Dette nettstedet er designet for nyere og mer moderne nettlesere. For best mulig opplevelse, oppgrader nettleseren din til siste versjon.

Gavekort på hotell og opplevelser

Vil du gi bort en luksuriøs hotellopplevelse til noen som fortjener det? Kjøp et gavekort fra oss!

Gavekort på hotellene våre – betal som vanlig eller med bonuspoeng

Gavekort er en uslåelig gave, spesielt i juletider og bursdager, men også ved markeringer og feiring av store og små anledninger. Gjør det enkelt for deg selv og gi bort et verdibevis på et av hotellene våre. En opplevelse som garantert blir satt pris på!

Slik kjøper du gavekort

Alle gavekort bortsett fra digitale gavekort og bonusgavekort bestilles ved å ringe kundeservice innenfor deres åpningstider. Gavekortet sendes til deg som en PDF på e-post.

De ulike gavekortene

Digitale gavekort 
Gavesjekk med valgfritt beløp
  • Du bestemmer selv hvilket beløp som skal være på gavesjekken.
  • Kan brukes på alle hotell i Nordic Choice Hotels (inkludert frittstående hotell).
  • Kan brukes som hel- eller delbetaling også på alle andre kjøp (som restaurant og spa) på hotellene.
  • Gyldig i 1 år.
Gavekort som betales med bonuspoeng
Gavekort på Clarion Hotel
  • Vil du gi bort et opphold på et Clarion Hotel? Du kan besøke det hotellet du ønsker og kjøpe gavekort i resepsjonen. 

Slik bruker du gavekortene

Har du et gavekort du vil bruke? Da gleder vi oss til å ha deg som gjest snart! På vanlige spørsmål-siden under seksjonen "Gavekort" finnes all info du trenger om hvordan du løser inn gavekortet.

Vi minner om at kortopplysninger må gis over telefon og ikke i mail eller chat. Dette er for din sikkerhet.


Kjøp et gavekort og gi noen noe å glede seg til! 

 

2.566.102.004 24
Bookingkode

Har du en bookingkode? Legg den til her for å se tilgjengelighet. Vil du booke med bedriftsavtale, bonuspoeng eller se medlemspriser? Logg inn

Lagre

Bookingkode må oppgis

Begrensninger

rom Ta vekk rom

Legg til rom
Bookingkode

Bookingkoden er lagt til.

Please note

Are you sure you want to change language?

Please note that if you have initiated a booking or logged in to My page, you will have to start over.