil med det de såg føre dykk håpar eg likevel at de vel å koma tilbake til oss i Comfort Hotel. Det siste tiåret har me hatt ein policy der me oppfordrar gjester til å bruka opp att håndklede for å skapa ein meir miljøvenleg gjestereise. Det er det same utgangspunktet me har med vår policy på reinhald under opphaldet. Har du fleire spørsmål? Kontakt meg gjerne! Beste helsing, Erlend F. Lunde General Manager

Les hele anmeldelsen
4

Praktisk hotell

24. september 2019, Hønefoss, Norge, Gunnarpensum

Av og til skal man bare rett til sengs og sove, og så opp igjen tidlig neste dag og dra videre. Da er nye Comfort Hotel Bergen Airport helt greit: Lettvint parkering under hotellet, og gangavstand til…

Av og til skal man bare rett til sengs og sove, og så opp igjen tidlig neste dag og dra videre. Da er nye Comfort Hotel Bergen Airport helt greit: Lettvint parkering under hotellet, og gangavstand til flyterminalen. Fikk utlevert dobbeltrom som likvel var overraskende lite. En lampe som skulle henge over arbeidsplassen var ikke hengt opp, men ellers var alt OK. Frokostsalen og frokosten var en opptur: Til tross for masse folk gikk det greit unna med alt fra speilegg til brød - selve frokostsalen var stor men liklevel overraskende intim - og i tillegg kunne man forflytte seg ut til roligere forhold i foyeren. Det finnes rimeligere Comforthotell, men man må vel regne med å betale litt for den ekstremt praktiske beliggenheten når man er ute og flyr.

Svar fra eier

24. november 2019

Hei Gunnar, Takk for veldig god tilbakemelding! Lampa du viser til skal me få sjekka opp i, men på dei fleste av romma skal ikkje lampa vera hengt opp, men stå på skrivebordet. Velkomen tilbake! Beste helsing, Erlend Fardal Lunde General Manager

Les hele anmeldelsen
4

Et sted å slappe av

4. september 2019, Kristiansand, Norge, vaibmu

Hotellet har trinnfri adkomst. Det er ledelinjer som går til resepsjonen heis og rom i første etasje. Det er flott Trenings rom i kjeller med tredemølle med taktile knotter for start og stopp og enkel…

Hotellet har trinnfri adkomst. Det er ledelinjer som går til resepsjonen heis og rom i første etasje. Det er flott Trenings rom i kjeller med tredemølle med taktile knotter for start og stopp og enkel økning av fart og høyde på håndtak Greie rom. Kjempegod mat til alle måltider. Bra vegetarisk tilbud. Fin avdeling med møterom, podkast rom osv. For lave møbler i resepsjon sområdet. God service hyggelig Hotel

Svar fra eier

23. september 2019

Hei! Takk for veldig god tilbakemelding og rating av vårt hotell! Neste gong du kjem kan du kanskje spele inn din eigen podkast? ;-) Velkomen tilbake! Beste helsing, Erlend Fardal Lunde General Manager

Les hele anmeldelsen

Ikke medlem? Få velkomstrabatt på opptil 25%

Ikke medlem? Meld deg på vårt nyhetsbrev og motta velkomsttilbud på opptil 25 % rabatt

Nei takk!

Vennligst prøv igjen

Ikke medlem? Få velkomstrabatt på opptil 25%
Takk for at du meldte deg på!

Du vil snart motta en email med gode tilbud

2.564.380.001 25
Bookingkode

Har du en bookingkode? Legg den til her for å se tilgjengelighet. Vil du booke med bedriftsavtale, bonuspoeng eller se medlemspriser? Logg inn

Lagre

Bookingkode må oppgis

Begrensinger

rom Ta vekk rom

Legg til rom
Bookingkoden er lagt til

Bookingkoden er lagt til.

Please note

Are you sure you want to change language?

Please note that if you have initiated a booking or logged in to My page, you will have to start over.