Go to main content
Skjul

Dette nettstedet er designet for nyere og mer moderne nettlesere. For best mulig opplevelse, oppgrader nettleseren din til siste versjon.

Oppgrader til neste versjon Ikke vis denne meldingen igjen
Clarion Hotel Stockholm

Konferanse hos oss

Bestille konferanse

Velkommen til å kontakte oss for mer informasjon og forespørsel på
+46 8 462 10 40 eller via sales.stockholm@choice.se

Sales Managers

Rasmus Fursäter
rasmus.fursater@choice.se

Hanna Lidén Blom
hanna.liden.blom@choice.se
 
Victoria Lakomova
victoria.lakomova@choice.se

Clarion Hotel Stockholm har en konferansekapasitet på over 1000 personer og våre 17 konferanselokaler tar alt fra ti til 500 deltagere. Selvfølgelig har vi også overnattingskapasitet for alle deltakere

Personlig preg

Når dere skal arrangere en konferanse i Stockholm står vi på Clarion Hotel Stockholm till deres tjeneste med et personlig preg og hyggelig atmosfære. En konferanse er så mye mer enn bare rett teknikk, fine lokaler og et profesionelt gjennomført arrangement.

Inspirerende møtesplasser

Vi vil, akkurat som for alle våre overnattende gjester, skape inspirerende møtesplasser for våre konferansegjester. Med vår lidenskap for service gjør vi alt for at dere skal få det meste ut av opplevelsene deres, uansett om det handler om en kongress for 1000 personer, et mindre styreemøte eller et kjapt forretningsmøte for to.

Konferanselokaler og møterom

Clarion Hotel Stockholm har 17 lokaler med plass til 1-190 gjester, i tillegg har vi en fantastisk bankettsal med plass til opp till 500 gjester. Mer informasjon om lokalene finnes her.

Mat og drikke

Vi vet hvor viktig mat og drikke er på en konferanse, ikke bare for å holde konsentrasjonen og humøret oppe en hel dag, men for helhetsopplevelsen. Vi har gjort det enkelt. Dere velger selv hvordan dagspakkene deres skal sys sammen; Basic, Some Extra eller Let’s Go Crazy.

Event

Kick off, after work, stående buffet, bryllupsmiddag eller utstilling? Vi har lang erfaring med å organisere  event – små som store.   

Success Support

Bestem selv hvordan dere vil sette sammen mat og drikke, innehold, lyd og lys, utstyr og aktiviteter på deres konferanser utifra hva som passer best til dere.

Informasjonsblad

1.913.149.030 21