Dette nettstedet er designet for nyere og mer moderne nettlesere. For best mulig opplevelse, oppgrader nettleseren din til siste versjon.

Comfort Hotel® Bergen Airport Terminal Blomsterdalen Bergen ,  Norge

Se alle hotell i Bergen, Norge

Comfort Hotel® Bergen Airport Terminal

Blomsterdalen Bergen,  Norge

Din reise begynner her. På Fleslands møteplass, Comfort Hotel Bergen Airport er du kun 2 minutter unna flyet. Passer like bra for møter og konferanser som et sted å henge før flyet letter. Vi er et kontantfritt hotell.

Comfort Hotel® Bergen Airport Terminal 4 5
Vurdering fra TripAdvisor  

Vurdering fra TripAdvisor

4
256 vurderinger
4
Rom
4,5
Renslighet
4
Verdi
4
Sted
4
Sovekvalitet
4
Service
2

Styr unna

24. februar 2020, , 983olavm

Typisk drop-in plass for reisande som av ein eller annen grunn har fått kansellert flyet sitt, og behøver ei seng. Romma er små, men greie nok. Kjøkkenet er ei katastrofe, måtte betale 300 NOK for ein…

Typisk drop-in plass for reisande som av ein eller annen grunn har fått kansellert flyet sitt, og behøver ei seng. Romma er små, men greie nok. Kjøkkenet er ei katastrofe, måtte betale 300 NOK for ein bufé som mangla det aller meste,og ølet er dovent. Denne plassen fristar det ikkje å besøke igjen, men det er vel til nød bedre enn å sove ute.

Svar fra eier

25. februar 2020

Heisann! Takk for at du tek deg tid til å gi oss ein tilbakemelding, sjølv om me her tydelegvis ikkje har levert heilt slik du hadde forventa. Målet vårt er at alle gjester skal vera nøgde, uavhengig av om du berre droppar innom, har kansellert fly eller bur her av andre årsaker. Me skal ta kommentarar om buffeten til etterretning og sjekkar om det var rutinesvikt den aktuelle kvelden. Vårt Barception Crew hadde også gitt deg ein ny øl om dei hadde fått beskjed om at den var doven. Eg er ikkje einig i at det er betre å sova ute enn å sova på Comfort Hotel Bergen Airport, men dette er sjølvsagt subjektivt og enkelte føretrekk å sova under open himmel. Håpar at du til tross for din første oppleving vel å prøva oss ut igjen. Ta då gjerne direkte kontakt med meg. Beste helsing, Erlend Fardal Lunde General Manager

Les hele anmeldelsen
5

Beste nordic Choice hotel på flyplassen

5. januar 2020, , ungeodd

Altså, dette hotellet er nett som kjerringa. Blir bedre og bedre for hver gang jeg kommer og har et opphold her. Betjeningen i resepsjonen er serviceminded og står på fpr gjesten. Og slår gjerne av en…

Altså, dette hotellet er nett som kjerringa. Blir bedre og bedre for hver gang jeg kommer og har et opphold her. Betjeningen i resepsjonen er serviceminded og står på fpr gjesten. Og slår gjerne av en prat, om det er i 5 minutt eller en time.

Svar fra eier

8. januar 2020

Heisann Unge Odd! Kjerringa di må vera ei skikkeleg bra dame med andre ord! :-) Me er veldig glad for å lesa tilbakemeldingar som dette og gler oss allereie til du kjem attende! Beste helsing, Erlend Fardal Lunde General Manager

Les hele anmeldelsen
2

Min første dårlige omtale...

23. desember 2019, , 414leifn

Skittne glass(fikk ny) kald burger og pommes frittes. Kun en dyne i dobbelsenga. Nærme flyplass. Hvis du er i Bergen ta bybanen til byen og sov der. Gå opp fløyen i stedet for å ta Fløibanen(ta helle…

Skittne glass(fikk ny) kald burger og pommes frittes. Kun en dyne i dobbelsenga. Nærme flyplass. Hvis du er i Bergen ta bybanen til byen og sov der. Gå opp fløyen i stedet for å ta Fløibanen(ta heller banen ned igjen)

Svar fra eier

8. januar 2020

Hei og takk for tilbakemelding! Veldig synd å lesa at du ikkje er nøgd med opphaldet. Me tek med oss dine kommentarar vidare. Beste helsing, Erlend Fardal Lunde General Manager

Les hele anmeldelsen
2

Lang kø og kloakklukt

2. desember 2019, Evanger, Norge, mkir2015

Til å vere eit hotell i denne prisklassa, meiner eg at servicen er for dårleg. Hotellet har rett og slett ikkje nok folk på jobb. Vi kom til hotellet rett etter midnatt, og måtte stå i ein milelang kø…

Til å vere eit hotell i denne prisklassa, meiner eg at servicen er for dårleg. Hotellet har rett og slett ikkje nok folk på jobb. Vi kom til hotellet rett etter midnatt, og måtte stå i ein milelang kø for å sjekke inn. Eg har grunn til å tru at mange av gjestene som sto i kø, var uventa gjester. Men, det er skuffande at eit hotell i denne prisklassen ikkje er førebudd på å få uventa gjester, som til dømes ved kansellerte fly. Dei har heilt åpenbart ikkje ein plan for å handtere dette. Vi, som faktisk hadde reservert eit rom i god tid, er svært skuffa. Vi har ingen kjensle av at vi har vore på eit profesjonelt hotell. Vi vil understreke at nattevakta gjorde ein framifrå jobb, dette handler om leiinga si ansvar for å ha ei plan for drifta. I tillegg verkar bygninga dårleg vedlikeholdt i og med at det var ein ganske kraftig kloakklukt i gangen om morgonen. Det er i det heile vanskeleg å sjå føre seg ein situasjon der vi kjem attende.

Svar fra eier

3. desember 2019

Hei! Takk for at du tek deg tid til å gi oss ei tilbakemelding etter ditt opphald. Først ynskjer eg å kommentere lang kø etter midnatt og det som blir skildra som manglande bemanning. Den aktuelle dagen fekk me inn eit kansellert fly på 70+ rom etter midnatt. Kansellerte fly er sjølvsagt ein del av normalen for oss og me har tilsette som er godt trena til å handtera slike situasjonar, som Guido som de møtte på nattevakt. Det er ytterst sjeldan at det kjem ei kansellering etter midnatt, og ut frå forventa belegg hadde me ikkje dobbel bemanning på natt som sikring denne dagen i tilfelle det kunne henda. Denne gangen vart det kanskje for mykje for ein person, og kanskje burde me hatt ein back up for å hjelpa Guido. Dette er sjølvsagt vurderingar me tek med oss vidare, og me snakkar også med den aktuelle tilsette om korleis det gjekk og kva me kan gjera for å forbetra oss i framtida. Det vil også vera tilnærma umogleg å unngå ein form for kø når det kjem eit storinnrykk av eit så stort antall rom. For å gjera ting enklare i desse tilfella har me våre self service-stasjonar i lobbyen som gjer at du kan "skip the line" og sjekka inn på rommet sjølve. Dette er også mogleg via Nordic Choice Hotels mobilapp, der kan du også nytta mobilen som nøkkel til rommet! Kloakklukt er ikkje relatert til vedlikehald, me har rutinar på å sikre at ingen slukar går tørre for å unngå eventuell lukt. Det verkar til å vera relatert til mykje nedbør i ein kort periode og høgare vannstand i området som har "slått" lukt tilbake i avløysrøyra. Det er sjølvsagt ikkje noko me ynskjer skal skje, og me ser på korleis me skal unngå det i framtida. Til tross for at de mest truleg ikkje kjem attende, så håpar eg de vil re-vurdera og at de gjerne tek kontakt med oss om de har informasjon å legga til som gir oss betre verktøy for å skapa den beste gjesteopplevinga på Flesland. Beste helsing, Erlend Fardal Lunde General Manager

Les hele anmeldelsen
1

Her e det bare å få finne frem øksa!

6. november 2019, Trondheim, Norge, SteinGeorg

Noen må gå! Makan til dårlig hotel. Ga beskjed opptil 3 ganger om at rommet måtte bli ryddet før jeg var tilbale på hotelrommet samme dag. Beskjeden ble gitt klokka 07.00 hver dag fra Mandag til og me…

Noen må gå! Makan til dårlig hotel. Ga beskjed opptil 3 ganger om at rommet måtte bli ryddet før jeg var tilbale på hotelrommet samme dag. Beskjeden ble gitt klokka 07.00 hver dag fra Mandag til og med Onsdag. Hver dag når jeg kom hjem fra jobb i halv 6 tiden, så var foetsatt ikke shinet! Ingen rene håndkle, og ikke skiftet på senga. Hotelrommet var forsåvidt ok, utsikt var ikke ok. Selv om jeg hadde bedd om utsikt etc. Rommet bar preg av slitasje. Vanskelig å gjøre ren dassen når dokosten er brukket. Restauranten på hotellet nådde ikke opp til en gjenomsnittlig tyrkisk-italiensk kebabsjappe. Bestilte burger, av kvernet kjøttdeig. Burgern var rå tvers igjenom. Når kokken ble konfrontert, sa han at han alltid lagde burgeren medium. En burger av kværnet kjøttdeig skal aldri være rød inni, da har man ikke blitt kvitt bakteriene. Forskjellsbehandling, jeg ble fortalt at det ikke var lov å sette øl på hotellrom-regninga. Nesteman i køa gikk derimot lov. Grei plass dersom man skal bo en natt, og flyvidere. Bortsett fra det, en temmelig øde plass!! Totalt sett, en meget skuffende opplevelse!!

Svar fra eier

24. november 2019

Hei Stein Georg! Takk for din tilbakemelding! Veldig synd å høyra at du ynskjer at eg skal ta hatten min å gå. Bortsett frå det er det sjølvsagt ting her me som hotell skal ta tak i. Comfort Hotel innførte 1. mars i år ny policy for reinhald av rom under opphaldet. Beskjed om at du ynskje reinhald av rom må vera gitt kvelden før, innan 23:00, for at det skal bli reingjort. Dersom du har gitt beskjed om morgonen så er det årsaken til at rom ikkje er reingjort, men det burde du vorte informert om av vårt Barception Crew. Vårt restaurantprodukt er under stadig utvikling, og vår meny vert i desse dagar skifta att. Me håpar at den nye menyen vil falla meir i smak, men eg må informera om at det er heilt normalt å servera burgeren medium. Det kjem me også til å fortsetja med. Me har ein policy mot å føra alkohol på rom-rekninga på grunn av dårlige erfaringar med at det blir ståande ubetalt. Gjesten etter deg jobbar kanskje for eit firma som betalar for alkohol og har gitt beskjed om at det er OK. Det handlar ikkje om forskjellsbehandling, men om vår sikkerheit for å få betalt. Comfort Hotel er eit selected service-brand med fokus på å skapa ei Easy gjesteoppleving. I vår kjede Nordic Choice Hotels har me også Clarion Hotel og Quality Hotel som tilbyr litt andre produkt dersom du føler at Comfort Hotel ikkje heilt treff deg som gjest. Eg ynskjer sjølvsagt at du kjem tilbake til oss ved neste høve, men om ikkje håpar eg du vel ein av våre hotellsøstre i Nordic Choice Hotels. Beste helsing, Erlend Fardal Lunde General Manager

Les hele anmeldelsen

Ikke medlem? Få velkomstrabatt på opptil 25%

Ikke medlem? Meld deg på vårt nyhetsbrev og motta velkomsttilbud på opptil 25 % rabatt

Nei takk!

Vennligst prøv igjen

Ikke medlem? Få velkomstrabatt på opptil 25%
Takk for at du meldte deg på!

Du vil snart motta en email med gode tilbud

2.564.385.001 21
Bookingkode

Har du en bookingkode? Legg den til her for å se tilgjengelighet. Vil du booke med bedriftsavtale, bonuspoeng eller se medlemspriser? Logg inn

Lagre

Bookingkode må oppgis

Begrensinger

rom Ta vekk rom

Legg til rom
Bookingkoden er lagt til

Bookingkoden er lagt til.

Please note

Are you sure you want to change language?

Please note that if you have initiated a booking or logged in to My page, you will have to start over.