MenyLukk
Informasjon

Keep calm – we're running as fast as we can

Vi har for øyeblikket tekniske problemer, og ønsker å ivareta alle våre gjester på best mulig måte. Har du et spørsmål eller to? Følg med her for oppdateringer.

NCH logo

Våre IT-systemer ble natt til torsdag, 2. desember, rammet av et datavirus. Viruset rammer primært systemer for booking, innsjekk, utsjekk og betalingsløsningene. Vi har etablert manuelle systemer til bruk på hotellene slik at du som gjest og medlem fortsatt blir ivaretatt, men du må dessverre påregne noe mer ventetid enn normalt. Nasjonal sikkerhetsmyndighet er varslet. Vi jobber på spreng for å få våre systemer opp til top speed igjen, og ønsker i mellomtiden å holde deg oppdatert på endringer fortløpende. Vi takker for tålmodigheten!

Er det mulig å logge inn på min medlemskonto?

Nei, vi jobber fortsatt med å få medlemssidene opp og stå igjen.

Hvordan kan jeg booke rom?

Det er nå mulig å booke rom via våre nettsider og i appen, men kun i utlogget modus. Vær oppmerksom på at nettsiden fortsatt til tider kan være litt treg, og takker for forståelsen.

Får jeg tildelt mine bonuspoeng hvis jeg booker uten å logge inn?

Du kan etterregistrere dine bookinger til medlemskontoen din så fort våre systemer er oppe igjen. Du får da tildelt de bonuspoeng og kvalifiserende netter du har krav på.

Hva kan jeg forvente når jeg ankommer hotellet nå?

Vi har satt inn alle krefter i å bistå hotellene slik at du skal ha et best mulig opphold. Du kan fortsatt sjekke både inn og ut, men siden våre hotellsystemer dessverre er nede vil ting ta litt lenger tid enn vanlig. Derimot vil våre hotellkolleger gjøre alt for at du ikke skal legge merke til ventetiden, og rett og slett nyte ankomsten.

Kan jeg betale for oppholdet?

Du kan fortsatt betale for opphold og besøk på våre hotell, men du kan bli bedt om å betale gjennom andre systemer enn vanlig.

Kan jeg ringe kundeservice for å holde meg oppdatert?

Vi anbefaler å ikke ta kontakt med kundeservice for informasjon om situasjonen - denne artikkelen oppdateres fortløpende med alt du trenger å vite. Våre kundeserviceansatte jobber på spreng med å hjelpe våre gjester og medlemmer med forespørsler som haster, og ventetiden er for øyeblikket lang.

Jeg er medlem - får jeg fortsatt mine fordeler?

Hvis du er Nordic Choice Club-medlem har du krav på en rekke fordeler på våre hotell. Vårt hovedfokus nå er å hjelpe alle våre gjester, samt å få kontroll på situasjonen. Grunnet situasjonen vi står overfor er det vanskelig å innfri alle fordeler til våre medlemmer. Vi takker deg for forståelsen, og lover å komme enda sterkere tilbake.

Safe Stay

Du vil alltid være vår øverste prioritet, og vi kan forsikre deg om at vi overvåker sikkerheten på våre hotell enda tettere gjennom denne travle og kritiske perioden. Når det kommer til hygiene og teknologi sørger vi for at din trygghet er ivaretatt. Vi oppfordrer deg til alltid å følge nasjonale og lokale retningslinjer for smittevern.

Nyeste innlegg

Klart!

Passordet ditt er oppdatert. Nå kan du gå tilbake til å gjøre morsommere ting - som å booke din drømmereise!

Please note

Are you sure you want to change language?

Please note that if you have initiated a booking or logged in to My page, you will have to start over.