Dette nettstedet er designet for nyere og mer moderne nettlesere. For best mulig opplevelse, oppgrader nettleseren din til siste versjon.

Quality Hotel™ Ålesund Ålesund ,  Norge

Se alle hotell i Ålesund, Norge

Quality Hotel™ Ålesund

Ålesund,  Norge

På Quality Hotel Ålesund bor du midt i sentrum i komfortable og lyse rom med fantastisk fjordutsikt. Med umiddelbar nærhet til shopping, marina, restauranter og uteliv, har vi perfekt beliggenhet i Jugendbyen uansett om du er på konferanse eller semester.

Quality Hotel™ Ålesund 4 5
Vurdering fra TripAdvisor  

Vurdering fra TripAdvisor

4
672 vurderinger
4
Rom
4
Renslighet
4
Verdi
4,5
Sted
4
Sovekvalitet
4
Service
4

Vestlandstur

20. august 2021, Larvik, Norge, Arne Gunnar H

Vi valgte dette hotellet siden vi har bodd der flere ganger før da det var Radisson SAS. Vi ble tatt imot av hyggelige jenter i resepsjonen. Dette hotellet har full fokus på koronapandemien. Vi fikk e…

Vi valgte dette hotellet siden vi har bodd der flere ganger før da det var Radisson SAS. Vi ble tatt imot av hyggelige jenter i resepsjonen. Dette hotellet har full fokus på koronapandemien. Vi fikk en nydelig frokostbuffé til fastsatt tid. Anbefales

Svar fra eier

25. august 2021

Kjære Arne Gunnar, Tusen hjertelig takk for din fine tilbakemelding, det varmer våre hjerter. At du kommer tilbake til oss vitner om at vi gjør noe riktig! Hjertelig velkommen tilbake til oss her på kaikanten anytime, vi er klare til å ta imot deg og dine. Ha en fortsatt fin sommer! Beste hilsener fra Aina Aalen Bjerkvik/Hotelldirektør

Les hele anmeldelsen
4

Sentralt plassert rett under Aksla

23. juli 2021, , Kjetil K

Hyggelig og vennlig betjening, profesjonelle i sin gode service. Det var mange gjester, men de ansatte hadde god kontroll og frokost logistikken var utmerket. Fin størrelse på rommet, greit bad. Ikke…

Hyggelig og vennlig betjening, profesjonelle i sin gode service. Det var mange gjester, men de ansatte hadde god kontroll og frokost logistikken var utmerket. Fin størrelse på rommet, greit bad. Ikke noe å utsette på service og tilrettelegging.

Svar fra eier

27. juli 2021

Kjære Kjetil, Tusen takk for kjempefin tilbakemelding, det setter vi stor pris på! Spesielt hyggelig at betjeningen blir nevnt som både hyggelige og vennlige, det gleder et direktørhjerte. Hjertelig velkommen tilbake til oss ved en senere anledning. Ha en fortsatt fin sommer! Beste hilsener fra Aina Aalen Bjerkvik/Hotelldirektør

Les hele anmeldelsen
5

Godt hotell

22. juli 2021, Roma, Italia, roarn2018

Hotellet tilfredsstilte alle forventninger med svært god service, fantastisk beliggenhet og en rik og smakfull frokost. Anløp av hurtigruta utenfor soveromsvinduet gå det hele en topp. Hotellet er ogs…

Hotellet tilfredsstilte alle forventninger med svært god service, fantastisk beliggenhet og en rik og smakfull frokost. Anløp av hurtigruta utenfor soveromsvinduet gå det hele en topp. Hotellet er også sentralt ift aktuelle severdigheter.

Svar fra eier

22. juli 2021

Kjære Roar, Tusen millioner takk for din fine tilbakemelding fra ditt opphold, dette setter vi enormt stor pris på! Det ser ut til at du var fornøyd med både hotellet og de ansatte og det er veldig gledelig. Hjertelig velkommen tilbake til oss her på kaikanten, og ha en fin sommer videre! Beste hilsener fra Aina Aalen Bjerkvik/Hotelldirektør

Les hele anmeldelsen
1

Null koronatiltak

20. juli 2021, , ingridsP9999SL

Helt greit hotell. Frokosten var forferdelig mtp koronatiltak. Vi sto som sild i tønne ved frokostbuffét, INGEN brukte munnbind, man måtte lete for å finne håndsprit etter å ha tatt på det samme som a…

Helt greit hotell. Frokosten var forferdelig mtp koronatiltak. Vi sto som sild i tønne ved frokostbuffét, INGEN brukte munnbind, man måtte lete for å finne håndsprit etter å ha tatt på det samme som alle andre hadde tatt på. Enkle tiltak var ikke ivaretatt, som håndsprit på alle spisebordene, maten på buffeten burde vært spredt over flere bord for å hindre trengsel og brød burde vært ferdig oppdelt for å hindre kø. Frokost burde også vært fordelt over en lengre periode.

Svar fra eier

21. juli 2021

Hei Ingrid, Takk for din tilbakemelding, den er viktig for oss. Jeg ser at du var greit fornøyd med hotellet i seg selv men at logistikken rundt frokostbuffet ikke så ut til å fungere tilfredsstillende. Du nevner kødannelser og manglende bruk av munnbind. Jeg vil understreke at vi som personal bruker munnbind men at dette ikke er noe vi kan "tvinge" våre gjester til å gjøre. Vi oppfordrer imidlertid alle til å bruke munnbind dersom man ikke kan holde avstand. Håndsprit står på 3 forskjellige steder rundt buffet, samt ved inngang, dispenserne er godt synlige. Oppskjært brød og rundstykker finnes på buffet sammen med annet brød. Vi har innført spisetider for alle gjester med en tidshorisont på 30 minutter for at man skal minske trengsel. Med 45-50 gjester samtidig i spisesalen, som i utgangspunktet tar 140 personer - mener vi å ha tatt høyde for at våre gjester skal kunne holde avstand. Dessverre ser vi at ikke alle respekterer "avtalen" og noen stiller seg rett og slett likegyldig til å holde avstand. Du nevner også at man burde utvide frokosttiden, og det skulle vi gjerne gjort. Utfordringen er tilgang på personal. Hele vår bransje "skriker" etter arbeidskraft, mange restauranter i byen må redusere åpningstider fordi man ikke har nok ansatte, dette gjelder også hoteller. Med 100 % belegg hver dag er det såvidt vi klarer å betjene alle våre gjester døgnet rundt. Så dessverre er dette ikke et alternativ for oss i år, men kanskje neste år. Takk for konstruktiv kritikk, vi beklager at du fikk en dårlig opplevelse. Om du vil komme tilbake til oss på et annet tidspunkt med færre gjester, så er du hjertelig velkommen. Ha en fortsatt fin sommer! Beste hilsener fra Aina Aalen Bjerkvik/Hotelldirektør

Les hele anmeldelsen
3

Overnatting i Ålesund

17. februar 2021, Kristiansund, Norge, 807bj_rnh

På bestillingen stod det King Size bed, men Vi fik en 1,50 seng, veldig myk. Etter og ha pakket ut orket vi ikke klage på senga. Fikk heller ikke ta en øl eller dram uten mat i Resturanten. Vi valgte…

På bestillingen stod det King Size bed, men Vi fik en 1,50 seng, veldig myk. Etter og ha pakket ut orket vi ikke klage på senga. Fikk heller ikke ta en øl eller dram uten mat i Resturanten. Vi valgte derfor en resturant ute i sentrum. Rommet var rent og grei standard. Noe merkelig lukt 4. etg ved heisen. Grei betjening, god frokost.

Svar fra eier

18. februar 2021

Kjære Gjest, Takk for tilbakemelding, det setter vi stor pris på. Når det gjelder størrelse på sengene våre, så har vi ingen rom med senger på 150 cm, alle våre senger er Queen size - 160 cm.King size seng på 180 finnes bare på Tårnsuiten vår og den må nok bestilles eksplisitt. Det er derfor litt rart at dere hadde sistnevnte på bestillingen. I disse Coronatider, er reglene til for å følges og dermed må man innta mat for å få bestilt alkoholholdig drikke dessverre. Men det er bra dere fikk mat på en annen restaurant. Det med lukt ved heisen skal vi få sjekket opp, det kan være søl fra mat/drikke som må rengjøres. Takk igjen og hjertelig velkommen tilbake til oss ved en senere anledning. Med beste hilsener fra Aina Aalen Bjerkvik/Hotelldirektør

Les hele anmeldelsen
2.564.411.001 23
Bookingkode

Har du en bookingkode? Legg den til her for å se tilgjengelighet. Vil du booke med bedriftsavtale, bonuspoeng eller se medlemspriser? Logg inn

Lagre

Bookingkode må oppgis

Begrensninger

rom Ta vekk rom

Legg til rom
Bookingkoden er lagt til

Bookingkoden er lagt til.

Please note

Are you sure you want to change language?

Please note that if you have initiated a booking or logged in to My page, you will have to start over.