MenyLukk
Nære hjertet

#WeAreClarion – Derfor er medarbeiderne den viktigste ressursen for denne hotellkjeden

Publicerad 12 December 2017 | Senast uppdaterad 11 January 2018

Den 10. januar vant Clarion Hotel HSMAI Norways pris for “Årets Merkevarebygger” i Norge med kampanjen #WeAreClarion. Clarion Hotel har også fortalt at den populære kampanjen skal spres til Danmark, Sverige og Finland. Vi gleder oss til å se resultatet!

Positivt omtalt og hedret kampanje

Hva er det som egentlig gjør din hotellovernatting minneverdig? Er det de små sjampoflaskene som venter på deg på badet? Kanskje det er følelsen av å legge seg i hotellets nyoppredde seng? Kan det være den gode frokostbuffeten du får nyte morgenen derpå? Alle disse grunnene, og selvsagt mer, spiller en viktig rolle under din overnatting. Og så klart det aller viktigste – servicen!

Det er møtet med menneskene som jobber på hotellet som gjør din overnatting uforglemmelig. Høres enkelt ut? Tenk deg om. Et hotell kan legge ned massevis av penger på design, innredning, og luksuriøse minibarer, men det er menneskene som jobber på hotellet som er den viktigste ressursen. De som rer sengen din, de som møter deg med et smil i hotellresepsjonen, de som husker at du vil sove med en ekstra pute og husker nøyaktig hva du vil ha i omeletten din om morgenen. De som gjør det lille ekstra for at nettopp ditt hotellbesøk skal være det beste.

Clarion Hotel viser stolt frem stjernene sine

Vår hotellkjede, Clarion Hotel, har mange ganger påpekt at de har vunnet i lotteriet når det kommer til å ha engasjerende og dyktige medarbeidere.
– Vi er ordentlig heldige som har noen av bransjens aller beste medarbeidere, sier de ansatte på Clarion Hotel, og det sier de med takknemlighet. Clarion Hotel har derfor med stolthet laget kampanjen #WeAreClarion.

We Are Clarion

#WeAreClarion handler om det rike mangfoldet av dyktige mennesker som finnes på Clarion Hotel. Her løftes deres historier, minner, opplevelser og drømmer frem. Clarion Hotel sendte produksjonsteamet sitt Norge rundt for treffe medarbeidere på alle Clarion Hotel, og med seg hadde de et kamera og en notatblokk – og resultatet ble enestående.

Historiene fra hotellene er ekte og personlige. Mange av dem får deg til å le og trekke på smilebåndet, mens andre historier rører deg til tårer. Vi lover at du får kjent på følelsene dine når du ser klippene!

Francois fra Clarion Hotel Stavanger lager desserter som får gjestene til å… hehe. Komme tilbake?

Kroppen til Yusuf består av 94,9% energi, og det merkes! Han er en sann gledesspreder på Clarion Hotel Stavanger.

Clarion Hotel Trondheim jobber det mennesker fra til sammen 29 ulike nasjonaliteter og de lærer utrolig mye av hverandres ulike bakgrunn.

Disse klippene er bare en brøkdel av alle de fine historiene. Les og opplev flere her.

Har du lyst å søke jobb hos oss? Se våre ledige stillinger her.

Tagger

    Nyeste innlegg