Go to main content
Skjul

Dette nettstedet er designet for nyere og mer moderne nettlesere. For best mulig opplevelse, oppgrader nettleseren din til siste versjon.

Oppgrader til neste versjon Ikke vis denne meldingen igjen

Anmeldelser


Gjennomsnittlig vurdering fra alle reisende,

basert på 56 anmeldelser.

4,5

96% besøkende anbefaler dette hotellet.
4,5
Sted
4
Rom
4,5
Service
4
Verdi
4,5
Renslighet

5

Veldig bra service

25. februar 2014, Hobol, ozzy-og-kris

Dette var virkelig et hotell med flott service. Hyggelig personale i alle avdelinger. Kveldsmat til alle gjester som vil ha. Hyggelig rom med et stort bad. Det eneste å utsette var at man måtte...

Dette var virkelig et hotell med flott service. Hyggelig personale i alle avdelinger. Kveldsmat til alle gjester som vil ha. Hyggelig rom med et stort bad. Det eneste å utsette var at man måtte betale for parkering, 95 kr pr.døgn.

Owner response

3. mars 2014

Kjære ozzy-og-kris, Tusen takk for veldig hyggelig tilbakemelding. Setter stor pris på å høre at dere ble tatt godt vare på under oppholdet deres hos oss. Kveldsmaten får vi mange gode tilbakemeldinger på. Dette er et konsept som dere finner på alle Clarion Collection hotellene i Skandinavia. Håper å se dere tilbake hos oss ved en senere anledning. Med vennlig hilsen Tor Eivind Line Hotelldirektør Clarion Collection Hotel Bryggeparken

Les hele anmeldelsen Lukk

5

Trivelig :)

20. desember 2013, Trondheim, Heidi B

Fint beliggende hotell med god mat og suveren betjening! Trivelige rom med gode senger. Rom uten tepper er også en stor fordel. Peisestua var et hyggelig fellesrom - inkl. mange bøker for den...

Fint beliggende hotell med god mat og suveren betjening! Trivelige rom med gode senger. Rom uten tepper er også en stor fordel. Peisestua var et hyggelig fellesrom - inkl. mange bøker for den som har glemt lesestoff! Kommer gjerne tilbake :)

Owner response

31. januar 2014

Kjære Heidi B, Tusen takk for tilbakemeldingen. Kjekt å høre at du likte hotellet vårt. Du er hjertelig velkommen tilbake når som helst. Med vennlig hilsen Tor Eivind Line Hotelldirektør

Les hele anmeldelsen Lukk

4

Mitt 2. hjem

8. oktober 2013, Skien, Norge, KPE1954

Svært bra mottakelse når en kommer til hotellet, uansett hvem som er i resepsjonen. Som oftest er det svært bra mat. Det jeg savner er Tropisk nektar og stekte egg til frokost, det er ikke alle som...

Svært bra mottakelse når en kommer til hotellet, uansett hvem som er i resepsjonen. Som oftest er det svært bra mat. Det jeg savner er Tropisk nektar og stekte egg til frokost, det er ikke alle som har tid til å stå og steike selv. Bor her tre netter i uka, og hjemme 4 netter, så dette er mitt andre hjem, da er det trivelig med en natta klem fra Torill. Jeg håper e kan bo her lenge, vi får se...

Owner response

7. november 2013

Kjære KPE1954, Tusen takk for den fantastiske tilbakemeldingen. Det er veldig motiverende og kjekt å høre at du trives på hotellet vårt. Som du skriver er hotellet ditt 2. hjem. Det er det også for mange av våre gjester. Vår viktigste oppgave er derfor å sørge for at du og de andre faktisk føler at det blir som et hjem og ikke bare en hvilken som helst hotellopplevelse. Din tilbakemelding tyder langt på vei at vi lykkes med dette, men vi trenger også konstruktive tilbakemeldinger på hvordan vi kan bli enda bedre. Jeg skal sjekke opp mulighetene for tropisk nektar, men kan ikke love noe. Det har vært litt frem og tilbake med stekte egg på frokosten. Det er litt vanskelig å beregne hvor mye som går, og vi har en miljøpolicy som tilsier at vi skal forsøke å minske avfallet herunder matavfall. Vi ble derfor enige om å tilrettelegge for at gjestene selv kunne steke sine egne egg. Gjestene har også forskjellige preferanser på hvordan de ønsker eggene stekt. Våre ansatte forsøker i perioder å bistå med stekingen. Jeg har forståelse for at det noen ganger kan være lite tid til å steke selv, men vi skal forsøke å hjelpe til så godt vi kan. Torill og resten av gjengen på hotellet skal fortsette å ta godt vare på deg. Og du er naturligvis hjertelig velkommen til å bo her så lenge du måtte ønske. Med vennlig hilsen Tor Eivind & resten av teamet på Bryggeparken.

Les hele anmeldelsen Lukk

4

Foreldre på Telemark-cup

7. september 2013, Skien, Norway, kagny

Flott hotell, med utmerket service. God mottagelse og oppfølging fra resepsjonen. Kveldsmåltidet er en innertier og vaflene på ettermiddagen falt i smak. Flott miljo rundt hotellet, sentralt...

Flott hotell, med utmerket service. God mottagelse og oppfølging fra resepsjonen. Kveldsmåltidet er en innertier og vaflene på ettermiddagen falt i smak. Flott miljo rundt hotellet, sentralt plassert i lysløypa. Overnatter gjerne igjen.

Owner response

18. september 2013

Kjære kagny, Takk for at dere tok dere tid til å gi en tilbakemelding fra oppholdet deres. Dette setter vi stor pris på. Veldig kjekt å høre at dere var fornøyd med oppholdt. Spesielt kjekt å høre at dere likte kveldsmaten og vaflene. Dette er forøvrig konsepter som dere finner igjen på alle Clarion Collection hotellene hos Nordic Choice. Vi håper å se dere igjen ved en senere anledning. Med vennlig hilsen Tor Eivind Line Hotelldirektør

Les hele anmeldelsen Lukk

4

Greit rom, bra kveldsbuffet, "slim" frokost, ubrukelig ekstraseng

20. august 2013, , Flash83

Lå her en natt, på vei til Kristiansand. Ble godt mottatt og fikk en super kveldsbuffet med Taco og tilbehør. Rommet hadde ok standard og sengene var greie, men vi hadde fått en gjestene til vår...

Lå her en natt, på vei til Kristiansand. Ble godt mottatt og fikk en super kveldsbuffet med Taco og tilbehør. Rommet hadde ok standard og sengene var greie, men vi hadde fått en gjestene til vår datter på 3år.hun våknet Kl 23:30(3,5t søvn) og klaget på vondt. Jeg byttet plass med henne, og fy for en grusom gjesteseng. Etter 1 time med planker i ryggen gjennom kun en overmadrass på en buet seng måtte jeg gi opp og dele seng med vesla. Uholdbart! Og når jeg klaget til resepsjonen neste dag, fikk jeg beskjed om at sengen ikke var beregnet på en voksen. Tull! Gjesteseng er gjesteseng. En ordentlig madrass hadde løst mye. Null gehør for klagen og overhode ingen form for selvkritikk. Til denne prisen(1380) burde også ekstraseng være bra.

Owner response

4. september 2013

Kjære Flash83, Tusen takk for at du tok deg til å gi oss en tilbakemelding på oppholdet deres. Kjekt å høre at dere ble tatt godt i mot, og at dere satt pris på kveldsbuffeten. Det er svært beklagelig at natten ble ødelagt på grunn av en dårlig ekstraseng. Vi har innsett at ekstrasengene våre er gamle og dårlige. Dette tar vi nå tak i. Vi skifter nå ut samtlige ekstrasenger, og har allerede fått på plass 4 helt nye topp standard ekstrasenger som passer både til barn og voksne. Vi vil kjøpe inn flere etter hvert. Vi håper at dere vil vurdere et nytt besøk hos oss en gang i fremtiden. Da skal vi sørge for at alle sammen sover godt gjennom hele natten, og får et riktig godt opphold. Med vennlig hilsen Tor Eivind Line Hotelldirektør

Les hele anmeldelsen Lukk

1.913.149.030 25